Selammlar minnak kelebeklerim nasılsınız keyfiniz yerindemi?
Bu gün yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenerek okursunuz💋🦋❤️
***
(3 Ay Sonra)
Evde herhangi bir dizi açmış izlerken kapının çalmasıyla oturduğum koltuktan kalkıp kapıya gittim."Hişgeldin anne.""Hoşbuldum oğlum,nasılsın?,daha iyimisin sakinleştiricilerden sonra?""Daha iyiyim anne,sadece biraz başım ağrıyor,reglide oldum aynı zamanda,başım çatlıyor o yüzden."
Annemle konuşmaya devam ederken salona geçip oturduk."Tae senden bir şey rica edebilir miyim?""Tabiki anne,ne oldu?""Kardeşim lera,bu akşam bana kalmaya gelicek,bizde bir yerlere gidicez ama ufak bir sorunumuz var.""Nedir?""Kardeşimin ikizlerine bakabilirmisin?,yalnız kalmak istersen anlarım ama-!""Ne diyorsun anne tabiki bakarım,hem kafam dağılır,yoksa sürekli jungkooku düşünüp durucam.""Tamam,kardeşim gelir birazdan,geldiğinde çocukları bırakır gideriz sana.""Tamam."
Annemin kardeşi gelene kadar kahve içip sohpet ettik.Tahminimce 2 saat sonra kapı çaldı,ayağa kalkıp kapıyı açtım"Hoşgeldiniz."kapıyı açtığımda güler yüzlü bir kadın bana selam vererek içeriye girdi.Bende kapıyı kapatıp salona geçtim.2 tane tatlış kız çocuğu annelerine sarılmış etrafı inceliyordu,ikisininde gözleri bana dönünce gülümseyip el salladım,onlarda biraz utansada bana el salladılar,tahminimce 3 yada 4 yaşlarındalardı.
"Victoria abla biz gidelim artık,geç kalmayalım.""Tamam,çantamı alıyım geliyorum."
"Ayye,ne şaman geyiçekşiniz?""Bir kaç saatliğine bir yere kadar gidip gelicez bir tanem,sen ve kardeşinde taehyung hyungunuzla durucaksınız,tamammı?""Tamam ayye.""Tamam ayye."
"Geldim,hadi gidelim lera."kapıya kadar onlara eşlik ettim,küçük kızlarda bacaklarıma bir elleriyle sarılmış,diğer elleriylede annelerine baybay yapıyorlardı.Onlar arabay binip uzaklaşmaya başladıklarında bende kapıyı kapadım.
"Evet,prensesler,sizinle tanışalımmı?,ben taehyung.""Beyn Lena.""Beynde luna.""Ne kadar güzelmiş isimleriniz sizin."utanarak teşekkür ettiklerinde gülümsedim,evde bir kaç tane oyuncak olduğu aklıma gelince,odaya çıkıp dolaptan ayıcıkları aldım ve geri aşağıya indim.
"Bakın size neler getirdim~""Oyunçak!""Yaşaşın!"ayıcıkları halıya koyduğumda koltukatn hızlıca inip oyuncakların yanlarına oturup oyun oynamaya başladılar.Bir yandan onları izlerken,bir yandanda telefonumu kurcalıyordum.Yanımdaki büyük çantadan uyku saatlerinin ve yemek saatlerinin yazılı olduğu listeyi aldım."12'de meyve püresi,1'dede uyku saati,tamam."saate baktığımda 11:44'ü gösteriyordu.Mutfağa gidip çilekli ve böğürtlenli bir meyve püresi hazırladım.Bacağıma sarılan küçük kollarla kafamı aşağıya eğdim,"Ne oldu Lena?""Teyung hyung,ne yapıyoyşun?""Meyve pürelerinizi hazırlıyorum canım,hadi sen kardeşinin yanına git,yalnız kalmasın."beni onaylayıp küçük adımlarla mutfaktan çıkıp salona gitti.Bir kaç dakika içinde pürlerini hazırlayıp tabaklara koydum ve salona gittim,küçük masaya tabakları koyup hala gülüşerek oyun oynayan minnokların yanına gittim "kızlar,yemek hazır,hadi gelin."oyuncakları bırakıp küçük masanın yanına gidip oturdular.Bende yanlarına oturup pürelerini yedirmeye başladım.
***
"Hadi luna,son kaşık aç ağzını."lunanın son kaşığını da yedirip tabakları toplayıp mutfağa götürdüm,kapı çaldığında tabakları tezgaha bırakıp kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda gördüğüm yüzle dondum kaldım."Teyung hyung,kim geydi?"Lena bacağıma sarılıp karşımdan bana gülümseyen adamın boynuna atlayıp sıkıca sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beauty!
RandomBabası taehyungu herkes tarafından korkulan Rus ve Kore melezi olan jeon jungkooka satar.Taehyung jungkook'dan her kaçmaya çalıştığında ve söz dinlemediğinde ceza alır. TaeKook Fem Tae şiddet +18 YaşFarkı!(9)! Tae:17 Jk:26 NamJin YoonMin HyunLix