XIII. Fejezet - Ennyit érdemelsz..

939 57 5
                                    

* Tifi szemszöge *

-Ennek mi baja..? - Kérdezte Marci sóhajtva és leült.

-Tif, együnk már egy fagyit. - Mondta Viki és fel állt, én is fel álltam és mentem felé a kis fagyizóhoz. - Ez meg mi volt? - Kérdezte amikor már messze voltunk a többiektől.

-Ez férfi cica harc volt.. - Nevettem halkan és a fagyikat néztem.

-Sziasztok, mit adhatok? - Kérdezte a pultos.

-Nekem egy málna-fehércsokis fagyi! - Mosolyogtam.

-Én karamell és mars. - Mondta Viki is majd rám nézett. - Ti dugtok. - Mondta mire nevetve néztem rá.

-Viki.. - Nevettem legyintve. Most már három ember is tudja, nagyszerű.

-Nem vagyok hülye. - Nevetett fel ő is, közben elvettem a két fagyit ameddig ő fizetett. - Köszi, helló! - Mondta a fagyisnak majd elindultunk sétálni kicsit. - Mióta fekszetek le egymással, Tif?!

-A házavató óta.. - Vallottam be halkan.

-Szóval több hete.. - Nevetett halkan. - Nyolc évvel idősebb nálad, ráadásul kis korú vagy és amúgy is a nővéred exe..

-Nem kell a fejmosás. - Néztem rá amikor leültünk egy hintaágyra. Danit néztem ahogy egyedül issza a koktélját.

-Ezzel a Marcival is lefekszel? - Sóhajtott.

-Dehogy is.. - Vontam fel a szemöldökömet. - Úristen, égés föld a két csávó. - Ettem közben a fagyimat. - Nekem Dani egy istenség körülbelül.. - Sóhajtottam halkan.

-Szereted őt? - Kérdezte Viki.

-Elvileg ő is engem. - Néztem rá nevetve. - Ezért van így kibukva csak összevesztünk a megnyitó után, azt mondta Enikőt látja bennem..

-Hát, ebben lehet valami.. - Sóhajtott. - Nem akarlak bántani de azt sem akarok, hogy megsérülj. - Mondta. - Dani a mai napig nem lépett túl a nővéreden és igaz lehet, hogy azért van veled mert olyan vagy mint Enikő.

-De nem vagyok olyan.. - Néztem rá hülyén.

-De úgy nézel ki, édesem.. - Sóhajtott. Erre nem mondtam már semmit.

-Tif, nekem mennem kell. - Mondta Marci ahogy felénk jött.

-Jó. - Mondtam és ettem a fagyimat tovább.

-Holnap találkozunk? - Mosolygott rám.

-Majd meglátjuk. - Mondtam semlegesen.

-Haza kéne jönnöd velem, ha ilyen rossz kedved lett az idióta rappertől. - Nevetett halkan.

-Marci, szia. - Mondtam és fel álltam, kikerülve őt Gabenék felé mentem. Már ott ült mellette Dani.

-Na mi van, hova megy a művész úr? - Kérdezte Dani mikor oda értem. Erőltetetten rá mosolyogtam.

-Te tudtad, hogy ők ketten lefekszenek egymással? - Nézett Viki Gabenre. Gaben félre nyelte amit ivott.

-Dehogy.. - Mondta Dani rám nézve.

-Elmondta Tifi úgyhogy ne titkold, Dániel. - Mondta Viki.

-De mióta? - Nézett ránk felváltva Gaben. - Ez nem illegális? - Kérdezte halkabban.

-De, eléggé.. - Mondta Viki nevetve. - Hülyék vagytok mindketten..

-Miért kellett elmondanod? - Kérdezte Dani felém fordulva.

-Rájöttem magamtól is.. - Nevetett Viki legyintve. - Sőt, már egy ideje filózok erről mert nagyon megváltoztatok mindketten..

-Ez nagyon durva.. - Mondta Gaben. Dani az arcát dörzsölte.

-Azt hiszem én haza megyek. - Álltam fel, elkezdtem összeszedni a cuccaim.

-Miért? - Kérdezte Viki.

-Mert kinyírtam a hangulatot.. - Nevettem halkan.

-Haza viszlek. - Sóhajtott Dani.

-Isten ments.. - Nevettem fel és felvettem a napszemüvegemet. - Innentől kezdve nagy ívben kerüljük egymást.. - Néztem Dani felé majd elindultam a kijárat fele. Nem telt el egy perc sem már valaki sétált mellettem.

-Most ezt komolyan gondoltad amit mondtál? - Nevetett halkan Dani. Nem válaszoltam neki. - Tifi.. - Sóhajtott.

-Most már négy ember tudja, hogy lefeküdtünk. - Mondtam mikor kimentem a kijáraton, Dani kijött utánam.

-Ki a negyedik? - Vonta fel a szemöldökét ahogy rám nézett.

-Kitti.. - Sóhajtottam.

-Ja.. - Mondta Dani. - Gyere már. - Fogta meg a kezemet és a kocsija felé húzott.

-Dani, haza megyek tömegközlekedéssel is.. - Sóhajtottam de húzott maga után.

-Nem mész. - Nyitotta ki nekem a kocsi ajtót, sóhajtva beültem és a napszemüvegemet a műszerfalra dobtam. Beült ő is.

-Én tényleg nem akarom, hogy ebből neked bajod legyen. - Néztem rá, ő becsatolta magát majd én is.

-A barátaink tudják, akik szeretnek minket és nem akarnak rosszat nekünk. - Nézett rám. - Ne aggódj ezen. - Tette kezét a combomra. - Jó?

-Jó. - Sóhajtottam.

-Kapok egy csókot? - Kérdezte halvány mosollyal.

-Megérdemled? - Mosolyogtam rá halványan.

-Ne mond, hogy nem hiányzott a nyelvem. - Nevetett. Közelebb hajoltam hozzá.

-Talán egy kicsit. - Néztem ajkaira.

-Kicsit? - Kérdezte még közelebb hajolva de megakadt a biztonsági öv miatt. Szájon pusziltam őt hirtelen.

-Ennyit érdemelsz miután akkora faszfej voltál a kiállítás után. - Ültem vissza normálisan az ülésbe.

-Tényleg faszfej voltam, sajnálom! - Mondta miközben elindult. - Egyáltalán nem vagy olyan mint Enikő csak bizonytalan vagyok, nem akarok sérülni..

-Tudod, hogy sosem bántanálak úgy mint ő.. - Néztem Danit ahogy vezetett. - Igazából azt sem értettem soha, hogy tudott téged elhagyni.. - Nevettem halkan.

-Hát, elég könnyen.. - Nevetett halkan, egy pillanatra rám nézett majd az utat nézte. Végül is így Dani az enyém szóval én jól jártam.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now