Pengenalan

6K 60 3
                                    

Sedikit pengenalan tentang diriku. Namaku Aiman, kini umurku sudah mencecah 27 tahun.
Bentuk badan yang tegap. Tinggi 180cm dan berat 75kg. Masih bujang, namun pengalaman seksku cukup banyak kerana aku mempunyai ramai skandal. Saiz batang aku juga tidak kurang hebatnya, 7.5 inci. Oleh kerana itu ramai wanita yang tergilakan aku kerana batangku. Namun, Aku tidak mahu berkahwin kerana aku yakin semua perempuan yang datang dalam hidupku hanya mahukan batang atau lebih tepat lagi, kerana nafsu dan bukan cinta. Bukan itu sahaja, aku tidak berkahwin kerana aku ingin mendapatkan ibu saudaraku (cinta pertamaku atau pencetus nafsu pertamaku) . Cinta aku kini hanyalah kepada ibu saudaraku dan misi utama hidupku untuk mencari ibu saudaraku yang telah lama menghilang. Aku juga seorang usahawan yang berjaya. Dengan adanya 'kabel' yang besar dalam bisnes aku, aku cuba untuk mencari maklumat keberaadaan ibu saudaraku.

Bagaimana aku tahu aku mencintai ibu saudaraku? Aku pun tidak pasti perasaan ini namun aku tidak mampu melupakan segala kenangan manis, kenangan erotik dan kenangan silam bersama ibu saudaraku. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang bagaimana aku terpisah dengan ibu saudaraku, akan aku ceritakan permulaan kisah aku bersama ibu saudaraku.

Kisahku bermula sewaktu umurku 4 tahun, ibu bapaku telah terlibat dalam satu kemalangan ngeri yang mengakibatkan kehilangan nyawa mereka berdua. Aku yang masih tidak memahami apa yang berlaku telah dibawa pulang ke kampung untuk dijaga oleh nenek dan ibu saudara aku.

Ibu saudara aku atau lebih dikenali sebagai ateh pada waktu itu baru berumur 10 tahun. Nama ibu saudaraku ialah Anis. Namun hanya aku sorang saja yang memanggilnya ateh memandangkan aku satu - satunya anak buah ateh. Ateh merupakan adik bongsu kepada ibuku. Ateh muda 15 tahun dari ibuku.
Walaupun ateh masih kanak - kanak, dia mempunyai rupa paras yang cantik. Ramai rakan - rakannya sentiasa mengusik ateh. Namun ateh tidak melayani mereka.

Setelah beberapa bulan, aku kerap menangis kerana merindukan ibu bapaku dan ateh aku sering memelukku dan menenangkan diriku. Semakin lama aku semakin rapat dengan ateh aku, malah aku menganggap ateh seperti kakakku sendiri kerana perbezaan umur yang tidak ketara. Setiap hari ketika ateh pulang dari sekolah, aku akan menunggunya di depan pintu untuk menyambutnya pulang. Telatah aku ketika masih kanak - kanak membuatkan ateh sangat menyayangiku. Nenek pula sentiasa melayan aku dan ateh dengan baik. Setiap pagi nenek akan menjual nasi lemak di tepi jalan. Hidup kami hanyalah kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.

Ateh juga tidak kisah jika aku berada di dalam biliknya untuk bermain mainan. Dia juga sering bogel dihadapan aku untuk menukar baju selepas mandi. Pada ketika itu, aku masih belum mengenal nafsu. Setiap malam juga, aku kerap masuk ke bilik ateh untuk tidur bersama kerana takut tidur seorang diri di bilikku. Aku sangat manja bersama ateh pada ketika itu.

Pada waktu petang, ketika aku bermain di luar, aku sentiasa dibuli oleh budak - budak kampung, mereka mengejek aku tiada ibu bapa. Pada waktu itulah ateh sentiasa melindungiku. Aku tidak tahu perasaan yang aku rasa terhadap ateh aku pada ketika itu. Aku menganggap perasaanku terhadap ateh hanya seperti adik dan kakak.

Aku juga agak rapat dengan nenek. Walaupun nenek agak garang, namun dia sentiasa mengambil berat makan minum, serta pakaian kami. Nenek pada ketika itu tidak begitu tua. Umurnya masih dalam lingkungan 50an. Setiap malam minggu aku sentiasa perasan nenek membawa ketua kampung tidur di rumah kami. Pada waktu itu, aku masih tidak faham, apa yang telah berlaku.

Suatu malam, sewaktu aku berumur 7 tahun dan ketika itu ateh berumur 13 tahun, suatu kejadian yang tidak dapat dilupakan telah berlaku. Seingat aku, aku baru lepas menonton TV bersama ateh. Ketika kami ingin ke dapur untuk minum air. Kami terdengar suara jeritan nenek. Kami berdua bergegas ke bilik nenek, pintu nenek terbuka sedikit dan kami mengintai. Kami terlihat nenek pada ketika itu sedang berada di atas badan ketua kampung. Aksi dayungan nenekku tiba2 membuatkan ateh yang pada ketika itu mengenali apa itu hubungan seks. Aku tidak faham apa yang mereka lakukan namun aku betul-betul teruja dengan aksi mereka. Selepas beberapa minit. Nenek dibaringkan dan ketua kampung mengangkat kaki nenek ke bahu ketua kampung dan terus menujah nenek sedalam-dalamnya. Ateh pada ketika itu masih mentah dalam dunia seks begitu teruja melihat aksi itu.

"along, jom tidur". Bisik ateh. Aku hanya ikut sahaja tanpa memahami apa - apa. Setelah masuk ke bilik, ateh menemaniku untuk tidur sehingga aku betul-betul nyenyak. Setelah ateh yakin aku benar - benar tidur, dia membuka PC nya dan cuba membuat carian tentang hubungan seks. Semakin lama, ateh semakin ketagih melihat aksi seks yang dilihat di PCnya. Jarinya tanpa sedar telah memainkan pantatnya sendiri sehingga berair. Lama kelamaan setiap hari ateh akan melancap untuk memuaskan dirinya.

Aku sendiri tanpa sengaja terlihat ateh sedang melancap sendirian dan masih memikirkan apa yang ateh lakukan sebemarnya.

Cinta Atau NafsuWhere stories live. Discover now