Kerja

2.8K 38 2
                                    

Pada chapter ini, aku akan menceritakan bagaimana Anis, ateh aku mula terperangkap dalam satu plan jahat seseorang.

Kisah ini bermula apabila Anis mula bekerja di kilang memproses makanan. Anis seorang yang sangat rajin sebenarnya. Walaupun tugasnya hanya sebagai kuli dalam proses makanan. Dia tetap bekerja kuat semata-mata untuk menyara hidupku. Dia juga memperoleh pendapatan sampingan RM1000 sebulan untuk pekerjaan lain.

"tok tok" pintu bilik boss Azmi diketuk. Dia merupakan pengurus kilang proses makanan di situ. Dia sudah target Anis sejak anis mula bekerja di situ. "masuk" suara garang tuan azmi memecah kesunyian bilik itu. Anis masuk ke bilik bossnya dengan menunduk kepala. Dia agak takut sebenarnya dengan tuan azmi kerana tuan azmi seorang yang tegas. "ye, kau nak apa ni". "tuan, boleh tak kalau saya nak pinjam rm500, saya betul-betul perlukan, anak saudara saya nak beli kasut bola baru". Ya, semenjak aku mula manja dengan ateh, aku selalu meminta macam2. Tak lari dari sikapku yang manja dan sentiasa dapat apa yang aku mahu. Aku menyesal dengan permintaan itu sehingga sekarang.

"RM500? hmmm awak mampu ke bayar hutang". Pancing tuan azmi yang mahu memerangkap Anis. "ya, cukup bulan saya bayar balik tuan, saya janji" kata Anis yang betul2 terdesak ketika itu. "macam ni lah, saya nak awak melutut di hadapan saya, saya tau cara untuk awak bayar hutang dengan cepat". Anis hanya menurut perintah tuan azmi, dia hanya memikirkan anak saudaranya yang dicintai sahaja ketika itu. Setelah Anis melutut di hadapan tuan Azmi, tuan Azmi membuka zip seluarnya dan terkeluarlah batangnya yang boleh tahan panjang itu.

Membulat mata Anis melihat batang tuan Azmi yang hampir sama saiz dengan batang Aiman. "saya nak awak hisap je, saya akan bagi awk RM1000 dan hanya perlu bayar dengan puaskan batang saya je, boleh?" tanya tuan Azmi yang senyum nakal memandang Anis yang ketika itu berhadapan dengan batangnya. Tanpa berkata apa-apa, Anis terus menggenggam batang tuan Azmi dan menghisap dengan lemah lembutnya. Dia tidak mahu memikirkan apa yang dia perlu hadapi sekarang. Di mindanya hanya anak saudaranya sahaja. Dia ingin berkorban macam-macam untuk lihat anak saudaranya gembira.

Hisapan demi hisapan dilakukan oleh Anis. "ermmm sedapnya kau hisap batang aku ni siall" tuan Azmi memegang kepala Anis dan menekan kepalanya supaya batang tuan Azmi dapat masuk ke mulut Anis sepenuhnya. "gulpppp gulpppp gulpppp ermmm" anis mendesah sedikit diperlakukan sebegitu. Mata Anis memandang tuan Azmi dengan penuh seksi untuk membiarkanntuan Azmi pancut awal.

Beberapa minit berlalu, akhirnya tuan Azmi memancutkan air maninya kedalam mulut Anis. "arhhhhh sedap sial kau sedut anis, sedut sampai habis" tuan azmi mengerang kuat ketika itu. Anis menelan sepenuhnya air mani tuan Azmi. Tuan Azmi menghulurkan wang rm1000 berserta gajinya rm800 untuk digunakan Anis. "Nah ambik ni, buat lah ape kau nak buat. Tapi aku nak setiap hari lepas habis shift kerja, kau datang sini, hisap batang aku ni, itu je" kata tuan Azmi yang berjaya memerangkap Anis. Anis mengangguk perlahan memahami syarat bossnya.

Setelah habis aku bermain bola bersama rakan-rakanku, aku terus pulang ke rumah. Aku melihat sebuah kotak kasut bola baru jenama Adidas yang aku inginkan selama ini berada di katil kami. Aku terus meluru ke ateh yang ketika itu sedang memasak di dapur. Dengan merapatkan batangku ke punggung ateh yang ranum itu, aku memeluknya dari belakang. "terima kasih ateh, sayang ateh, muahhh" satu ciuman dariku hinggap di bibir ateh. Ateh memalingkan kepala kepadaku dan mencium bibirku.

