0.6

97 9 20
                                    

Tsukimo's POV

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tsukimo's POV

Misune, Izana, Baji ve Kakucho hep beraber bir parkta oturuyorlardı. Gerçi Baji, Misune onu neşterle delmekle tehdit ettiği için oradaydı ama bu detay pekte önemli değil.

Misune, Izana'ya ceketini vermeye çalışmıştı ama Izana onda kalmasının daha iyi olacağını, çünkü havanın soğuk olduğunu ve daha sonra verebileceğini söyleyerek reddetmişti. Tabii, Kakucho şaşkınlıktan dört köşe olmuştu.

Izana bazen Baji'ye bakıyor, kızıl saçlı kızla nasıl bir ilişkisi olduğunu merak ediyordu. Tabii bunu anlayan Kakucho, Izana'nın merak ettiği soruyu sormuştu. "Peki....Bu kim?" Misune'ye bakarak sordu, bakışları siyah saçlı oğlana kayıyordu."Ah, bu it mi? Kuzenim olur kendileri." Izana'nın içini ani bir rahatlama kapladı Misune bunu söyleyince. Baji ise somurttu ve gözlerini devirdi. Kızıl saçlı kız kıkırdadı, beyaz saçlı oğlan ise onun melodi gibi olan sesini dinledi.

Saatler geçmiş, Misune ve Izana hâlâ konuşuyordu. Öte yandan Baji ve Kakucho artık bıkmış, bahane uydurup gitmek istiyorlardı. "Misu, annem çağırmıştı gidelim mi? Geç kalırsak ağzımıza sıçar." Baji, ikilinin lafıni bölüp kızın ona bakmasını sağladı. Misune derin bir iç çekti, "Madem öyle... Izana, numaranı alabilir miyim?" Izana hayal kırıklığına uğramıştı, kızın gitmesini istemiyordu ama engel olamazdı da.."Elbette, Kiraz."

Birbirlerinin numaralarını aldılar, giderken birbirlerine el salladılar. Kakucho rahatlıkla nefes verdi "Sonunda..." homurdanmasını duyan Izana ona ters ters baktı. "Kapa çeneni."

"Izana'sız grup👾"
(Kakucho, Rindou, Sanzu, Shion, Ran, Kokonoi)

You:
Izana
ve
bir kız
birbirlerini tnaiyot
ve
izana
kıza
kiraz
dedi
am

Kokonoi:
anan
ne
izana
kiraz
kiz
kari
IZANA VE AMLI BIR INSAN?!

Rindou:
Koko dondu
amk
Ran mal mal siritiyo ama kitlendi

Sanzu:
Kakucho sevgili yapsa daha cok inanirdim

You:
kes
qmcik

Ran:
Izana
kiraz
kari
tanismak
kesin vermisler ordan tanisiyorlar

You:
yok
asil sorun
kiz izana nin beyaz ceketi giyiyordu
zortisko hani

Shion:
sakami
IZANA NIN SVEGRILI MIS VAE

Sanzu:
Izana nin sevgilisi mi var diyor

You:
Ceviri icin sagol
sevgili dgrillet
arkadas gibiler
veya platonik
qnlamadim

Sanzu:
ne demek
alisigim
muchodan

ᴛʜᴇ ʙᴏʏ ɪ ᴍᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀʀᴋ//ᴵᶻᵃⁿᵃ ᴷᵘʳᵒᵏᵃʷᵃHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin