3.

115 17 12
                                    

Selam minnak kelebeklerim günaydın💋❤️🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Şuan saat 9 buçuk ve yeni bölüm yazmaya karar verdim,umarım güzel olur sizi seviyorum şimdi bölüme geçelim.💋❤️

***

Başımdaki ağrıyla yavaş yavaş gözlerimi açtım,kafamı sol tarafıma çevirdiğimde bana gülümseyerek bakan kişiyi görünce kızgın bir şekilde ona baktım."günaydın güzelim.""bana güzelim deme."

Kafamı diğer tarafa çevirip boş boş halıya bakmaya başladım.Bir insan nasıl bu kadar duygusuz olabilir anlamıyorum."bana bak taehyung."

Yüzüne bakmayıp aynı pozisyonda durmaya devam ettim,sinirlenmiş olucakki sert ve derin bir nefes verdi."taehyung,ilk günden beni sinirlendirme ve bana bak!"

Çenemi sıkıca tutup beni kendine döndürdü,belimden beni kendine çekip saçlarımı kokladı,onu ittirmeye çalışsamda hiçbir işe yaramadı,beni çok sıkı tutuyordu."bırak beni."

"Benim şimdi gitmem gerek güzelim,sende üzerini değiştir ve aşağıya kahvaltıya in,akşam sana çok güzel bir süprizim olucak.""Ne süprizi?""süprizler söylenmez papatyam,akşam görürsün."

Beni yanağımdan öpüp gitti,lavaboya girip yüzümü yıkadım hemen,sonrada kısa bir duşa girdim,üzerime kısa havluyu sarıp banyodan çıktım.Siyah kapaklı dolabı açıp üzerime kıyafet bakmaya başladım.Hava soğuk olduğu için beyaz bana bol gelen boğazlı kazağımı giyindim,altımada beyaz bir kot pantolon giyindim,kazağımı pantolonun içine sokup şekil verdim.

Uzun saçlarımı tarayıp şekil verdim,krem rengi ayakkabılarımıda giyinip odadan çıktım.Merdivenlerden aşağıya inip salon olarak düşündüğüm yere girdim.Tamda düşündüğüm gibiydi,siyah L koltuğa oturup etrafıma baktım,hizmetçi kıyafeti giymiş bir kadın yanıma gelip eğildi."efendim kahvaltınız hazır,yemek odasına geçebilirsiniz."

Kadını takip ederek yemek odasına girdim,herhangi bir yere oturup yemekği servis etmelerini bekledim,önüme koyulan bissürü çeşit çeşit yemekle gözlerimi kocaman açtım."bay jeon bunların hepsini yemenizi istedi.""ben sabah nerdeyse hiçbir şey yememki nasıl bitiricem bunları?"

Hizmetçiler odadan çıkınca sadece bir tanesi kaldı,gülümseyerek yanıma gelip eğildi."içecek istermisiniz efendim.""bana kahve getirirmisin?""tabi efendim."

Burdaki çalışanlar gerçekten güler yüzlü ve bu güzel bir şey,kasıklarım ağrıyınca kahvemi getiren geç kıza döndüm."bana bir tane ağrı kesici getirebilirmisin?""tabi efendim."tabağımdaki patateslerden yiyip hizmetçinin getirdiği ağrı kesiciyi içtim.

Kasıklarımı azcık oğuşturup,ağrının geçmesini bekledim.Masadan kalkıp odaya geri çıktım,telefonumu aramaya başladım ama bulamadım.Aşağıya inip salona baktım ama hiçbir yerde yoktu.

Bende boşverip televizyonu açtım,bir kaç tane kanal gezip en son beğendiğim bir kanalda durdum.

***
Kapının açılmasıyla kafamı çevirdim."ben geldim güzelim."duyduğum sesle irkildim,ne çabuk akşam olmuştu keşke gelmeseydi.

Yanıma oturup beni belimden kendine çekip kucağına aldı,çığlık atıp kucağından kalkmaya çalıştım"sabit dur taehyung.""bırak beni,kucağında oturmak istemiyorum,bırak!"

Beni daha sıkı tutup çenemden kavradı."taehyung beni sinir etme,zaten benden kaçıp Amerika'ya gideceğini duyduğumdan beri sinirim tepemde,delirtme beni!"

Sinirlerim bozulmuştu,bana kimse emir veremez"bırak beni!""taehyung,benim sinirli tarafımı görmek istemiyorsan kes sesini otur şurda!"

Sert çıkan sesiyle irkildim,şuan nasıl baktığını anlayamıyordum,sinirli,kızgın anlayamıyordum."Neyse akşam oldu yatalım artık,yarın alışveriş merkezine gitmemiz gerekiyor.""Neden?"

My Beauty!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin