Selllam minnak kelebeklerim,yeni bir my beauty bölümüyle karşınızdayım,unarım bu bölümüde severek okursunuz,sizi seviyorum.❤️🦋❤️🦋❤️🦋❤️
***
"Cidden taehyung,sen ben eğlenelim diyince baramı gidicez diye düşündün?"Jungkooka aynadan anlamazca bakıp,üzerimdeki siyah transparan elbiseyi düzelttim."Eğlenelim diyince ne anlamam gerekiyor jungkook?,anlamadım?"burun kemiğini sıvazlayıp derin bir nefes verdi,"Tamam,bir şey anlamana gerek yok,yalnız şu elbiseyi değiştir,sen ne ara aldın bunu?"
"Victoria anneyle alış verişe gittiğimiz zaman kendisi bana aldı.Ayrıca elbiseyide değiştirmiyorum,hani kendini kontrol edicektin,doktor ne dedi sana unutma."Jungkook tekrar konuşmak için ağzını araladığında yatağın üzerindeki telefonumun çalmasıyla sustu.Bende aramayı onaylayıp,telefonu hoparlöre aldım."Taehyungçuğum,hazırmısınız? evin önünde bekliyoruz biz sizi.""Tamam anne 5 dakikaya geliyoruz."
Telefonu kapatıp jungkooka baktım,gömleğinin bir kaç düğmesini açıp yakasını düzelttim,sonrada yanda son kez kendime bakıp,telefonumuda çantama koyup,jungkookun koluna girerek yürümeye başladım.Aşağıya inip kapının önünde duran siyah topuklu botlarımı giyindim.sonrada jungkookla beraber evden çıktık,kapının önünde bekleyen Victoria anne,jimin ve yoongi vardı,hepsine selam verip yağmur yağdığı için hızlıca kapının önünde bekleyen jipe bindik.
Bir kaç dakikalık yolculuğun ardından araçtan inip barın kapısından girdik.Boş olan localardan birine oturduk,burnuma gelen acayip yoğun alkol kokusundan midem bulansada takmamaya çalıştım,evden çıkmada önce giydiğim deri ceketide çıkarıp çantamın yanına koydum.
"Hoşgeldiniz jungkook bey,ne alırdınız?""Bana şert birşeyler getir, papatyamada olabildiğince hafif bir şey olsun,anne siz ne içiceksiniz?""Ben sert bir viski alıyim.""Banada hafif bir şeyler getir.""banada buzlu bir viski."
"Tamamdır efendim,hemen geliyor."4-5 dakika içinde içeceklerimiz geldi,ben bardağımdan küçük bir kaç yudum alıp ayağa kalktım."Kalksanıza oturmayamı geldik,jimin Victoria anne hadi."
Annemle jimini oturdukları yerden kaldırıp pistin ortasına gittim.Dansın ritmiyle beraber uyumlu dan etmeye basladımki,belime sarılan ellerle tedirgin olup durdum ama tanıdık gelen sert kokuyla rahatlayıp dansıma kaldığım yerden devam ettim.Tek bir farkla,arkamda bana sıkıca sarılmış,bana ayak uyduran jungkookla beraber.
***
Gözlerimi sabahın ilk ışıklarıyla açıp yan tarafımda mışıl mışıl uyuyan jungkooka baktım,bu 1 ay içerisinde jungkook çok değişmişti,düzenli bir şekilde terapilere gidiyor ve kendini dizginlemeye çalışıyordu,bu 1 ay içinde jungkook bana sert bir darbede bile bulunmamıştı,sinir kırizleride azalmıştı,tanrıdan tek dileğim bunun böyle sürmesiydi.Ben dalmışken elimle kendi elini birleştiren jungkookla kendime geldim,"Günaydın papatyam.""Günaydın jungkook.""Ne zaman uyandın sen?""Çok olmuyor,bir kaç dakika önce falan."
Biz birbirimize gülümseyerek bakarken kapının sertçe çalmasıyla,ikimizde gerildik."kim bu sabah sabah?""bilmiyorum papatyam."
Ayağa kalkıp üzerime geceliğimin sabahlığını geçirdim,jungkooku odada bırakıp alta inip kapıyı açtım."Jongsan baba?,ne oluyor?,niye polislerle geldin?""Jeon Jungkook burdamı?"öndeki polisin bana yönelttiği soruyu cevapliycakken jungkook bir elini belime atarak önüme geçti."Buyrun benim memur bey,bir sıkıntımı var?"
"Bir sıkıntı var oğlum,oda senin teslim olmamış olman.""Ne diyosun baba sen?"
"Sizi tutuklamak zorundayız bay jeon,lütfen zorluk çıkarmayın.""Beni niye tutukluyorsunuz ne oluyor?""Ben söyliyim niye tutukluyorlar jungkook,yada damadımmı deseydim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beauty!
De TodoBabası taehyungu herkes tarafından korkulan Rus ve Kore melezi olan jeon jungkooka satar.Taehyung jungkook'dan her kaçmaya çalıştığında ve söz dinlemediğinde ceza alır. TaeKook Fem Tae şiddet +18 YaşFarkı!(9)! Tae:17 Jk:26 NamJin YoonMin HyunLix