*Kisah kanak - kanakku masih belum habis. Aku akan menceritakan sehingga terpisahnya kami berdua. So enjoy dulu cerita kanak - kanak ku.*
Semenjak kejadian tempoh hari, aku semakin rajin mengulangkaji pelajaran setiap malam.
Setelah berjaya menjawab semua soalan dengan betul. Aku akan mendapat reward dari atehku. Sebulan aku menjalankan aktiviti yang sama bersama ateh. Study dan lancap."ermm arhhh atehhhh" aku semakin pandai mengerang apabila dilancapkan oleh ateh. "ermm best tak ateh main batang along ni".
Tanya ateh yang bangga melihat aku yang semakin improve dalam pelajaran dan improve dalam menahan pancutan air mani. "erm sedap ateh, arhh". Itu sahaja jawapanku. "ingat tau along, lepas dah pancut ni, terus tidur tau. Jawab elok2 trial esok, ateh tahu along boleh buat" kata anis sambil mata asyik memandang batang anak saudaranya itu."ermm okay ateh, along akan buat yang terbaik untuk ateh ermm atehh..." jawabku yang sudah bersedia untuk menjawab peperiksaan esok hari. "along tau kan, kalau along berjaya jawab, along akan dapat reward" tanya ateh yang sengaja mengusikku sambil mata asyik memandang batangku. "apa rewardnya ateh?" tanyaku yang pada ketika itu sikit lagi hendak memancut selepas 2 jam aksi melancap. Kami habis study awal malamni sebab ateh hanya membantu aku untuk recap segala apa yang telah aku study.
"reward dia rahsia, tapi lagi best hehehe ehhh along". Jawab Anis yang tiba2 terkejut melihat air maniku yang begitu pekat dan banyak memancut ke atas mukanya. Harini sengaja aku ingin ateh melutut dihadapanku sambil aku berdiri menghalakan batangku kepada ateh. "erm habis penuh muka ateh, eiyy nakal along ni hehehe". Ateh pura-pura merajuk sambil tergelak melihat batangku yang asyik berdenyut - denyut selepas memancut.
Setelah siap rutin harian kami, ateh bangun untuk pulang ke biliknya, namun aku sempat menyambar tangannya. "ateh, teman lah along tidur dulu".kata ku yang manja. "hmm along ni, dah 12 tahun nak ateh teman lagi. Ha jom". Ateh menemaniku tidur, sambil menyanyikan lagu yang merdu untukku sebelum tidur. Ateh juga membelai rambutku dan mencium dahiku sebelum dia masuk ke bilik setelah mendapati aku telah nyenyak tidur.
Dalam nyenyak tidur itu, aku yakin aku bukan sahaja bernafsu dengan ibu saudaraku malah aku amat mencintainya sepenuh hatiku, terasa bahagia dan tenang apabila melihatnya. Terasa aman apabila mendengar suaranya di telingaku. Inilah bukti aku amat mencintainya sebagai ibu saudaraku, bahkan mencintainya sebagai seorang wanita.
Keesokan harinya. Anis mengejutkan Aiman. Dia tidak mahu anak buah kesayangannya terlambat dari peperiksaan. Anis melihat batang aiman yang mengeras setelah bangun tidur. Dia mula memahami tindak balas tersebut setelah membuat pencarian tentang 'morning wood'. Teringin saja dia ingin menerkam batang itu, namun dia masih waras kerana Aiman mesti akan terlepas peperiksaan jika dia melancapkan batangnya pagi ini.
Setelah aiman siap memakai baju sekolah. Anis masuk ke biliknya dan mencium bibir Aiman. Itulah motivasi yang Anis mampu berikan kepada Aiman sebelum peperiksaan. Aiman terkejut mendapat ciuman pertama dari ibu saudaranya sendiri dibibirnya. Aiman senyum melihat Anis dan memeluknya. "Aiman akan buat yang terbaik untuk nenek dan Ateh"
Sebelum keluar dari pintu rumah, Aiman sempat bersalam dengan neneknya dan memohon maaf atas kenakalannya sebelum ini. Nenek senyum melihat perubahan Aiman. Setelah Aiman menaiki basikalnya ke sekolah, neneknya bertanya kepada Anis. "kau buat ape dengan cucu aku sampai dia boleh berubah ni?". Anis cuba untuk melindungi rahsia mereka berdua itu dan menipu ibunya. "Anis tolong dia study, kalau dia degil, anis tegas dengan dia, takpun cubit dia kalau tak jalan".
