Berubah

3.6K 51 3
                                    

Mataku terbukak. Adakah ini alam kematian? Aku memandang ke syiling. Tidak. Aku masih hidup. Tapi bagaimana aku masih hidup? Aku memandang sesosok tubuh di kananku. Ya. Itulah pakcik Lan. Idolaku.

Pakcik lan mula gembira melihatku sudah tersedar dari koma. "pakcik" aku mula bercakap semula. Air mataku kembali mengalir mengenangkan atehku yang dirogol bergilir-gilir dan didera. Adakah atehku masih hidup? Apa yang dia hadap sekarang ni?

Pakcik Lan mendengar keseluruhan ceritaku. Dia menggeleng kepala mendengar semua ceritaku ini. "pakcik, tolong selamatkan ateh". Pintaku. Pakcik hanya diam dan memandangku. "aku kenal budak tu, nama dia Irfan. Dia anak kepada seorang mafia yang paling digeruni di Malaysia ni. Takde sape berani nak sentuh anak dia".mendengar kata-kata pakcik Lan, aku kembali menangis. "habistu takkan nak biarkan ateh kena seksa camtu pakcik?" tanyaku yang sedikit kasar.

"kitorang dah cuba jugak nak dapatkan ateh kau, tapi dorang ramai, bukan 6 orang, dorang ada kumpulan ganster sendiri. Pakcik tak boleh bertindak sorang diri pakcik. Pihak atasan takkan benarkan". Kata pakcik lan yanh sedikit kecewa. "pakcik, saya nak balas dendam". Kataku yang begitu dendam terhadap irfan. "saya akan selamatkan ateh suatu hari nanti, ini janji saya pakcik" itulah janjiku 12 tahun lalu.

Pakcik lan mengangguk dan senyum bangga terhadapku. Setelah beberapa hari aku ditahan di wad, aku pulang ke rumah pakcik Lan. Dia yang membela aku selepas itu. Aku ke sekolah seperti biasa. Ramai yang sudah tahu cerita tentang ateh diculik oleh bangsat itu. Namun hanya aku yang mengetahui kisah kekejaman sebenar irfan. Aku mula berubah. Ya, aku mula berubah menjadi dingin. Aku melawan semula semua pembuli di sekolahku. Dendam yang penuh di dalam diriku akhirnya mula meletus membuatkan hatiku menjadi semakin keras.

Beberapa tahun berlalu, aku berjaya mendapatkan 9A dalam SPM. Walaupun atehku masih belum dijumpai, aku tetap belajar. Itulah janjiku terhadap ateh. Aku berpegang kepada semua janjiku. Aku mula memasuki latihan ketenteraan. Aku tahu, aku mampu menyambung pelajaran ke peringkat lebih baik. Namun, inilah jalanku sendiri. Jalanku untuk membalas dendam dan mencari semula ateh aku. Aku perlu mendapatkan latihan ketenteraan ini untuk mempersiapkan diri aku. Pakcik Lan mula bangga dengan sikapku yang tidak teragak-agak membuat sesuatu keputusan. Dia yang ketika ini seorang bekas komando yang hebat mula menyertai satu unit risikan rahsia dibawah tentera. Tujuan nya untuk menyerap aku masuk ke unitnya suatu hari nanti.

Ketika aku dalam tentera, aku mengenali beberapa orang wanita. Dengan perubahan bentuk badanku yang aku bina selama dalam tentera, semestinya ramai wanita yang tergilakan aku. Namun, aku hanya menggunakan mereka sekadar pemuas nafsuku. Tidak lebih dari itu.

Kisah pertamaku dengan wanita lain apabila aku pertama kali melakukan pemilihan tentera.  Dia merupakan seorang nurse dalam tentera. Sangat cantik. Bentuk badannya juga cukup membuatkan batang lelaki terus keras. Pada hari pemeriksaan telur bagi setiap bakal tentera. Nurse tersebut datang kepada kami yang telah bersedia untuk memeriksa kami. Dengan hanya memakai boxer, dia memeriksa testis setiap daripada kami. Aku terpukau melihat kecantikannya. Yang lebih membuatkan aku tertarik, bentuk badannya di bawah uniform itu. Sungguh mengiurkan.

Sampai sahaja giliran aku. Aku melihat dia agak tersentak. Sudah tentu tersentak melihat batangku yang tiba2 keras apabila dia datang kepadaku hahaha. Dia memegang telurku untuk memeriksa. Namun aku berasa sangat pelik. Dia memeriksa calon lain sekejap sahaja, namun aku boleh tahan lama dia pegang telurku. Tiba nurse tersebut bangun dan memandangku. "Tahniah awak berjaya untuk ujian kalini, tapi saya nak awak datang ke bilik saya minggu depan. Itupun kalau awak layak jadi tentera". Bisik nurse tersebut di telingaku. Tangannya juga sempat membelai batangku dengan penuh lemah lembut dan memberikan sekeping kertas kecil bersama nombornya kepadaku.

Setelah beberapa hari ujian kelayakan perajurit muda. Kami semua ditempatkan di sebuah kem disitu. Seperti biasa aku dan yang lain menjalankan latihan ketenteraan. Namun, aku mula terfikir kembali kata2 nurse tersebut. Malam itu, aku keluar untuk ke telefon awam secara senyap-senyap Memandangkan esok cuti.

Aku mendail nombor nurse yang diberikan tempoh hari. Beruntungnya aku dia mengangkat panggilanku. "hello siapa ni?", "orang yang tergilakan body awak" itu sahaja jawapanku. "datang ke rumah saya sekarang, di hujung kem". Terus ditutupnya panggilan itu. Aku senyum gembira kerana malam ini aku dapat memuaskan nafsuku. Mungkin juga inilah kali pertama aku akan bersetubuh dengan wanita. Memandangkan ateh telah kehilangan daranya, aku juga ingin kehilangan terunaku, baru lah adil.

Sesampai sahaja di pintu biliknya. Aku mengetuk pintu tersebut. Dia membuka pintu dan melihat aku yang hanya berbaju T putih dan berseluar track di hadapannya. Terus dia menarik tanganku masuk ke dalam rumahnya dan mengunci pintu. Dia mula merapatkan dirinya kepadaku. Bibir kami mula bertemu. Inilah malam aku akan kehilangan terunaku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cinta Atau NafsuWhere stories live. Discover now