Amióta Sukunával történt ez a kis incidens meg beszéltem Gojo senseiel azóta már egy hét telt el... Sukunával azóta nem találkoztam még egy percet sem. Próbálkoztam este átmenni Itadori szobájába hogy beszélhessek vele viszont sose volt ott valószínű azért mert nem igazán szeretne látni.
A mai nap is mint ahogy szokott unalmasan kezdődött, amióta Sukunával nem találkozom esténként igazából nem is alszok olyan jól. Rá kellett jönnöm hogy én beleszerettem de talán már túl későn jöttem rá.
Az elmúlt egy hétben két küldetésen is voltunk, mind a kettő egész egyszerű volt.
A mai nap nem igazán lesz izgalmas ugyanis nincs tervbe mára semmi.
Miközben ezeken gondolkoztam, le tudtam a reggeli rutinomat.Úton vagyok le a nappaliba hogy egyek valamit, viszont út közben össze futottam Itadorival.
- szia.- köszöntem Itadorinak
- szia Mau.- mosolyogva köszönt vissza.
- mizujs?- kérdeztem tőle.
- áhh, semmi sok igazából nem rég keltem fel. És veled mizu?- kérdezett vissza.
- hát velem sem sok, én is nemrég keltem.- válaszoltam.
- amúgy tényleg, Sukunával mizu? Szoktál még vele találkozni?- kérdezte.
- nem, sajnos...- hajtottam le a fejem szomorúan.
- sajnos?- kérdezett vissza értetlenűl.
- hát igazából te leszel akinek elsőnek mondom el viszont én úgy érzem hogy bele szerettem...- mondtam kezemet ökölbe szorítva. Úgy utálom magam. bele szeretek egy olyan személybe aki amúgy átok és mondhatni lehetetlen. Azt tegyük hozzá hogy az egyik nagyon jó barátom testében lakik.
- ö-öhm... neharagudj ezt még kicsit nehéz feldolgoznom.- egy kis szünet után viszont Itadori folytatta.- de ő nem viszonozza az érzéseket? Mármint ő kezdte el kiszívni a nyakadat.- mondta
- ez neki úgymond egy szükséglet úgy ahogy nekünk is. Ráadásul elmondta nekem hogy még csak az esete sem vagyok.-válaszoltam
- figyelj hát én erre csak annyit tudok mondani hogy mondani mindent lehet.- felelte miközben már a nappaliba értünk.
- mindegy is. Hagyjuk.- mondtam majd mosolyogtam Itadorira hogy jelezzem neki minden okés.Miután ettünk, én még kicsit lent maradtam és az idő közben megérkező Nobarával beszélgettem. Egy olyan 2 óra múlva vissza mentem a szobámba majd a könyvemet kezdtem el olvasni.
Szenvedve elütöttem az időt és már arra lettem figyelmes hogy este van.Mint mindig most is vártam a csodát. Vártam hogy végre láthassam Sukunát...
Már egy órája vártam de semmi... ha jól tudom pedig Itadori már rég alszik. Végülis mit vártam...
Még fél óra... semmi.
Najó erőt veszek magamon és átmegyek hátha most ott lesz Sukuna.Mikor az ajtóhoz értem a lábaim remegni kezdtek. A kilincsre tettem a kezem majd lenyomtam azt. Lassan elkezdtem kinyitni az ajtót és beléptem halkan a szobába.
Sukuna ott volt... végre.
Az ablakban ült szokásosan. Elkezdtem felé sétálni majd Sukuna megszólalt.
- csak nem hiányoztam?- kérdezte. Hangjából ki lehetett venni a gúnyt.
- N-nem...- válaszoltam.
- uhu... "én úgy érzem bele szerettem Sukunába„- mondta a hangját elvékonyítva. Ohh baszki... hallotta.
Sukuna kimászott az ablakból majd elkezdett felém sétálni, ki gondolta volna hát póló nélkül.
- figyelj kicsikém, nincsen ezzel semmi baj.- mondta miközben már előttem volt és lehajolt hozzám. - csak nem értem. Ha belém szerettél miért nem hagytad magad a múltkor.- nézett a szemembe.
- mert nem lenne helyes, a legelején kijelentetted hogy nem vagyok az eseted és hogy őszinte legyek én olyannal szeretnék először lefeküdni aki viszont szeret engem.- válaszoltam neki könnyedén.
- áhh... szóval szűz vagy. Mostmár értem. Csak úgy mint a többi lány igazából csak félsz elveszteni a szűzességed.- mondta gúnyosan mosolyogva.
- ez nem igaz. É-én nem félek.- mondtam. Felháborít hogy kijelenti rólam azokat amiket ő gondol rólam. És még félősnek is állít be.- szóval nem félsz tőle?- kérdezte miközben már a hátam mögött volt.
- nem!- válaszoltam magabiztosan.
