2.

101 18 22
                                    

Selam minik kelebeklerim,ikinci bölümle karşınızdayım,bakalım nasıl bir bölüm olacak.Muahhh💋

***

Duyduğum şeyle dondum kaldım,ne demek evlenmek?!ben daha 17 yaşındayım.

"Bay jeon,siz ne dediğinizin fark-!""bana bay jeon demiceksin demedimmi sana taehyung!?"bağırmasıyla ürkerek geri çekilmeye çalıştım.

"Merak etme,hemen evlenmiycez bana alışman için tarihi biraz ileriye alıcam,ama benimle yaşıycaksın.""hayır."

Kaşlarını çatıp,elimin üzerindeki elimi sıkıp,beni kendine çekti."sana benimle yaşamak istiyor musun diye sormadım,geliceksin dedim o kadar."elimi bıkarıp ayağa kalktı,onun kalkmasıyla masadaki herkesde kalktı."Yarın 12 gibi seni almaya gelirim,sonra korumalarım seni evimize götürücek."

"Bay jeon,siz ne dediğinizin farkında mısınız,benim oğlumu ben kimseye veremem."Alex babamın sert sesiyle şaşırdım,ilk defa beni koruyordu,beni arkasına alıp konuşmaya devam etti."size saygı göstersemde oğlumu size veremem."

Babamın arkasından yüzüne baktığımda gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki,babamı öldürcek gibi bakıyordu,biraz daha geri çekilip jiminin yanına gittim,oda aynı şekilde korkuyordu."ben sana sorduğumu hatırlamıyorum Alex,ayrıca sen ne hakla patronuna karşı gelirsin,ne zannediyorsun kendini ha?!"

Öfke fışkıran gözleri bir anlığına bana kayınca yüzü normale döndü,çenesinin kasıldığını gördüğümde kendisini tuttuğunu anladım,yutkunup yüzüne bakmaya devam ettim."Alex,yarın seninle ve eşinle taehyungu almaya geldiğinde konuşucaz,sana güzel bir teklif sunucam."

Kapıdan çıkarken beni kendine çekip kulağıma doğru eğildi,geri çekilmeye çalıştın ama kolumu sıkıp beni olduğum yere sabitledi."Beni dinlersen seninle çok güzel bir eş oluruz güzelim,yarın için güzelce hazırlan."

Yanağımı öpüp evden çıktı,kendimi sıktığım için akmayan göz yaşlarım kendini saldı,Lukas babama sarılıp ağlamaya başladım,beni öpüp saçlarımı okşayarak sakinleştirmeye çalıştı,jiminde aynı şekilde beni sakinleştirmeye çalışıyordu."B-ben onunla g-git-gitmek iste-istemiyorum."Lukas babam göz yaşlarımı silip alnımı öptü."şhhh,sakin ol bir tanem,biz seni kimseye vermiycez,sakin ol babasının ilk göz ağrısı."

Yanağımda hissettiğim sıcak elle kafamı sağıma çevirdim."Taehyung,küçük bir çanta hazırla gidiyoruz."Alex babamın dediğiyle anlamazca ona baktım,yanağımı okşayarak alnımı öptü."seni kimseye vermiycem,çantanı hazırla,dağdaki evimize gidiyoruz.""baba,ya bizi bulursa?"korkuyla sorduğum soruya kafasını olumsuzca salladı,beni kendine çekip sarıldı,yaptığı şeylere inanamıyordum,beni dövmek için bahane bulan babam bana sarılıyordu.

"Bulamaz,onun dağdaki evimizden haberi yok,hazırlan hemen çıkalım sabaha doğru anca varırız,seni bırakıp eve geri gelicem."

Kafamı sallayarak babamdan ayrıldım,yukarı odama çıkıp kendime çanta hazırladım,gerekli eşyaları koyarak çantamın fermuarını kapadım.Üzerimdeki elbiseyide çıkarıp üzerime lacivert boğazlı bir kazak,altımada siyah bol paça bir pantolon giyindim,beyaz spor ayakkabılarımıda giyinip,çantamı aldım ve aşağıya indim."ben hazırım baba.""tamam ben arabadayım,fazla vakit kaybetmeden gel."

Kafamla onaylayıp Lukas babama sıkıca sarıldım."merak etme bir tanem,baban oranın güvenli olmadığını bilmese seni oraya götürmez tamammı?""hmhm,seni seviyorum baba.""bende seni seviyorum bir tanem."

Babam yüzümün heryerini öpüp takrar sıkıca sarıldı bana,jiminede sıkıca sarılarak,evden çıktım.

Arabaya yaklaştığımda babam telefonda konuşuyordu ve telaşlı görünüyordu sanki bir şey saklar gibi,arabaya binip babama döndüm,telefonu hemen kapatıp bana döndü."ne oldu baba?,kiminle konuşuyordun?""eee,korumalara söyledim onlarda hemen yola çıktılar buruce a evi korumaları için talimat verdim.""tamam."

My Beauty!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin