1.

133 22 15
                                    

Selam bebeklerim,yeni bir bölümle karsınızdayım,bölüme geçmeden önce şunu demek istiyorum,ilk başta taehyungun hayatını görücez,yani direk taekook hayatından başlamiycak,umarım anlatabilmişimdir,şimdi bölüme geçebilirsiniz.❤️

***

Okuldan çıkıp eve yürümeye başladım,markete girip yemek yapmak için bir kaç yiyecek aldım,son anda aklıma geldiği için hijyenik ped de alıp marketten çıktım.

Evin öne geldiğimde arkadaşlarım oyun oynuyorlardı,ben hiçbir zaman dışarı çıkmadığım için-okula gitme ve markete gitme dışında-hiç oyun oynamamıştım.

Evin kapısını açıcakken arkamdan bana seslenen jini duydum."Taehyung hadi gel oyun oynayalım.""olmaz,benim eve gidip yemek yapmam lazım."babalarım dışarda oynadığımı görseler beni ne yaparlar bilmiyorum.

"Taehyung,hadi bu seferlik gel.""Çok duramam ama,sadece bir tur."

Elimdeki poşetleri ve çantamı,evin yanındaki oturağa bırakıp yanlarına gittim,ortada sıçan oynamaya başladık,ama ben hemen vuruldum,kenara geçip onları izledim."merak etme,ben şimdi can alıp seni kurtarırım."jine gülümseyip başımı salladım.

Ama ardından jinde vurulunca kırkırdadım."al sana can jin."onlar ortaya geçince bu seferde biz onları vurmaya çalıştık,bana gelen topla hızlıca fırlatıp hyunjini vurdum,ellerimi birbirine çarpıp zıpladım."vurdum!vurdum!vurdum!"

"Ne yapıyosun lan sen sokakta!?"duyduğum kalın sesle ve gördüğüm kızgın suratla zıplamayı bırakıp hafif başımı eğdim."şey baba,arkadaşlar oyun oynayalım diyince-!""kazık kadar oldun ne oyunu geç eve çabuk!"

Hızlıca oturağın üstündeki eşyalarımı alıp eve geçtim,marketten aldığım poşetleri mutfağa bırakıp,çantamıda odama koydum.Babam odama girip yüzüme sert bir tokat atınca yere düşüp acıyan yanağımı tuttum ve dolu gözlerimle babama baktım.

"Ben sana dışarıda vakit geçirmen yasak demedimmi ha!"bu seferde diğer bir yanağıma vurdu,bense hem korkuda hemde acıdan ağlıyordum.

"Cezalısın!,bu akşam yemek falan yok sana,duydunmu!?"hızlıca kafamı salladım,babamda odadan çıkıp gitti.

Yerden kalkıp sızlayan yanaklarıma baktım,kıpkırmızı olmuşlardı ve hafifte kanıyorlardı,babamın elindeki yüzükten dolayı.

Odamdaki küçük banyoya gidip,yüzüme krem sürdüm,sonrada odaya dönüp üstümdeki okul formamı çıkardım,dolaptan,zümrüt yeşili boğazlı bir kazak,altımada siyah bir pantolon giyindim.

Odadan çıkıp aşağıya salona indim,babam yanına çağırıp oturmam için işaret verdi.

Yanına gidip oturunca uzun belime kadar gelen saçlarımı sevdi,Alex babamdan çok Lukas babamı daha çok seviyordum,en azından o bana sürekli vurmak için bir sebep aramıyor."Babacım,bu akşam misafirimiz var,çok önemli insanlar,o yüzden akşam şık bir şeyler giyinmemiz lazım,bende bu yüzden dışarı çıkıp bir şeyler alalım diyorum.""olur baba."

"Tamam,ben çantamı alıyım çıkalım sonra."kafamla onaylayıp babamı beklemeye başladım,bir kaç dakika sonra gelince yeni fark etmiş olucakki elini yanağıma koyup okşadı."ne oldu benim bir tanemin yanaklarına?,babanmı yaptı?"kafamla onayladım,babam yanaklarımı öpüp okşadı"bir tanem benim,babanı biliyorsun,hep böyleydi,fazla takma,banada kaç defa vurmuştu,gel pansuman yapalım yanaklarına sonra çıkalım.""gerek yok baba,fondoten sürerim olur biter."

Odama çıkıp yüzümün kızarmış yerlerine fondöten sürdüm, aşağıya inip babamın yanına geldim,ayakkabılarımı giyinip babamla evden çıktık.

My Beauty!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin