Medya dikkatisko!!
"Freaks(Izana's version🍒)"
(Kakucho, Izana, Sanzu, Rindou, Ran, Kokonoi, Shion, Kanji, Mucho)You:
@Sanzu @Rindou @Kokonoi
benim ev gelin
sikerotti gotunuzuSanzu:
Peki patron
Sikerotti yi Misu-nee soyluyodu amk//
ABLAMA GOZ KOYUYO OROSPQU CODUDGUU//Rindou:
cildiricam ne yazip siliyo bu//
Peki patronRan:
rinrin
giderken
dikkatli ol
gebrrme
cnmRindou:
yarrak yeRan:
yemiyorum
yediriyroumSanzu:
kardes iliskinizde hiç guzel fegil//
onem falanda vermiyorsunuz
hih//Mucho:
sanzuSanzu:
tmYou:
gelinKokonoi:
geldim
kapi
he acikmis
hirsiz girse napcanYou:
sanane la
kes
kapa cenein
gir icerKurokawa's POV
Bronz tenli çocuk, kapıdan içeri giren siyah saçlı çocuğa baktı, salondaki koltukta oturmuş ve arkasına yaslanmıştı. "Diğerleri gelmedi mi?" diye yöneltti sorusunu, "Nereden bileyim ben? Tek geldim." gözlerini devirdi ve oğlanın yanına oturdu, gözlerini ona dikti. "Sen neden bizden kıyafet konusunda yardım istedin?" Izana ona baktı, nefes verdi ve gözlerini devirdi "Randevum var."
Siyah saçlı çocuğun gözleri genişledi, dilini yutmuşta konuşmayı unutmuş gibiydi. Sonradan içeri giren sarı saçlı, aralarında turkuaz tutamları olan Rindou ve beyaza yakın sarı saçları olan Sanzu girdi. İkiside Kokonoi'ye bakıyordu, daha sonra Rindou konuştu "O tip ne lan? Dilini falan mı yuttun?" Sanzu maskesinin altından bir şeyler mırıldandı ama duyan olmadı. "Izana... Izana'nın randevusu varmış lan?!" birden bağırdı, diğer iki sarışın şaşkınlıkla gözlerini genişletti. "Güzel şaka." Sanzu mırıldandı, Rindou iç çekti ve başıyla Sanzu'yu onayladı, Izana'ya baktılar, ikiside ondan bir cevap bekliyordu. "Kokonoi haklı, randevum var ve ne giyeceğimi siz seçiceksiniz." Gözlerini onlara dikti. İki oğlan şaşkınlıktan küçük dillerini yutucaktı, ciddi miydi lan bu adam?!
"Ahaha... Ne?" Sanzu, Izana'ya baktı. Gergin bir kıkırdamayla, çünkü randevuya çıkacağı kişi büyük ihtimalle Misune, yani ablası gibi gördüğü genç kızdı. Rindou ise sadece Izana'ya bakıyor, olayları anlamaya çalışıyordu. "Sikik sikik durmayın, gelin benimle." Oturduğu koltuktan kalktı, giyinme odasına yöneldiği sırada diğer üç genç onu takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʜᴇ ʙᴏʏ ɪ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʀᴋ//ᴵᶻᵃⁿᵃ ᴷᵘʳᵒᵏᵃʷᵃ
FanfictionMisune, Toman'dan ayrıldığı gece hayatının aşkını bulacağını nerden bilebilirdi ki? (!!) Düz yazı+text Unfortunately, I have zihin korlugu so karakter falanito koyucam