"along, meh masuk bilik ateh, ada hadiah menanti" kata anis yang sudah bersedia untuk memberikan hadiah kepada anak saudaranya yang tercinta. Aiman yang baru sahaja hilang segala kesedihan tersebut masuk ke bilik anis dengan begitu teruja. Alangkah terkejutnya Aiman melihat Anis yang pada ketika itu sudah berbogel di hadapannya.
Posing yang seksi daripada Anis seperti yang dia lihat video lucah di internet membuatkan batang Aiman pada ketika itu tidak mampu mendiamkan diri. "errr ateh, kenapa ateh bogel?". Tanya Aiman yang masih mentah pada ketika itu. Anis yang sedang menonggeng itu menyambar batang aiman dari luar seluar pendek Aiman. Dia membuka seluar Aiman dan terpacak lah batang gagah anak saudaranya yang baru sahaja berumur 13 tahun.
" ateh tau sebelum ni, nenek meninggal, ateh tak boleh bagi hadiah kat along, sekarang ni, dah sampai masa ateh akan bagi hadiah UPSR kat along". Anis pada ketika itu telah merocoh batang Aiman dengan rakusnya. Aiman seperti tidak faham, kenapa anis boleh jadi begini, selalunya anis akan sentiasa melancapkan batangnya dengan lemah lembut.
Pada petang sebelumnya. Aiman keluar bersama pakcik Lan untuk keluar berjalan-jalan. Pada ketika itulah Anis menonton video lucah berjam-jam dan hampir memancutkan air nafsunya. Harapannya terpadam dek kerana terdengar bunyi kerta pakcik Lan itu. Dia terus bersiap untuk berjumpa dengan sepupunya tanpa menghabiskan sisa air nafsunya yang berjam-jam dikumpulkan.
Oleh sebab itu, Anis begitu bernafsu malam ini. Dia tidak mampu menahan rasa syahwatnya lagi. Batang yang dirocohnya itu telah mula merapati bibirnya. Anis telah menjilat seluruh batang aiman dan menghisapnya sepuas hati. "slurpppp slurpppp ermmmm gulppp gulpppp" aiman menikmati kesedapan hisapan ibu saudaranya itu. "inilah hadiah untuk along". Hisapan demi hisapan berlaku. "ermmm sedapnya batang along ni.dah la besar, baru umur 13 besar macam ni dah" kata Anis yang menggenggam batang bersaiz 6 inci lebih milik Aiman pada ketika itu.
"ermmm ateh, hisap lagi atehh ermm, along suka sangat ateh hisapp ermmm kenapa ateh tak pernah hisap sebelum ni?". Tanya aiman yang baru merasai kenikmatan 'blowjob' dari atehnya. "sebab ateh nak didik along jadi lelaki yang hebat, untuk jadi lelaki yang hebat kena slow slow improve dari along budak lagi". Kata anis jujur. Dia tahu suatu hari nanti dia akhirnya akan memberikan pantatnya untuk darah dagingnya ini. Namun dia tidak mahu tergesa-gesa. Dia ingin melatih dahulu Aiman untuk bertahan lebih lama dan menikmati nikmat foreplay yang diberikan Anis.
"ermmm along nak jadi laki yang kuat dan hebat untuk ateh, along janji arhhhhh sedapnya atehhh hisappp dalam lagi atehhh" aiman berjanji sambil menikmati hisapan nikmat dari Anis. "kalau along nak jadi lelaki yang kuat untuk ateh, ermmmm slurppp slurppp along kena skor untuk setiap exam akhir tahun kat sekolah menengah pulak slurppp slurppp gulpp gulppp". Kata Anis yang khusyuk menghisap batang Aiman. Dia tidak mahu anak saudaranya hanyut dengan nafsu semata-mata. Dia ingin melihat anak saudaranya berjaya dalam hidupnya.
"ermmm sedapnya atehhh, arhhhh along nak pancuttt". "pancut dalam mulut ateh". 'crotttt crotttt crottttttttt'. Pancutan berdas-das terlepas ke mulut Anis yang bersedia untuk menelan segala benih milik aiman. "ermmm atehhhhh, sedapppp". Aiman puas memancut seluruh air maninya ke dalam mulut ateh. Ateh pula menelan kesemuanya.
"along dah pukul 11 ni, jom tidur esok along nak sekolah". Kata ateh yang puas menelan seluruh air maniku. "baik ateh, bubyee". Sebelum aku pulang ke bilik, ateh sempat menyambar tanganku. "tidur sini dengan ateh, lepasni along tidur je dengan ateh, tak perlu nak asing dah bilik tidur, nak study ke nak tukar baju ke semua kat bilik ateh tau". Kata atehku. Aku terkejut mendengar kata2 ateh. Aku mengangguk faham.
Ateh menyuruhku berbogel bersamanya. Kami tidur seperti sepasang suami isteri. Berpelukan dan bercumbuan. Alangkah indahnya aku ketika ini. Tidurku semakin lelap dek kerana kebahagiaan yang diberikan oleh ateh.
Pukul 5 pagi tepat. Aku terjaga dari tidurku. Rasa seperti batangku berdenyut-denyut. Rupanya ateh sedang menghisap batangku. "good morning along". Sapa ateh yang sedang khusyuk menghisap batangku. "ermm good morning ateh" kataku yang sedang melihat seorang bidadari sedang menghisap batangku.
"Ermmm dah bangun kan, ha jom mandi sama". Kata ateh. Kami masuk ke bilik air yang berada dalam bilik ateh itu. ateh menggosok seluruh badanku. Betapa indahnya hidupku dahulu ateh sangat memanjakanku. Aku juga berpeluang menggosok seluruh badan ateh. Sempat juga dia menghisap batangku dalam bilik air itu. Setelah siap mandi, ateh membantuku memakai pakaian sekolah. Dia hanya mengenakan kain batik arwah nenek dan singlet ketatnya yang menampakkan lurah teteknya itu. Sempat juga aku menghisap teteknya yang masih tidak bersusu sekadar penyedap mulut.
Kami menuju ke dapur bersama. Aku menunggu nasi goreng yang ateh sedang masak di meja makan. Sambil melihat punggung ateh yang semakin lama semakin lebar itu bergoyang - goyang ketika masak. Aku tidak tahu sejak bila ateh benar-benar menjadi seorang wanita. Di mataku sebelum ini hanyalah ibu saudaraku yang perbezaan umur tidak ketara. Aku bangun mendapatkan ateh lalu memegang bontotnya. Ateh menepis tanganku dan berkata. "kalau along nak pegang2 bontot ateh, nanti exam akhir tahun, bagi dapat result yang elok ye". Aku hanya menurut sahaja kata2 ateh dan tanganku beralih ke buah dadanya.
Sambil dia memasak, aku meraba seluruh buah dadanya itu. Aku agak kecewa pagi ini walaupun ateh menghisap batangku dua kali di katil dan di bilik air, batangku masih belum memancutkan air mani. Ateh yang mungkin memahami kemahuan aku itu, menyuruhku makan di meja makan dan dia masuk ke bawah meja untuk menghisap batangku sehingga terpancut. "ermm mulai harini, sarapan ateh, air mani along ye" kata atehku yang baru sahaja menelan air maniku ketika aku habis makan. Sebelum aku ke sekolah, kami sempat merciuman. Ateh juga mula mengajarku cara mencium wanita padahal dia juga masih mentah dalam mencium kerana aku ialah lelaki pertamanya, dan dia ialah perempuab pertamaku.
Semenjak hari itu, kami tidur bersama, study bersama, dan foreplay bersama. Aku juga ketika itu menyampaikan hasratku untuk menghisap dan menjilat pantat ateh kerana bagiku tidak adil untuk aku seorang sahaja menikmati nikmat nafsu ini. Sering juga kami melakukan posisi '69' yang dilihat di video lucah bersama bagi memudahkan masing-masing menghisap. Kehidupan aku ketika ini sudah seperti suami isteri tanpa pengetahuan sesiapa pun.
Di saat itu juga, ateh mula mendapatkan kerja di sebuah kilang memproses makanan. Oleh sebab itu, hanya malam sahaja kami berpeluang untuk menikmati sepenuhnya cinta yang berlandaskan nafsu.
Ketika umurku 13 tahun inilah, bermula satu tragedi yang membuatkan aku trauma dalam hidup aku. Disinilah permulaan aku terpisah dengan atehku yang tersayang. Bersampung fi chapter seterusnya.
YOU ARE READING
Cinta Atau Nafsu
RomanceMengisahkan ibu saudaraku yang telah terpisah dengan ku sewaktu aku kecil, menghadapi pelbagai dugaan yang kami hadapi. Aku yang pada ketika itu sudah berkerjaya ingin mencari semula ateh (ibu saudaraku) yang telah lama menghilang Namun pelbagai hal...