|Másnap|
Mikor felébredtem már nem Itadori szobájában voltam hanem a sajátomba. Nem nagyon foglalkoztam ezzel ugyanis valamiért számítottam erre. Valószínű Sukuna sem akarja kiderüljön a mi kis akciónk. Éppen készültem a mosdóba hogy reggeli rutinomat elvégezzem, aztán mikor felkeltem az ágyból odalent iszonyatosan sajgott és fájt. Erőt vettem magamon majd besétáltam a mosdóba. Elvégeztem a reggeli rutinom majd vissza mentem az ágyba és gondolataimba merengtem.
Legfőképp az estén járt az eszem... még most sem akarom elhinni hogy igaz.Miután gondolataim is össze szedtem nem csak magam, le indultam a nappaliba.
Ott volt Nobara, Itadori és Megumi.
Egy kicsit mintha szégyellném magam ha Itadorira nézek... miért? Hisz nem ő volt hanem Sukuna.Elkezdtem a nappali mellett lévő konyhába sétálni hogy innivalót hozzak magamnak. Nagy meglepetésre Gojo senseiel találtam magam szembe, aki épp a pulton támaszkodik és a kávéját szürcsölgeti.
- jó reggelt Gojo sensei.- köszöntem neki mire vissza köszönt.Már éppenséggel a kiöntött innivalómmal fordultam meg hogy vissza sétáljak a nappaliba de a kezem neki ütközött a hátam mögött lévő Itadorival aminek következtében rá borult az egész innivaló. Hirtelen Itadoriból Sukuna lett egész gyorsan.
- a faszomat már te kurva!!!- förmedt rám dühösen. Mi?? Én ezt nem értem... szóval akkor az este semmit nem változtatott meg. Ez a gondolat annyira fel hergelt hogy gondolkozás nélkül rá förmedtem.
- mégis ezt a kurvát baszogatod!!!- mondtam iszonyat dühösen viszont mikor már ezt kimondtam nem Sukuna hanem Itadori állt velem szembe. A faszomat... ezt elcsesztem.Itadori háta mögé pillantottam ahol a egy tátott szájú Gojoval találtam magam szembe, majd vissza pillantottam Itadorira aki már a földet bámulta szomorúan.
- a szűzeségem...- nyöszörgött az orra alatt.
A faszomat is már ezt nem hiszem el.
A szememből csak úgy folyt a könny majd egyenesen a szobámig szaladtam.
Nem sok idő telt el, egy 10 perc múlva kopogtak az ajtómon.- jöhet.-mondtam miközben könnyeimet letöröltem az arcomról.
Gojo sensei és Itadori jött be rajta.- hé Mau... nincsen semmi baj nyugi!- ült le Gojo sensei az ágyra mellém és elkezdte a hátam simogatni.
- D-de Itadori... neharagudj...- mondtam.
- jaaaj hát az a szüzességes szarságot csak viccből mondtam... én hidd el nem bánom. Az akivel lefeküdtél Sukuna volt nem pedig én. Csak érted ironikusan hangzott az egész és hát úgy gondoltam vicces lesz ez a kijelentés.- mondta miközben mosolygott.
- ohh... akkor okés.- mondtam már én is mosolyogva.
- viszont ez megmagyarázza hogy miért keltem fel a hátamon karmolás nyomokkal.- mondta nevetve.
- bocsika.- válaszoltam.
- szóval... ühm. Mond már te Itadori.- mondta Itadorinak Gojo sensei.
- hát... öhm. Szeretnél Sukunával beszélni?- kérdezte Itadori.
- nem is tudom... valószínű ha ő szeretne velem beszélni akkor már megjelent volna.- mondtam.- szóval akkor nem akarsz velem beszélni?- jelent meg Sukuna hirtelen.
- na akkor én már itt sem vagyok.- mondta Gojo sensei és már tényleg itt sem volt.- neked a tegnap este nem is jelentett semmit?- kezdtem letámadni egyből.
- nem erről van szó Mau. Én nekem ilyen a személységem ez velem együtt jár, ha akarsz engem fogadd el.- mondta miközben már nem ült az ágyon hanem feküdt.
