1.1

48 8 9
                                    

zortingen oldum amk 3837387482 tane mat ve fen cozdum ve hepsi yarina ogk oldum beynim agriyo(size yaptigim ghosting saka mi)

"Kar tane'm x Kiraz'ım private chat"

You:
Ozur dilerim ya kucuk kardesim gelicek yarin
ertelesek olur mu uzun zamandir gorusemedikte onunla🥹

Izana:
hay amk//
ama cok tatli soruyo//
Sorun degil kirazz
kardesin oldugunu bilmiyordum ama

You:
aslinda oz kardesim degilde
kardesim gibi diyelim
beraber buyuduk ve ablaligini yaptim falanito hehe

Izana:
hehe ne lan//
hehe👺 mi yoksa hehe💕🌸 mi//
muhtemelen ikincisi//
Yaa ne guzel
adi ne peki

You:
Haru diyorum ismi cok uzun geldigi icin IDJWKXJSKJXJD

Izana:
3rkekyani//
hm...//
oyle olsun kirazim//
Tamamm
o zaman ben seni daha fazla oyalamiyim kirazim
iyi hazirliklar yarin icin

You:
kirazim//
dedi//
ogk llacqm kalp krizi//
Gorusuruzz🤍

Izana:
yerim seni//
❤️

CURRENT TIMELINE:

Sanzu's POV
M

isune televizyondan bir film ayarlamaya çalışırken küçük kardeşi gibi gördüğü sarışın çocuğu bekliyordu. Aslında aralarında en fazla üç yaş vardı yine de genç oğlan, kendisinden büyük kıza abla demeye devam etti. Eh, yani... Onu büyüten neredeyse o idi. Küçükken 'abisi' onu ve küçük 'kız kardeşini' üyükannesine emanet etmiş, arada görüp geri gitmişti. Misune ile ise 'abisi' onu Manjiro, diğer adıyla Mikey'le tanıştırdığında tanışmıştı. Baji, o ve Mikey'den en fazla iki-üç yaş büyüktü kız. Üç çocuğa da aynı şekilde davranmış, onlar için birer abla olmuştu, gerçi kendisi zaten Baji'nin kuzeni olduğu için birnevi ablaları sayılıyordu.

Haruchiyo, Misune'yi çok severdi. Ablası olarak kalbindeki boşluğu doldurdu, hatta onun için oğlanın abisini karşısına almışlığı bile vardı. İşte bu yüzden genç oğlan ona karşı korumacıydı, öz kız kardeşinden daha çok sevdiği kızı korumak istiyordu. Ablasının hep onunla olmasını, onu eskiden yaptığı gibi onu desteklemesini istiyordu. Kendisi Tenjiku'ya geçtikten sonra Misune ile konuşamamış, ablasının da Toman'ı terk ettiğini öğrendiğinde şaşırmıştı. Misune asla Mikey'e ihanet etmezdi, hatta bu düşünce yüzünden genç kızı öldürmeyi bile düşündü. Fakat ablası olmadan kalbinin çok boş olacağını da biliyordu. Düşüncelerini bir yana attı ve olayın aslını araştırdığında Mikey'in genç kızı Toman'dan attığını öğrenmişti. Uzun zaman sonra o gün aramıştı genç kızı, eh sonrası malum...

Yeni 'liderinin' ablasından hoşlandığını öğrenince sinir küplerine binmişti bile, neden özellikle ablası? Dışarıda o kadar kız varken neden onun ablası? Ablasını elinden almak mi istiyorlardı? Bilmiyordu, en büyük sorun da buydu.

Neden Izana'da Mikey gibi Misune'den hoşlanıyordu?

Sanzu biliyordu, Mikey'in en başından beri Misune'yi sevdiğini. İlk başlarda mutlu olmuştu, sonra ise Mikey'in ablasına karşı korumacılığını ve kıskançlığını fark etmişti. O zamanlar istememişti ama karşısındaki de Mikey'di, Mikey'i.

Kurokawa's POV

Izana ve Sanzu dışındaki diğer Tenjiku üyeleri Izana'nın evindeydi. Eh, tabii ki Izana deli gibi Misune'yi özlüyor, onun kardeşi ile olduğuna lanet ediyordu. Fakat kız içinde mutluydu, onun aksine kardeşleriyle iyi anlaşıyordu.

Yine de genç kızı merak etmeden duramıyordu, Kakucho ve diğerleri konuşurken o boş boş yere bakıyor, sevdiği kiraz saçlı kızı hayal ediyordu. Tabi bu hayallere dalmadan Kakucho sayesinde kurtuldu, küçük oğlan Izana için bir anne gibiydi, genel olarak Izana buna sinirleniyordu gerçii... "Hey, Izana." dedi Kakucho, omuzunu biraz sarstı. "Ne var?" dedi Izana sertçe, tam da hayallerinin ortasında bölmüştü Kakucho onu.
"Çocuklar parka veya kafeye gidelim mi diye soruyorda."
Izana sadece başını salladı onaylarca, herkes ayağa kalkıp kapıya yönelirken o telefonunu aldı. Kilit ekranındaki Misune'nin fotoğrafıyla yüzünde küçük bir tebessüm oluştu.

Gidecekleri kafe Misune'nin evinin oradan geçiyordu, tabii Izana'nın beklemediği şey Sanzu'nun orada olmasıydı.

Gidecekleri kafe Misune'nin evinin oradan geçiyordu, tabii Izana'nın beklemediği şey Sanzu'nun orada olmasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kitabim oldugunu unutmusum🙏🙏🙏 sorry

937384737 yil boyunca genshin e loz un aynisi diye laf atip bu yil genshine baslamam saka mi

.... guzel oyunmus brn hakkini yemisim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴛʜᴇ ʙᴏʏ ɪ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʀᴋ//ᴵᶻᵃⁿᵃ ᴷᵘʳᵒᵏᵃʷᵃHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin