XI. Fejezet - Azért gondold át..

1K 62 5
                                    

Végre eljött a nyári szünet első napja, nincs több korán kelés és lehet egész nyáron bulizni. Danival kétszer találkoztunk és mind a kétszer az ágyban kötöttünk ki persze. Azért igyekszünk óvatosak lenni és mindkétszer elvitt Dani hotelba, alig várom már a 18. születésnapomat de az még tőbb mint fél év. Nicki Minaj - Pound the alarm című számát hallgattam miközben takarítottam a szobámat, közben énekeltem és táncoltam szinte végig. Igazi nyár indító sláger, imádom.

-Tiffani! - Rontott be a nővérem a szobámba, majdnem leestem az ágyról. Még a haja is olyan volt mint egy elmebetegnek. - Száz éve ordítozok, hogy halkítsd le! - Kiabálva ment a laptophoz és lehalkította a zenét.

-Húzz már ki a picsába a szobámból! - Kiabálva mentem oda hozzá és visszahangosítottam a zenét. Ő megint levette mire én fel.

-Szeretnék nyugodtan itthon lenni egy kicsit! - Nézett rám. Megint levette a hangerőt.

-Miért nem vagy a milliárdos pasiddal? - Hangosítottam vissza.

-Lányok! - Jött be apa. - Mi ez a veszekedés és zene-bona?! - Emelte fel a hangját, közénk állt és lecsukta a laptopot így megállt a zene.

-Senkit nem zavart csak őt.. - Mondtam apának felvont szemöldökkel.

-Enikő. - Nézett rá apa. Elmosolyodtam. - Tif.. - Nézett rám is apa. Enikő kárörvendően mosolygott. - Lehet menni kipakolni a garázst, amúgy is ki kéne válogatnotok az ott lévő cuccaitokat, hogy mit adhatunk a rászorulóknak..

-De apa.. - Mondta Enikő.

-Irány.. - Mondta apa. Puffogva mentünk ki a szobámból. Lementünk a garázsba sóhajtva, apa jött mögöttünk. - Na itt a fény, válogassatok szépen! - Nyitotta fel a garázs ajtót.

-Na jó.. - Sóhajtva néztem körbe. - Te kezd ott.. - Mutattam a sarokba.

-Csak legyünk túl rajta.. - Forgatta meg szemeit és a sarokba ment, sóhajtva választottam ki egy nagyobb karton dobozt és leszedve a tetejét át túrtam kissé. Elmosolyodtam halványan. - Emlékszel még Krokóra? - Nevetve vettem ki a dobozból a nagy krokodil plüsst.

-Krokó! - Mosolyodott el és oda jött, elvette tőlem és megszorongatta. - Mindig velünk aludt amíg egy ágyunk volt. - Nevetett. - Már nem is emlékszem mikor aludtunk utoljára együtt.. - Nézett rám sóhajtva.

-De jóban lettetek hirtelen.. - Hallottam Dani hangját mögöttünk, bejött a garázsba.

-Te már megint itt legyeskedsz? - Engedte el Krokót Enikő. Krokó leesett a földre de felvettem gyorsan.

-Nem hozzád jöttem. - Ölelte át a vállamat Dani, én Krokót öleltem magamhoz ahogy kivezetett a garázsból.

-Dani, minek jössz ide így a semmiből? - Sóhajtottam. - Így is utál már a nővérem..

-Mert nem válaszoltál, nem szeretem, ha nem írsz vissza. - Sóhajtott ahogy már halló távolságon kívül voltunk bár Enikő nagyon hegyezte a füleit.

-Látod, hogy dolgom van.. - Sóhajtva piszkáltam Krokó szemét.

-Este elmehetnénk wellnesbe, van egy tök jó hely a Bükkben. - Mondta halkan. - Úgy is nyári szünet van! - Mosolyodott el. Eszembe jutott, hogy este egy kiállításra megyek ahol én leszek kiállítva gyakorlatilag de ezt Dani nem tudhatja meg.

-Kittivel leszek, csajos programon. - Mondtam sóhajtva. - Ma nem jó.. - Mondtam halkan.

-De pótoljuk be mindenképp, nagyon szép az a hely és csak kettesben tudnánk lenni. - Mondta. - Ez egy faház egy tök kieső helyen. - Akarta el tűrni a hajamat de nem engedtem neki, vette a lapot és leengedte a kezét. - Oké?

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now