0.3

92 10 0
                                    

Izana medyadaki ceketini verdi bize:3

Izana medyadaki ceketini verdi bize:3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Last night, Kurokawa's POV:

Evden çıkmış, öylesine geziyordum. Tokyo'nun soğuk sokaklarında gezerken yakınlardaki bir parkta salıncak sesi duydum, umursamayıp gidicekken gördüğüm kız figürü ile duraksadım. Kızıl saçları vardı, kiraz gibi. Üstünde siyah body benzeri kısa kollu bir sey ve altında siyah, ona bol gelen bir eşofman vardı. Bu soğukta kim o üstle gezerdi ki?

Asla yapmayacağım bir şey yaptım, Kiraz'a yaklaştım ve sallandığı salıncağın demirlerinden tuttup durdurdum. Zaten yavaş sallanıyordu, durdurmam zor olmamıştı. Beyaz ceketimi onun omuzlarına koydum ve içimdeki siyah kazağım ile kaldım. Üşüdüğü belliydi.

Mavi ve grinin karışımı gözlerini şaşkınlıkla açmış, bana bakıyordu. Gülümsedi bana, geri gülümsedim Kiraz'a. "Buralarda donmuş bir kiraz bulacağım aklımın ucundan geçmezdi" direğe yaslandım ve salıncaktaki Kiraz'a baktım, gülümsemesi yumuşarken bana baktı."Buralarda bir kar tanesi bulacağımı düşünmezdim bende" Tek güzel olan şeyi görünüşü değilmiş sanırım, sesi de Kiraz kadar güzeldi."Teşekkür ederim" Ne tatlı bir Kiraz..."Ne demek, Kiraz." kıkırdadım, mavi ve gri karışımı gözlerin beni süzdüğünü fark ettim. Direğe yaslandım ve ona baktım.

Daha adını bile bilmiyordum kızın. "Bu soğuktu kısa kolluyla gezeni ilk kez görüyorum, ne oldu?" diye sessizliği bozdum. Kiraz, çok derin düşüncelere dalmış gibi duruyordu, düşüncelerinden kurtulmuştu."Ah...Sadece arkadaşlarımla bir tartışma oldu, öyle çekip gittim sonra da eve gitmek istemedim. Sen ceketi verene kadar üşüdüğümü fark bile etmemiştim." dedi hafif bir gülümsemeyle, tatlı..."Oh, anladım! Sanırım üzdüm seni Kiraz, kusuruma bakma." gülümsedim, parlayan gözlerine baktım Kiraz'ın.

Bir süre konuştuk, eğlenceliydi. Kalbimdeki sıcaklığı hissedebiliyordum, Tokyo'nun soğuk sokaklarında onun sıcaklığıyla ısınıyordum.
Ne yapmıştı bana? Elim yavaşça kalbime gidiyordu ki geri çektim, güzel sohbetimiz Kakucho'nun bana mesaj atmasıyla sonlanmalıydı, ona gülümsedim ve el sallayıp gittim. Ceketimi onda bırakmıştım, umarım geri aldığımda Kiraz'ın kokusu üstüne sinerdi.

Uzaklaştığımda Kakucho'yu aradım. İlk çalışta açtı telefonu "Izana, senin eve geliyoruz" Geliyoruz....Rindou, Ran, Kakuchou, Shion ve Sanzu geliyordu. "Gelirken kiraz alır mısın?" Kakucho duraksadı, sonrasında yeniden konuştu "Peki." Telefonu kapatıp evime doğru yol aldım, Kiraz..

Yarım saat geçmeden Kakucho ve diğerleri gelmişti, ellerinde bir poşet kiraz vardı. Poşeti bana uzattı ve ben mutfağa geçtim, onlarda peşimden geldi ve mutfaktaki masaya oturdular. Kirazları bir tabağa koyup yıkadım, masaya oturup bacaklarımı kendime çekip kirazları da kucağıma koydum ve diğerlerine baktım."Ee, neden geldiniz?" dedim, kirazlardan birini ağzıma atarken."Hanma vurulmuş." Diye cümleye başladı Kakucho, bana neydi ki ondan? Sikimde bile değildi, umursamazca baktım ve ağzıma bir kiraz atıp konuştum "Ee, bana ne?" ağzım doluydu, ama umursamadım.

Rindou konuşmaya başladı bu sefer "Bizimde pek umurumuzda değil ama karşı çete bize savaş açtı." Ah, bununla mı uğraşıcaktım birde? Ne güzel....Bu aptal şey yerine Kiraz'ı mı bulmaya çalışsam? Aklıma not edeyim bari."Siker atarız, niye kastıniz bu kadar?" Ran sinsice kıkırdadı, tipini siktiğim.

"Çete Toman ile iş birlikçi~" diye devam etti Ran. Sesini siktiğim. Omuz silktim, bana ne? Siker atarız."İyi" aklım hâlâ Kiraz'da. Hepsi şaşırmıştı, bana bakıyorlardı. "Toman'ın T'sini duyunca sinirlenirsin, Izana iyi misin?" Diye sordu Kakucho, haklıydı... "Aklım birinde." Ran kıkırdadi ve bir ıslık çaldı, sinirlerimle oynuyor son zamanlarda...

" Ran kıkırdadi ve bir ıslık çaldı, sinirlerimle oynuyor son zamanlarda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birsey itiraf ediyim mi

Ben noktalama isaretlerini sadece ingilizce yazarken dogru kullanabiliom

O yuzden burda da orda kullandigim gibibkullanmisim aliskanlik turkce yazarken noktalama isaretivkullanamiom KDJSKDBWKJDKW SAKA GIBI AMK

ᴛʜᴇ ʙᴏʏ ɪ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʀᴋ//ᴵᶻᵃⁿᵃ ᴷᵘʳᵒᵏᵃʷᵃHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin