İkinci Mektup | Alaz.

437 16 23
                                    

Merhaba,

Senin aksine bunu ilk defa yapıyorum, öncelikle bunu söyleyeyim.

Adım Alaz, Alaz Soysalan. Senin gibi afilli bir ismim yok maalesef. Dalga geçmek için söylemiyorum bu arada, ciddiyim. Çok güzel bir isim tamlaması bence.
Asi Deniz. Tam seni anlatıyor :)
Enerjini kağıttan hissettim resmen. Hani dedin ya sende umarım benim gibi konuşkansındır diye, pek değilim. Yani normalde hiç değilim, bu kadar bile konuşmazdım ama sen beni de heyecanlandırdın o yüzden baya bir yazacağım galiba....

Şimdi 3! 2! 1!
Veeeee!
Baştan alalım....

Ben Alaz, Alaz Soysalan. Senin gibi 19 yaşındayım bende. (Şiirsel oluyorum dikkat!) Hayata gözlerimi İstanbul'da açtım ve liseye kadar orada geçirdim. Bu güzide şehirde geçirdiğim 15 yılın ardından başka bir ülkenin, yani ABD'nin göz bebeği olan New York'a taşındım. Yani daha doğrusu beni oraya taşıdılar. Burada babamın yanında yaşadım. Sonra üniversiteye başlayınca kendi evimi tuttum. Evet, baba parası. Ama yemek için değil, bana bakması gerektiği için. Kendi istemişti, yani evin kirasını ödemeyi. Yaklaşık 6 ay oldu sanırım taşınalı ve dürüst olacağım, babamı özlüyorum. Yani dört yıldır hayatım babam ve kendimden ibaretti. Hala daha öyle ama artık aynı evde yaşamamak.... Bilmiyorum sanırım beni üzüyor. Sürekli görüşüyoruz bu arada, her gün olmazsa her ikinci gün ama asla 3 güne çıkmıyor. Bazen işi için seyahetlere çıkıyor. O zamanlarda kendimi çok yanlız hissediyorum işte.
Onun dışında....
Annemle görüşmüyorum. Hayatımı yeterince mahvetti bence o yüzden daha fazlasına gerek yok diye düşünüyorum. Babamla iyiyim. İkimiz de annem sebebiyle yaralıyız biraz. Annem beni tek başına büyüttü demiştin. Bak sen şu tesadüfe, senin baban benim ise annem yok. Umarım kırıcı olmuyorumdur. Gerçi sanmıyorum. Annem beni tek başına büyüttü derken ki o gururun.... Annene selam söyle olur mu? Artık onunla gurur duyan biri daha var çünkü. Bu arada adı ne? Yeni idolümün adını bilmek isterim ;) Sadece anneliğinden değil ama aşçı olduğu için de! Küçükken çocuklar için olan bir aşçılık kursuna gitmiştim. Hatırlıyorum da; en iyi yemek benimki olmuştu. Klasik yemeklerden.... Salçalı makarna. O gün ilk defa yemiştim bunu. Şaşırma! Organiklerle, glutensizlerle ve bilmem nelerle büyüdüğünde böyle oluyor MAALESEF!!! (En kötü tatlı benimkiydi ama sır tamam mı kimseye söylemek yok!)
Biliyor musun.... O kursa babam beni götürmüştü. O gün beni zorla yolladıkları ve benim nefret ettiğim basketbol antrenmanına götürmek yerine alıp o kursa götürmüştü. Hala hayatımın en güzel günlerindendir.

Sanırım kardeşlerin yok? Benim var, bir abim ve küçük bir kız kardeşim var. Abim benden iki yaş büyük. Kardeşim benden bir yaş küçük. Öyle söylemek istedim :)

Ne tesadüf ki bende müzikle uğraşıyorum ;)
Konservatuar okuyorum bende. Ama senin aksine gitar çalıyorum. Özellikle elektro gitar. Sahne aldığım zaman kendi içimden geçiyorum resmen. Müthiş birşey. İstersen sana bir ara çalmayı öğretirim ;)

Neyse, benim de bir kedim var. Adı Ahu ve 1 yaşında, zarfa fotoğrafını koyarım. Seninki siyah ya hani, benimki bembayaz. Dağlarda ki kar gibi.

Ying ve Yang gibiler anlayacağın.
Bakarsın bizde öyle oluruz ;)

Dağ demişken aklıma geldi; en sevdiğin şarkı ne? Veya en çok dinlediğin? Benim en sevdiğim şarkı Haluk Levent'den "Ben Bu Gece Ölmezsem" babamın bana öğrettiği ilk şarkı. Hatta bebekliğimden beri bunu söylermiş bana. Sesi mükemmeldir. Benimkinden bile iyi yani, "yaş almış" ;) olmasına rağmen müthiş bir ses. Klasik müzik severim ama, yine bebekliğimden beri sakinleştirmek için klasik müzik çalarlarmış. Özellikle keman, çalarsın yani bir ara ;)

Senin gibi yetenekli bir insanın elinden keman müziği dinlemek epeyce keyifli olacaktır, eminim. Yetenekli olduğun kadar güzelsin de. Fotoğraflarına bakarken nutkum tutuldu resmen ;) Eğer bir gün karşılaşırsak yanında defibrilatör getirmeyi unutma. Malum buradan bile kalbimi teklettin fıstık ;)

Neyse baya konuştum, hiç alışık değilim.
Umarım mektubum en kısa sürede eline ulaşır.

Sağlıcakla!

Alaz Soysalan

Not: Zarfa birkaç fotoğraf bıraktım :))

Not: Zarfa birkaç fotoğraf bıraktım :))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dünyadan UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin