5.

81 18 7
                                    

Selllam kelebeklerim nasılsınız?🦋🦋

Umarım güzel olur bu bölümde sizi seviyorum şimdi ficimize geçebiliriz.
(Gözümle alakalı bir problem vardı,onu hallettim,şuan iyiyim o yüzden bölüm yazmaya karar verdim.)
***

Gözüme vuran ışık hüzmeleriyle yavaşça gözlerimi açtım.Kafamı pencereye çevirip yağan yağmuru izledim bir süre,uyuşuk bir şekilde yataktan kalkıp banyoya girdim.

Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp ılık suyun altına girdim.Kısa bir duşun ardından üzerime havlu sarıp banyodan çıktım,dolabı açıp içinden rahat olduğunu düşündüğüm,pembe uzun kazağımı giyindim,altımada kısa beyaz şortlarımdan giyindim,ayağımada giydiklerime uyumlu pembe/beyaz ayakkabılarımı giyindim.Uzun sarı saçlarımı dalgalı hale getirip,papatyalı parfümümden sıktım.

"Taehyung!"duyduğum tanıdık sesle kafamı kapıya çevirdim ve gördüğüm gülen yüzle benimde gülümsemem arttı.

"Jimin!"koşarak boynuma atladı,bende ona sıkıca sarılıp yumuşak saçlarını okşadım.Geri çekilerek her yerini inceledim,vücudunda yara olmadığına emin olduktan sonra elini tutup yatağa oturttum."Ben gittikten sonra evde ne oldu jimin?""Senin gittiğin günden sonraki sabah bay jeon geldi,babamları alıp gitti,sonra..."susup gözlerini kaçırdığında elini tuttum."Sonra?""Sonra adamları geldi,beni alıp bir yere götürdüler,ben gitmek istemeyince bayılttılar.Uyandığımda abisiyle aynı yataktaydım.Bir kaç gün abisiyle kaldım,bu sabah bay jeon gelip beni aldı bir şey demeden.Sonrada işte senin yanına geldim.""Anladım.""Şey,taehyung""Efendim?""babalarımıza ne oldu sen biliyormusun?"

Babamın o görüntüsü gözümün önüne gelince dondum kaldım.Omzumda hissettiğim elle girdiğim transtan çıktım."Taehyung,iyimisin?"jimininde üzülmesini istemiyorum,o benim için çok değerli,hayatta kalan tek ailem o"İyiyim jimin,bilmiyorum ne olduğunu babalarımıza,ama merak etme,gittikleri yerde iyi olduklarına eminim.""Umarım."jimin bana sarılıp kafasını göğsüme yasladı."Biraz burda uyuyabilirmiyim?""Uyuyavilirsin güzelim."saçlarını okşayıp rahatlamasını sağladım,uyuduğundan emin olduktan sonra yatağa yatırıp üzerini örttüm.

Alnını öpüp yanağını okşadım."Özür dilerim kardeşim,senin üzülmeni istemiyorum."sessizce odadan çıkıp merdivenlerden aşağıya indim,ev çok sessizdi,galiba bu gün čalışanların izin günü mutfakta kimse yok.Mutfak dolabını açıp içinden bir tane salatalık ve beyaz peynir aldım ,Salatalığın kabuğunu soyup küçük bir tabağa doğradım,üzerine peynir dilimleyip azcıkda pul biber attım.Yanıma su alıp salona geçtim,elimdekileri sehpaya bırakıp,televizyondan herhangi bir dizi açtım,hazırladığım atıştırmalığı yerken bir yandanda televizyon izledim.

Saate baktığımda bayan jeon gelmesine yarım saat kaldığını gördüm.Herşeyi toparlayıp odaya çıktım,ben odaya girdiğimde jiminde banyodan çıktı,onada güzel bir tulum verdim giyinmesi için ve kendi üzerimede beyaz bir elbise straplez üzerinde pembe çiçejler olan elbisemi giyindim.Ayakkabı olarakta siyah/beyaz ayakkabılarımı giyindim.

Beyaz bir çanta alıp omzuna taktım,kapı çalınca jiminle aşağıya inip kapıyı açtım."Hoş geldiniz bayan jeon."bayan jeon bana sarıldıktan sonra jiminede sarıldı"Hoşbuldum tatlım,sen taehyungun kardeşisin dimi tatlım?""Evet,bayan jeon.""Tamam,çok güzel,mükemmel yerler buldum,üçümüz beraber gidicez,ben ne olur ne olmaz diye yanıma bir laç korumada aldım.Hadi çıkalım."Beraber evden çıkıp,evin önündeki siyah jipe bindik.Çantamı yanıma koyup,bacak bacak üstüne attım."Nereye gidicez bayan jeon?""Çok güzel bir alışveriş merkezi buldum ama ondan önce senin yeni okuluna gidicez.""Yeni okulummu?""Evet tatlım,seni benim müdür olduğum okula kayıt yaptırdım,bir orayı gezelim,ondan sonra alışveriş merkezine gidicez.""Çok teşekkür ederim bayan jeon.""Bir şey değil bir tanem."

My Beauty!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin