31 Ekim 1976
ERTESİ SABAH Amara erkenden uyandığında asıl cadılar bayramı gününe uyanmışlardı. Ancak o gün pazardı ve Hogsmeade gezisi vardı.
Ne zaman alkol alsa sabahın köründe dikilirdi ayağa, bunun nedenini de asla çözümleyememişti. Bünyesi alkole böyle tepki veriyordu.
Uyandığında Lily ve Marlene çoktan uyanmıştı. Amara onlara saçlarını kaşıyarak "Günaydın." diye mırıldandı.
"Günaydın." dedi Lily arkadaşına endişeyle dönerek. "Dün gece tuvalete gidiyorum dedikten sonra bir anda ortadan kayboldun, ödümüz patladı."
Amara tuvalet konusu geçtiği anda dün gece olanları hatırladı. Bedenindeki dokunuşları, içindeki penisi ve seviştiği kişiyi.
"Ah, hayır." diye mırıldandı kendi kendine. Bir yanı o anın zevkini hatırlayıp tekrar kasılırken diğer yanı bunun öğrenildiği durumda arkadaşlarının vereceği tepkiden korkmuştu.
Lily'nin ondan bir cevap beklercesine baktığını fark edince "Midem kötü olunca uyumaya geldim, haber vermeyi unutmuşum." dedi hızlıca.
"Daha iyiysen sıkıntı yok." dedi Marlene. "Hogsmeade öncesi güzel bir kahvaltı edelim hadi."
Amara hızlıca hazırlandı. Kirpiklerine rimel sürüp dudaklarına da kendi dudak rengine yakın bir ruj geçmişti. Üzerine beyaz kenarları dantel işlemeli üzerine yapışan bir uzun kollu giymiş altına da siyah kot pantolon geçirmişti.
Topuklu siyah botlarını da giyip kulaklarına altın rengi küçük halka küpelerini taktı. Siyah cübbesinin içine asasını koymayı unutmadı.
Büyük Salon'daki kahvaltıya indiklerinde bakışları istemsizce Slytherin masasına döndü. İçi huzursuzdu arkadaşlarına yakalanma olasılığından ötürü.
Bir Slytherin ile birlikte olmuştu, buna kızacaklar hatta belki de Amara'yı yargılayacaklardı.
Masanın köşesinde arkadaşlarıyla oturan Evan Rosier'i gördüğünde göğsü sıkıştı. Yaşadıkları şey çok etkileyiciydi, Amara uzun bir süre o zevkin etkisinde kalacaktı muhakkak.
Çok çekici bir çocuktu Evan Rosier, Amara bunu inkar edemezdi. Keşke safkan takıntılı bir Slytherin olmasaydı, her şey o zaman daha farklı olabilirdi.
Amara ona bakarken yakalanmamak için bakışlarını hızlıca çekti ve masaya oturdu. Yanlarında da Çapulcular oturuyordu.
"Amara dün gece nereye kayboldun hesap vermek ister misin?" Sirius'un kolunu omzuna atarak sorduğu soruyla sarışın kız ona döndü.
Gri gözler ona muziplikle bakıyordu. "İstemem, Sirius. Var mı başka bir sorun?"
Amara'nın alay ederek söyledikleriyle Sirius güldü. "Başına iş geldi sandık manyak kız." dedi. "Yoksa sana bayıldığımızdan değil."
"Yapma Sirius, herkes bana bayılır."
Amara'nın ağzına zeytin atmadan önce söyledikleri Sirius'a yüksek sesle kahkaha attırdı. "Bu kız benim kız kardeşim olabilir, Regulus'a tercih ederim."
Amara sırıttı ve hızlıca kahvaltı yapmaya odaklandı.
Kahvaltıdan sonra öğrenciler Hogsmeade'e yürürken Lily "Kaymak birası içelim." dedi. "Üç Süpürge kalabalıklaşmadan yer bulmak lazım."
"Ben öncesinde mürekkep almaya gideceğim." dedi Amara. "Siz bize yer tutun, ben işlerimi halledip gelirim."
Kızlar ona onay verdi ve Üç Süpürge'nin önünde yollarını ayırdılar. Amara mürekkep almak için sokaklarda yürürken serin havaya karşılık ellerini ceplerine sokmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ ALEV「Evan Rosier」
Fiksi Penggemarİkiz alevi derin duygusal bağları ifade ettiği gibi, ruhun yarısının diğer kişide olduğuna işarettir. ╔════════════╗ evan rosier x fem!oc audrisimpavi | 20.07.2024 ╚════════════╝ ...