Neneknya hanya mengangguk faham dan tidak bersangka buruk. Anis lega kerana ibunya mempercayai penipuannya.
Beberapa hari kemudian...Setelah selesai paper terkahir Sains harini,aku keluar dengan hati yang girang. 'senangnya semua soalan, boleh 5A ni'. Tiba2 rakan-rakanku datang.
"woi man, jom malamni, lepak rumah bob" kata azril yang menampar belakangku.
"eh kau ni terkejut aku, aku takleh ar, aku nak kena study ni, nanti makcik aku marah, dia dah la garang". Aku cuba untuk menipu. "aduh kau ni, dulu oky je, sekarang dah taknak, asal? Ke makcik kau dok hisap batang kau ni sampai taknak kuar rumah". Kata bob yang sengaja mengusikku. Aku tahu otak bob sangat lucah. Kadang2 dia kerap memuji bontot cikgu math diorang. Namun kekuningan otak Azril tak dapat melawan keuntunganku yang mendapat atehku."eh sial la kau ni, mana de, dia memang garang pun, dah dah aku cau lu" aku mengayuh basikalku pulang ke rumah. Setelah pulang ke rumah, aku ternampak nenek keluar bersama adiknya tokngah. "eh Aiman, nenek nak keluar kejap ni, ke rumah tokngah, nenek nak tolong mengurut orang kejap". Kata nenek yang bergegas memasukkan bagasi kecil ke dalam hilux anak tokngah. "oky nenek, berapa hari tu ha, tgk macam lama je". Tanyaku. "3 hari ha" jawab anak tokngah, pakcik Lan. Seorang yang berbadan tegap, hensem, dan komando tentera. Aku amat mengidolakannya sejak aku meminati tentera.
Kereta mereka berlalu pergi. Aku amat mengetahui kepakaran nenek yang pandai mengubat orang. Tidak kira mengurut, mengubat sihir, ataupun servis 'spesial', semuanya nenek lakukan. Namun, nenek sudah tidak melakukan servis spesial kerana dia pun sudah monopause.
Tanpa berfikir panjang, aku terus memasuki bilikku dan melelapkan mata akibat keletihan.
Sepanjang aku tidur, aku bermimpi ateh sedang melancapkan batangku menggunakan tangannya yang lemah lembut itu. Tanpa ku sedari, rupa - rupanya ateh sememangnya sedang memainkan batangku dengan penuh khusyuk. "urmphhh atehh, along tak larat lah". "takpe along, biar ateh yang handle". Dalam beberapa minit sahaja aku telah mengeluarkan air mani. Baru ku tahu yang aku telah tertidur selama 2 jam selepas pulang ke rumah. Dalam tempoh itu jugak ateh melancap batangku.Betapa cinta dan bernafsunya ateh terhadapku. Malam itu, kami makan bersama, tidak ada apa2 perkara yang terjadi memandangkan ateh pada malam itu kurang sihat. Jadi aku membuat keputusan untuk menjaganya sepanjang dia demam panas. 3 hari tanpa nenek hanya berlangsung begitu saja tanpa sebarang aksi yang baru oleh kami berdua.
YOU ARE READING
Cinta Atau Nafsu
Storie d'amoreMengisahkan ibu saudaraku yang telah terpisah dengan ku sewaktu aku kecil, menghadapi pelbagai dugaan yang kami hadapi. Aku yang pada ketika itu sudah berkerjaya ingin mencari semula ateh (ibu saudaraku) yang telah lama menghilang Namun pelbagai hal...