Yaklaşık bir hafta boyunca sadece evde doğu batı kuzey güney dolaşıyordum ve gruptan gelen cümleleri okumamaya çalışıyordum
İçinde "Taşınmak" filli geçen cümle kurunuz
Kunikida:
Tasin
Atsushi
TasinPoe:
Tak su sepeti kolunaKyouka:
KolunaPoe:
Herkes kendi yolunaYosano:
YolunaKunikida:
La olum biraz ciddi olun
Çocuğun sevdiği çocuk
Torbacı çıktıBen evde ne yapacağımı düşünürken Akutagawa da artık bildiğimi öğrenmiş olmalı ki Hayatımdan çıkacağını söyleyen bir mesajdan sonra bana ulaşmadı. Dazai ise sürekli arıyordu.
"Efendim Dazai Bey?"
"Bey mi? Durum o kadar mı ciddi?"
"Sanırım."
"Ya güzel kardeşim Atsushi bak valla yemin ediyorum sana. Akutagawa genel ev falan işletmiyor. Ben karakola yanlış ifade verdim biraz madde kullanmışt.. Yok ne maddesi ya işte alkollüydüm fazla kaçırmışım o yani."
İçimi çektim.
"Dazai bey Alkol değil Kokain kullandığınızı biliyorum. Öğrendim. Akutagawa da torbacıymış."
Dazai bir süre cevap vermedi.
"Kim söyledi bunu sana?"
"Chuuya Bey ama bir önemi yok öğrendim sonuçta."
Dazai tekrardan öylece durdu.
"Bacım her insanın bir geçmişi vardır. Bir şey itiraf edeyim mi? Akutagawa her gün dükkanının önüne yan komşunun ektiği çiçeklerden koparıp getiriyor."
Bir cevap vermedim.
"Ya bu çocuk seni cidden sevdi Atsushi. Bırak bu torbacılığı de inan beni bile dinlemez ne kadar para verirsem bile bırakır o kadar sevdi."
"İşi bırakmasına gerek yok onun olduğu kişiyi değiştiremem değiştirmemeliyim de zaten."
Ardından bir cevap beklemeden telefonu kapattım.
Grupta dönen ufak sohbetten sonra ağlayarak sepet dinlemeye başladım. "Ulan çocuk seni ben kabul etsem anam kabul etmez nasıl girdin hayatıma."
Geceye doğru ağlama seanslarımı bitirdim ve yatakta boş boş yatacağım zaman Chuuya beni aradı.
"Kararlı mısın?"
"Neyde Chuuya?"
"Onunla konuşmamakla. Ona nasıl baktığını gördüm o karakol olayında. Hepimizden önce o nezaretteyken polisleri aşıp parmaklıkların önünde ağlamışssın."
Cevap vermedim.
"Bak ben de senin gibiydim. Dazai hayatıma öyle bir şekilde girdi ki ben onun her türlü yanlışına ses etmedim. Ailemi karşıma aldım. Eğer cidden seviyorsan sevgiye bir şey engel değildir Atsushi birbirinize uyum sağlamanız önemli. Benim düşüncemi merak edersen Akutagawa senin için torbacılığı bile bırakacak kadar gözü kör. Bunu bil olur mu?"
"Peki."
Telefonu kapattı ve ben de yatağa yattım. Bir süre tavanı izledim. Bu sabah Dazai'nin anlattıkları aklıma geldi. Üzerime gecelik atıp dükkanın önüne geldim. Dükkanın önünde acemice koparılmış renk renk güller vardı. Beyaz gülü elime aldım ve incelerken dikenlerinde kurumuş kan olduğunu gördüm. Dükkanın önüne oturdum ve gülleri incelemeye başladım. Yarım saatin sonunda telefonu elime aldım.
İçinde "Taşınmak" filli geçen cümle kurunuz
Kunikida:
Atsushi umarım sahibindende ev bakıyordurPoe:
Yalnız yazık oldu cidden.
Hayatında sevdiği bir çocuk vardı o kadar
*İletildi 20.16*
*Görüldü 01.35*Siz:
ben kararımı verdim
Hiçbir yere gitmiyorum
bok yiyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otçuluk da zor iş abi-Shin Soukoku
FanfictionSokak kenarında ot satan akutagawa, sokağa yeni açılmış çiçekçi dükkanının sahibi atsushi ile tanışır.