- szóval akkor nincs is rá esély hogy normális legyél velem?- kérdeztem felvont szemöldökkel.
- most normális vagyok nem?- kérdezett vissza, mire én meg forgattam szemem.
- Ahj Istenem már...- csak ennyi jött ki a számon.
- jaj ne csináld már. Utálom az ilyen lány hisztit, mivan megvan?- kérdezte.
- nem, és amúgy sem hisztizek.- mondtam.Folytattuk a beszélgetést. A beszélgetés végülis kettőnkről szólt és hogy mi lesz a továbbiakban. Nem jutottunk szinte semmire. Én egyszerűen bele szerettem Sukunába viszont Sukuna még nem igazán. Elmondása szerint igenis táplál irántam érzelmeket viszont még neki ez kevés. Most ez a kérdés, harcoljak azért hogy Sukuna belém szeressen vagy pedig hagyjam?
Miután ezt átbeszéltük én arra a döntésre jutottam hogy amíg nem érzem azt hogy Sukuna igenis szeretne engem és nem csak hazudik, addig nem lépek vele semmilyen testi kapcsolatba.
A mai napon ki derült az is hogy Sukuna megkapja holnapig Itadori testét ugyanis Gojo senseiel megbeszélték hogy elmegy egy küldetésre és ha megteszi amit kérnek tőle, azaz legyilkolja az átkokat amik a helyszínen lesznek akkor másnapig ővé az Itadori teste.
Gojo sensei azért kérte erre Sukunát ugyanis az átkok amik a helyszínen vannak nagyon erősek, sőt Gojo sensei azt is mondta hogy még ő maga is nehezen bírna el velük.
Igazából hogy őszinte legyek nem féltem Sukunát hisz tudom milyen erős, ráadásul az érzéseim is meg kéne próbálni elnyomni ugyanis nem szeretnék én sem jobban bele szeretni Sukunába míg el nem döntöm mi legyen.
Azóta mióta beszélgettem Sukunával már egy óra telt el és pont most indult el Sukuna a küldetésre.
Én le mentem enni aztán egyből vissza is jöttem a szobámba és vártam hogy Sukuna vissza jöjjön.
Igen tudom hogy azt mondtam nem féltem de azért kicsit izgulok hogy meddig fog tartani a harc.Már egy óra telt el amióta Sukuna elment.
Én úgy döntöttem elmegyek fürödni ugyanis már ideges is lettem.
Meg engedtem a kádat forró vízzel majd leöltöztem. Szép lassan be másztam a kádba és élveztem a nyugalmat. Egy jó fél órát bent töltöttem a kádba aztán erőt vettem magamon és kiszálltam a kádból.Megtörölköztem majd felöltöztem. Ahogy vissza sétáltam a szobámba, arra kellett rá jönnöm hogy nagyon fáradt lettem.
Úgy gondolom egy kicsit még olvasok aztán lefekszem aludni, eleget vártam.Már egy fél órája olvasom a könyvem és a szemem is nagyon fájt már. Leraktam az ágy melletti fiókra a könyvem majd lefeküdtem. Éppen hogy becsuktam a szemem az ablakomon valaki kopogtatott.
Oda siettem majd Sukunával találtam magam szemben. Kinyitottam az ablakot, majd végig néztem rajta. Elég megviselt feje volt, nem a legjobb passzban állt előttem.
Miután végigmértem ő bemászott a szobámba majd egyből letépte magáról a felsőjét.A szemeim kikerekedtek mikor megláttam hogy a felső testét milyen sebek borították. A hasa konkrét át volt szúrva, emellett még teli volt az egész felső teste mélyebb vágásokkal.
- kurva életben... a fordított technikám nem működik. Teljesen kifáradtam.- mondta szinte magának.Ez a rész kicsit rövidebb lett viszont a kővetkező részt megpróbálom minél hamarabb hozni. A további részekben kiderül hogy Sukuna bele szeret-e Mauba vagy pedig nem.
Mit gondoltok, Sukuna csak kihasználja Maut?
YOU ARE READING
Átoki vonzalom
RomanceFelelsz vagy mersz? Hívd elő Sukunát majd csókold meg! Így kezdődött... . Felnőtt tartalom, trágár szavak.