(Sarkiyi dinleyin ha)
Gruba mesajı attıktan sonra telefonumu kapattım ve elimdeki güllerle kapı önünde uyuyakaldım.
Sabahın körü bir sesle uyandım. "Atsushi?" Akutagawa'nın elinde 2 gül tekrardan vardı ve öylece önümde dikiliyordu. Elimdeki solmuş gülleri kenara bıraktım ve kalkıp ona sarıldım. " Özür dilerim. Gerçekten. Hayatımdan gitme." O da elindeki gülleri yere bıraktı ve bana sarıldı "Senin istemediğin bir şey asla yapmam."
Birkaç saniye böyle durduktan sonra arkada bir teyze elinde sopayla bize doğru koşmaya başladı ve Akutagawa elimi tutup koşmaya başladı.
Yaklaşık 15 dakikalık bir koşunun ardından arkasına sığındığımız duvarda soluklanmaya başladık. "Bahçesinden gül aldığım teyze bu. Geçen gün gördü beni baya bi kızdı bugün de böyle işte. Koşturdum seni." Gülümsedim. "Önemli değil ya. Sabah koşusu önemli diyorlar zaten. Hem sayende suçlu olmak nasılmış öğrenmiş oldum." Bana baktı ve o da güldü "Sen buna suç diyorsan benim kabarık cvmi görmedin. Polislerle aramda artık bi samimiyet oluştu."
Teyze gittikten sonra sokaktaki kafeye oturduk ve kahve içmeye başladık. "Burası ilk geldiğimiz yer hatırlıyor musun?" Onayladım."Evet hatırlıyorum sabah burda kahvaltı yapmıştık. Daha sonra da ben dükkanımı açmaya gitmiştim." Aramızda bir sessizlik oluştu. "Meğersem birbirimizi yanlış tanımışız. Ben seni ilk geldiğinde tobacı sanıyordum benim gibi. Özür dilerim."
Kahveleri bitirdikten sonra Akutagawa eve gitti ben de dükkanın önündeki gülleri topladım kurtarılabilir olanları vazoya geri kalanların da yapraklarını kopararak suyun içine attım. En azından bir süreliğine etrafa koku yayordu. Birkaç dakika sonra telefonumun hala daha kapalı olduğunu hatırladım ve açtığımda bütün bildirimler nefret ve anama sövme içerikliydi ve hepsi de Kunikida'dan gelmişti. Gruba girip mesaj yazdım ve tekrardan sessize aldım.
Atsushi sevdiğine kavuştu
Kunikida:
Bu ismi kim koyduysa siktim belasını
Ya dimi
Atsushi sevdiğine kavuştu
Allah ayırmasın (sekize)Poe:
PFJOSJSOANALA
YA
yalnız demeyelim öyle
Benimki de kekoydu
düzelttik beyfendi olduKyouka:
Evet düzeldi ama nasıl düzeldi
8 gasp
6 kapkaççılık
4 sahte kimlik
2 sahte plaka
1 dolandırıcılıkPoe:
Ya düzeldi mi düzeldi
Hatceye degil netceye bakıcaksın derdi nenemSiz:
Ben ciddiyim ya
Bu çocuk benim hayat olmuş
Torbacı olsun varsın ne olcak ya
En kotu ben de olurumSon derece olan kararlılığımla işime devam ettim ve dükkanı kapatmaya yakın Chuuya'dan bir arama geldi. "Aku senin için 6 yıldır küs babası ile barıştı. Babası da emekli olacaktı zaten tekeli direkt ona devretmiş. Birazdan fotoğraf paylaşıp özlü sözler yazıcakmış etkilenmiş gibi yap."
Aşk(okain)
Çocuk
Sırf sen mutlu ol diye
Sana olan aşkımdan bak
Torbacılığı bıraktım
tekel bayi işletmeye başlıyorum ama
evden biraz uzakta
Artık yürürüm sabahları bir şey olmaz
Sabah koşusu kadar olmasa da
sabah yürüyüşü iyi diyorlar
Ya
Desene bisi
Mutlu oldum dükkanın var diye de
Etkilendim deSiz:
Çok etkilendim aku
Gel dükkana bir buket hazırlayım
Belki aksam birisine (Ben) verirsinBekle
UçuyorumFici ağlaya ağlaya yazdim ve sükür bitti aklımda baska seyler de var bakariz ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otçuluk da zor iş abi-Shin Soukoku
FanfictionSokak kenarında ot satan akutagawa, sokağa yeni açılmış çiçekçi dükkanının sahibi atsushi ile tanışır.