- jól van kicsikém, majd talán elhiszem.- mondta miközben végig simított hátamon majd az ágyhoz kezdett el sétálni. Leült az ágy szélére majd várta reakcióm.- tudod mit, nem is érdekel ha nem hiszed el. Teszek mások véleményére.- mondtam majd elkezdtem az ajtó felé sétálni. Sukuna nem csinált semmit csak ült továbbra is az ágy szélén és figyelt engem.
Már az ajtóban voltam és a kilincsre raktam a kezem.
BASZKI...Megfogtam majd vissza fordultam. Gondolkozás nélkül bele ültem Sukuna ölébe majd ajkának tapadtam. Sukuna csókunkba mosolygott mintha tudta volna hogy ez lesz. Derekamra tette a kezét és úgy folytattuk a vad csók csatát.
Sukuna mellkasára tettem kezem miközben folyamatosan csókolóztunk majd végig simítottam rajta. Akarom... akarom őt.
Elkezdtem csípőmmel mozogni Sukunán mire Sukuna száját egy jól eső sóhaj hagyta el.
Már éreztem hogy Sukuna férfiassága kezd keményedni ami miatt csókunkba bele nyögtem. Sose gondoltam volna hogy az én számat fogja ilyen hagok elhagyni.
Sukuna elvált tőlem majd a szemembe nézett.
- átok vagyok de nem erőszakos, szóval ha valamit soknak érzel szólj.- mondta miközben pólóm aljáért nyúlt majd egész egyszerűen lehúzta rólam.
Én csak bólintottam majd újra Sukuna szájára tapadtam. Elkezdtem Sukunát hátra tolni így már Sukuna az ágyon feküdt én pedig rajta ültem.
Sukuna hirtelen át vette az irányítást majd maga alá rakott.
- Jolvan kicsi lány szerintem bőven eleget irányítottál. És hogy egy kicsit jobban érezd magad elmondom hogy eddig senkinek sem hagytam hogy ő irányítson.- mondta mire halvány mosoly lett arcomon. Már teljesen ködösen láttam már csak a vágy volt amit éreztem.
Sukuna elkezdte mellkasomat csókokkal kényeztetni majd egyre lejjebb haladt, mikor már hasamnál járt, elkezdte a nadrágomat lehúzni rólam. Már csak egy bugyi volt rajtam ami takart és valamiért nem érzem magam annyira zavarba.
Én csak a plafont bámultam és élveztem ahogy Sukuna csókokkal kényeztet. Éreztem hogy bugyimhoz nyúl Sukuna mire én egyből lenéztem. Sukuna ezt észre vette emiatt el is mosolyogta magát.
- nyugi babám...- mondta miközben vissza tért az arcomhoz. Persze a keze még mindig oda lent volt.
Az ajkamnak tapadt megint és élveztem minden percét ez a csók még szenvedélyesebb volt mint az eddigiek. Elvált tőlem Sukuna majd mosolyogva nézett rám.
- látod? Ennyi volt.- mondta miközben felmutatta a bugyim. Te jó ég annyira elvette az előbb az eszem a csókjával hogy észre se vettem hogy közben amúgy leszedte rólam a bugyim.
Ez a csávó egy profi.
A kezével fejem mellett támasztotta magát és végig arcomat fürkészte.
A kezét megint lentre vezette ami miatt tekintetem megint oda vittem.
- jaj, legyél már nyugodtabb semmi olyat nem teszek ami neked nem esne jól.- mondta miközben az újjával elkezdett ingerelni lent.
Először egy, majd két ujját is belém vezette. Miután megbizonyosodott arról hogy megszoktam az új érzés elkezdte magáról le venni nadrágját.
Nem sok kellet Sukuna férfaságát már nőieségemhez rakta majd belémhatolt...Kifulladva feküdtünk egymás mellett.
Oldalra pillantottam ahol Sukuna feküdt még ő is mindig levegőt kapkodva.
- tudod te nem csak az átkok királya vagy hanem egyenesen a szex kiálya is.-mondtam.
- ezt most egy bóknak veszem.- mondta mosolyogva. Te jó isten hogy én mennyire bele szerettem...
- viszont legközelebb ne csikard ki a hátam mert ez már egyenesen égett.- mondta Sukuna.
- ki mondta hogy lesz legközelebb?- vontam fel a szemöldököm.
- jaj ne játszd magad. Tudod te is jól hogy itt még nem végeztünk.- mondta.
- legközelebb már csak akkor lesz ha belém szeretsz.- válaszoltam neki miközben közelebb feküdtem hozzá, felé fordultam teljes testemmel majd kezemet mellkasára helyeztem.
- szóval így játszunk?- kérdezte.
- szeretlek.- mondtam.
- ne csináld már Mau.- mondta.
- szeretlek.- folytattam továbbra is, Sukuna csak elkezdett nevetni mire megint megszólaltam.
- szeretlek.-- én is szeretlek téged...- felelte.
Hogy tetszett?🥰
YOU ARE READING
Átoki vonzalom
RomanceFelelsz vagy mersz? Hívd elő Sukunát majd csókold meg! Így kezdődött... . Felnőtt tartalom, trágár szavak.