Beberapa minit kami bercium mulut. Akhirnya, ateh mula bersuara. "along, jaga elok2 kasut tu, ateh nak along hargai tau hadiah ateh ni" kata ateh yang memelukku. Di sebalik senyumannya tersimpan segala rasa yang sedih dan kecewa. Dia sanggup menjadi hamba nafsu tuan Azmi  demi anak saudaranya. Kalau aku tahu dari awal semua ini, pasti aku tidak akan meminta macam-macam kepadanya. Pasti aku tidak akan kehilangan ateh buat selama-lamanya.

Selesai makan, anis masuk ke bilik tidur kami. Dia ternampak sebuah kertas di mejanya tertulis, *ateh, terima kasih sebab belikan kasut kat along, nah ni result akhir tahun along*. Anis membacanya dengan penuh gembira. Pengorbanannya tidak sia-sia apabila melihat Aiman berjaya memperoleh tempat pertama disekolahnya. Pinti ditolak lembut, lalu seorang budak telah memeluk anis dari belakang. Aiman memeluknya dan menyambung aksi cumbuan mereka.

Anis menolak Aiman perlahan ke katil. Dia membuka bajunya dan membiarkan kain batiknya diikat rapi membalut punggungnya. "along, disebabkan along dapat result ayng elok lagi tahun ni, ateh bagi hadiah kedua pulak". "yeay hadiah ape pulak ateh" tanya Aiman.

Anis menonggeng membelakangi aiman dan memegang batangnya dan menghalakan ke atas lurah punggung anis. "ateh nak along melancap lepasni, x perlu guna mulut atau tangan ateh dah,guna loroh bontot ateh pulak" kata anis yang nakal ketika itu. Anis tahu, dia hanya enjoy aktiviti ini apabila dengan anak saudranya sahaja. Dengan tuan azmi atau cikgu muthu yang sebelum ini, dia tidak langsung merasainya.

Ateh mengajarku menggerakkan batangku di atas celahan punggungnya. Inilah kali pertama aku merasai nikmat yang baru ini. Ateh membiarkan aku yang mengawal aksi kami. Aku mendorong naik turun batangku di celahan bontot Ateh. "laju lagi along, ateh nak rasa sedap jugak" kata ateh yang mengetap bibirnya. Walaupun bukan di lubang faraj atau duburnya. Pergerakan batangku di atas celahan punggungnya membuatkan ateh cukup terangsang. "arhhh laju lagi along".

Aku mendayung batangku dengan lebih laju, sekali sekala punggung ateh terkena peha ku "pappp pappp pappp" bunyi punggung ateh dan pehaku berlaga. Sambil aku mendayung sebegitu. Aku meramas tetek ateh seganasnya. Ateh meninggikan badannya dan mengalihkan kepala kepadaku untuk mencium bibir. Pada waktu ini, aku yakin ateh sememangnya ingin melatih aku untuk bertahan lebih lama. Dia mahukan final action kami satu hari nanti di lubuk pantatnya akan bertahan lebih lama.

'crottttt crotttt crotttttt' setelah sejam kami berasmara sebegitu, akhirnya aku telah memancutkan air maniku yang begitu banyak di atas punggunya. Ateh mengelap pehanya menggunakan tisu dan terus memelukku.

"ateh, bila along boleh masukkan batang along dalam pantat ateh?" soalan berani mati telah aku tanya kepada ateh. "yang tu tunggu along habis spm, ateh nak along belajar tahan lama dulu okyh," kata ateh sambil mencium bibirku. Tanganku ketika itu sudah berada dalam kain batik memainkan farajnya. "ermmm arhhh along, sejak bila along pandai main faraj ateh ni?".tanya ateh yang betul-betul menikmati mainan jariku dalam farajnya. "saje nak try, tengok dalam vid lucah haritu macam best". Kataku. "ermmphhh main laju lagi along arhhh" kata anis yang pertama kali jariku masuk ke farajnya. Setelah ateh klimaks sebanyak 3 kali,dia tertidur keletihan. Begitulah kisah kami di awal bermulanya perangkap yang ingin dipasang kepada ateh.

Bersambung...

Cinta Atau NafsuWhere stories live. Discover now