Selam yakışıklı,
Harbi yakışıklısın ha. Yani tipin iyi ;) Senin benim tipim hakkındaki yorumlarına gelirsek;
Abart :)Yani anladım güzelim falan ama ne bileyim, bu kadar abartmaya gerek var mıydı gerçekten? Ve evet annemden aldım güzelliğimi. Zarfa koyarım fotoğrafını, iznini aldım. Babanı gördükten sonra ikna oldu hanımefendi ;) Hatta ve hatta kendi hesabını bile verdi ;)) Beğendi babanı valla yalan yok. Hoş yakışıklı adam, karizmatik falan. Sende ona benziyorsun. Hem hesabında seni de gördüm, iyi fotoğraf çekiyorsun. Hem sürekli senden bahsediyor baban. Yani ya yürüyüşe çıkıyorsunuz onu atıyor ya da sen çektiğin için gülümsüyor.
Keşke benim babam olsa.
Kıskanıyorum seni sanırım :/Bakarsın gerçekten olurlar?
Ay düğünde ne giysem acaba? Siyah? Kırmızı? Mavi? Mor? Straplez? Prenses kol? Tül? Saten? Elbise? Tulum? Ay bilmiyorum :(
Bir dakika ya! Ben annemi evermek istemiyorum? Çalmayın annemi be! O hep benimle olacak. Değil mi Alaz? Annem hep benimle olacak değil mi? Bırakmayacak beni? Babam gibi olmayacak. Olamaz ki. Yapmaz annem.
Aman neyse! Asıl konuya gelelim.
ALAZ SEN MANYAK MISIN?! GİTAR ÇOK GÜZEL! KIPKIRMIZI! GERÇEKTEN BENİM Mİ O?! SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM! O KADAR MUTLU ETTİN Kİ BENİ! AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bende sana keman alırım! En azından bir gün. Şimdi yeterince param yok, malum pahalılar baya. Ama söz bir gün alacağım sana.
Keman demişken! Bir hafta kadar sonra bir yarışma var. Yani daha önce söylemedim, maazallah nazar falan değdirirsin diye, ama anladım ki sende nazarlı göz yok. Neyse işte yarışma var, aslında çok şey etmeyeceğim bir yarışma ama bu sene ödülü baya iyi. Yani sen zenginsin senin için bir su parası ama benim için baya iyi bir para. Sokak hayvanları için bir proje başlatmıştık bizimkilerle ama maddi olarak yeterli miktarda paramız yoktu. Bu yarışma işi çıkınca onlar haber verdi bana. Yarışabilir miyim diye sordular, bende evet dedim. Hem ekstradan bir iyiliğim dokunacak o miniklere. Bu yüzden kazanmam lazım.
Aslında yanımda olmanı çok isterdim. Yani o kadar güzel bir enerji veriyorsun ki bana. Eminim baya destek olurdun. Yani evet, herkes gelecek. Annem, arkadaşlarım, ve daha birçoğu ama sen farklı olurdun. Farklısın yani. Eminim cevap mektubunda beni öyle bir motive edeceksin ki istediğim herşeyi başarabilirmişim gibi hissettirceksin bana. O kadar iyi birisin ki, yani fark etmesen bile sana sahip olan herkes çok şanslı. Ben dahil. Teşekkür ederim Alaz. O kadar güven veriyorsun ki bana. Asla canımı yakmazsın gibi geliyor. Kardeşini bu kadar düşünmen, yani ne kadar fikir ayrılığınız olsa da onunla empati yapman. Çok iyi birisin, tertemiz bir kalbin var :)
Veeee!!!
Yakalanmışım :/
Yalan yok taş gibi herifsin yani ne yapsaydım? Öylece bir fotoğraf ile devam mı etseydim? Ayrıca hesabını veren de sensin.
İstiyorsun yani ;)
Gerçi beni kim istemez de hadi neyse ;))
Bu arada sadece bizim değil annemin de kafasına yattı bu datelenme işi. Ebeveynlerimiz değiş tokuş edecekmişiz gibi bir his doğdu içime. Hatta hissel değil bilimsel. Valla ben ne giyeceğimi bilmiyorum o yüzden beraber karar vereceğiz!
Kedilerimize gelirsek! Benimki de kısır. Valla biz iki deli çocukla, torunla uğraşamayız. Ne güzel iki miniğimiz var zaten. Hem ben daha Ahu kızımla hasret gidereceğim. Sende Reçel ile giderirsin herhalde. Ayıp olur yani. O pek uysal gibi değil sanki. Yani baya deli birşey. Saçma saçma, deli dolu hareketleri var. Ama seversin orası kesin.
Zaten beni seviyorsan onu da sevmek zorundasın :)
O yüzden seveceğinden hiç şüphem yok ;)Bugünlük bu kadar olsun.
Bana şans dile!Kendine iyi bak!
Asi'n.
Not: Zarfa birkaç birşey koydum bakarsın artık ;)
Annemin hesabı; @mevsimdeğişikliği
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Uzak
FanficBir yer bulsak kendimize düzenli yaşamalardan uzakta, bir yanımızda şehrin ışıkları, bir yanımızda kucak dolusu yıldızlar.🧭