Sekizinci Mektup | Alaz.

173 9 36
                                    

Selam güzellik ;)

Güzelim sen bana yürümüyor koşuyorsun, onu napıcaz? ;)
Anlamamı istiyorsun öyle mi? Bir an salağa yatıp seni çileden çıkarmak istedim ama yapmayacağım. Sonuçta sen istediğini alamayacak bir kadın değilsin ;) Önünde sonunda itiraf ettirirsin bana zaten.

Bunu itiraf ettireceğin gibi senden  hoşlandığımı da itiraf ettirsin, şeytan tüyü var sende ;)

O şeytan tüyü beni baya terletir ama ha. Yani her an, her yerde.... ;) Örneğin ayakta, kucakta, arabada, yatakta, bar tuvaletinde.... falan filan :))

Ama neyse, bunları yüz yüze konuşuruz zaten ;)

Cidden iyi ki tanışmışız. İyi ki tanıştırmışsın bizi. Ve evet, bir insanın yaptığı her şey mükemmel olur. Yani övün güzelim övün, sen övünmeyeceksin de kim övünecek?

Ayrıca korkma, Çağla çok kolay arkadaş olur insanlarla. Yani lendi çevresiyle böyle "samimi" ise seninle hayli hayli olur. Umarım o zaman bırakmazsın beni. Bak çok ciddili küserim. :/

Hem düğüne yetişmezse neler yaparsın bana? Neler neler mesela?
Söylesene bir ;) Ama yüz yüzeyken söyle tamam mı?

Gitarı baştan yapmadım bu arada. Mesele ağacını ben yetiştirip ben kesmedim, odunu ben şekillendirmedim. Yani kütüğe ben küçültmedim, şeklini ben verdim tabi ama yani anladın sen. Sırf bana vereceksin diye kemanı baştan yapmana gerek yok ama. Yapma zaten, yapsan çok kızarım.
Benim için yorma kendini. Yani zamanı gelince çok yorulursun zaten :))
Ben yorarım falan. Yani binbir türlü yerde, aktivitede.... ;)

Hem elbette sana vereceğim? Başka kime verebilirdim ki? Hayatımda beni bu kadar mutlu eden biri daha olmamıştı Asi'm.

Senin varlığın için çok şanslıyım.

Para biriktirmeye başladım ne demek bu arada??
İçerde yaksaydın kızım!?

Kendimi bana hediye etmene de gerek yok. Sen zaten bana verebileceğin en büyük hediyesin. Bak gördün mü? Şip şak buldum çözümü.

Ve evet güzelim. Ben sana hiç kızar mıyım? Kızmam. O sahnenin tozunu alacaksın. İnanılmaz birisin çünkü, kazanmasan bile -ki kazanacaksın- herkes sana hayran kalacak. Hani derler ya ikinciyi kimse hatırlamaz diye; Sen bundan sonra sadece ikincilerin hatırlanmasına sabep olursun ancak. Merak etme. Hallederiz.

Sen dünyayı koruyacaksın, bende seni.

Güzelim bak ne diyeceğim; Annemler club'lara giderken biz evde durmayız değil mi? Yani bende seni götürürüm partilere? Yaparım yani niye yapmayayım? Hem düğünde benim hünerleri bir gör, ondan sonra hep görmek isteyeceksin güven bana. Bu arada halaya çok gerek yok ama çift dansını öğretsene bana ya ;) Bakayım nasıl öğretiyorsun :))

Sen öğret sonra bende SENİNLE dans edeyim. Elim belinde, göğsün göğsümde, ellerimiz hiç ayrılmıyor, gözlerin gözlerimde. Hayali bile kalp çarpıntısı yapıyorsa gerçeğini düşünemiyorum.
Sen bana çok fena şeyler yapıyorsun be güzelim, eh be Asi'm.

Mektubun başında "Sen bana senden hoşlandığımı da itiraf ettirsin." demiştim değil mi? Sanırım artık vakti geldi. Hatta geldi de geçiyor bile.

Asi'm; Bu birkaç ay içinde beni hiç olmadığım kadar iyi hissettirdin. Senden önce pek memnun değildim kendimden. Kendi annemi bile mutlu edememiş bir insanım sonuçta diye kendime kızıyordum, ama senin birkaç cümlen beni o kadar daha iyi bir yere taşıdı ki. Teşekkür ederim.
Üstelik ilk defa birini gerçekten mutlu edebilmişim gibi hissediyorum. Umarım hislerim beni yanıltmaz.
Gelecek satırlarda yazacağım şey umarım aramızdaki bu güzel bağı zedelemez, hatta umarım bu güzel bağı olduğundan bile güzel bir yere taşır. Daha sıkı, daha kopmaz, ve daha koparılamaz bir bağ haline getirir. Umuyorum ki aramızda yeni, hatta çokta yeni olmayan şeylerin adını koyabilmemizi sağlar.
Senin benim bir parçam, benim de senin bir parçan olduğumu bize daha açıklayıcı şekilde gösterir.
Umarım bizi bir bütün haline getirir ve birbirimize daha iyi gelmemizi sağlar.

Seni seviyorum Asi.
Sevgilim olur musun?

Sağlıcakla!

Alaz'ın :)

Dünyadan UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin