Arra ébredtem fel hogy vihar van kint, meglepően elég hangosan hallatszott.
Az ablakra pillantottam ami éppen nyitva volt, fura mert én soha nem hagyom nyitva az ablakot, sőt abban is biztos vagyok hogy ki sem nyitottam.Az ablakhoz sétáltam majd bezártam utánna pedig a fürdőbe mentem. Mint mindig most is reggeli rutinomat végeztem el, azután meg felöltöztem. Most nagyon semmihez nem volt kedvem és még az oldalam is elégé fájt, szóval úgy döntöttem még a szobámba maradok egy darabig.
Nem tudtam mit is csinálhatnék szóval az egyik elkezdett könyvemhez nyúltam. Elkezdtem olvasni majd egy olyan 1 óra múlva valaki kopogott az ajtómon.
- gyere.- kiabáltam, mire Gojo sensei lépett be az ajtómon.
- Szia Mau. Remélem nem zavarlak.-mondta miközben leült az ágyam szélére.
- Nem zavar Gojo sensei.- válaszoltam.
- szóval kérdezni szerettem volna tőled valamit.- mondta, mire én csak bólintottam egyett.
- hallottam a tegnapiról és arról is hogy ki mentett meg...-mondta.
- igen, mi lenne a kérdés?- kérdeztem ugyanis már elégé zavar hogy nem nyögi ki.
- mond, igaz nem ápolsz semmiféle kapcsolatot Sukunával?- kérdezte.
- egyszer- kétszer össze futok vele de nem igazán mondanám hogy kapcsolatot ápolók vele.- válaszoltam. Kezd egyre idegesítőbb lenni ez az állandóan Sukuna így Sukuna úgy. Hisz ha nem lenne talán tényleg ott helyben elvérzek. Mégse lehet annyira gonosz mint ahogy ők ezt állítsák...
- Jolvan, csak ennyit szerettem volna. Egyébként pihenj csak, ma nem igazán lesz dolgunk vagy programunk. Persze ha akarsz gyere le a többiekhez.- mondta mosolyogva.
- rendben!- válaszoltam, majd viszonoztam a mosolyt. Nem sokkal ezután már Gojo itt sem volt.Egyébként azon gondolkoztam hogy mikor ide jöttem, abban a tudatban voltam hogy Itadori el tudja nyomni Sukunát viszont jelen pillanat teljesen az ellentétjét gondolom.
Na meg aztán most jut eszembe az ablak... lehetséges vajon az hogy Sukuna az este itt járt? Ha itt is jár mit akarhatott? Talán köszönetet várt. Szinte teljesen biztos vagyok abban hogy Sukuna járt itt.Úgy gondoltam hogy kicsit lefekszem pihenni ugyanis tényleg elég megterhelő volt a tegnap és még ha nem is csináltam ma semmit mégis hulla vagyok.
|2 órával később|
- Mau...- hallottam meg Nobara hangját.
- hm?- adtam ki egy szenvedő hangot miközben még mindig csukva volt a szemem.
- gyere, elmegyünk kicsit szórakozni a többiekkel.- mondta majd szinte egyből kipattantam az ágyból, amit meg is bántam ugyanis nagyon belenyilallt az oldalamba.
- hogy tessék??- kérdeztem.
- a városba lesz valami ünnepség, mindenféle büfé, koncert és még egy csomó mindeeen- ugrándozott fel-alá Nobara.
- Jolvan, egy kicsit elnézhetünk, legalábbis én kicsit leszek.- mondtam, mire az ajtóm kicsapódótt és egy hallgatozó Itadori esett be a szobámba.
- mondtam hogy ne dőlj neki az ajtónak- mondta a háta mögött Megumi.
- Ti most komolyan hallgatóztatok???- kérdeztem idegesen.
- M-Mi csak kíváncsiak voltunk jössz-e?- mentegetőzött Itadori miközben felállt a földről.
- szerintem úgy is megtudtátok volna előbb utóbb!!!- kiabáltam Itadorira, aki fülét farkát behúzzva sétált ki a szobából.
- adjatok, egy 15 percet és készen vagyok.- mondtam majd mindenki elhaladt a szobám közelébről. Tényleg nem kellett se több se kevesebb 15 percnél, készen sétáltam le a többiekhez akik már izgatottan várták hogy induljunk.- mehetünk?- kérdezte unottan Megumit.
- Igeeen.- válaszolta neki mindeki egyszerre.
El is indultunk majd egy 20 perc séta után oda is értünk az ünnepségre. Nem tagadom nagyon sokan voltak és emiatt nem is voltam olyan boldog ugyanis nem igazán szerettem a tömeget.Elkezdtünk egyre beljebb sétálni és időközben kitalálták a fiúk hogy igyunk egy kicsit hisz belefér. Miután mindenki beleegyezett mindenkinek 2 felest kikértünk ugyanis nem is terveztünk ennél többet inni, maximum aki nagyon akar még egyet kikér. Meg húztuk a feleseket aztán elkezdtünk sétálni be a tömegbe hogy mi is hallgassuk a koncertet.
Sétáltunk be a tömegbe nagyon sokan voltak és a részegek is elég nagyszámban jelen volt.
A fenekemen egy kezet éreztem mikor hátra fordultam láttam hogy egy részeg csávó volt.
- már elnézést. Megtenné hogy nem tapizna?- mondtam majd indultam is volna tovább csak a részeg csávó utánnam szólt.
- csak mond azt nem élvezted.- mosolygott undorítóan.
Időm se volt válaszolni ugyanis Itadori jelent meg a csávó előtt és egy hatalmasat bevert neki, amitől a csávó földre is esett.
- na jó. Elég volt menjünk innen.- mondta Megumi majd mindenki sietett el a helyszínről.
- Itadori! Ezt azért nem kellett volna!- förmedtem rá miközben mellé sétáltam, viszont láttam Itadorin hogy kicsit sokkos állapotba van.
- de hisz nem én voltam. Nem én irányítottam magam.- mondta miközben csak a lábát nézte meredten.
- Sukuna...- súgtam.
- elég valószínű. Én nem tudom mivan velem néha mikor a közelbe vagy nem tudom irányítani. Sajnálom...- mondta szomorúan.
- jaj hát semmi baj! Nem a te hibád Sukuna egy átok, nyilván rengeteg benne a rossz akarat benne és nem birja elfogadni hogy nem a saját testében van.- nyugtattam meg Itadorit ami úgy nézz ki hatásos ugyanis egyre nyugodtabb ő is.Mit szóltok ha megyünk egy dodzsemre?- kérdezte Nobara.
- Szuper!! Igen menjünk.- mondta boldogan Itadori.
Elmentünk dodzsemezni, én Nobarával voltam egy kocsiba a fiúk pedig egy másik kocsiban szintúgy együtt. Hamar lejátszottuk és mindenki nagyon élvezte.- szerintem én most megyek.- mondtam a többiekre nézve akik nagyon szomorúak voltak emiatt.- de ti nyugodtan érezzétek jól magatokat csak nekem már fáj az oldalam.- tettem hozzá.
- haza kisérlek.- lépett mellém Itadori.
- jaj dehogy maradj csak a többiekkel.- mondtam.
Egy hosszú vita után Itadori mégis haza kísér.
Már az út felét megtettük és úgy gondoltam hogy most rámfér egy kis stressz oldó ezért a farzsebembe nyúltam ahonnan ki vettem a cigis dobozom.
-T-Te mióta cigizzel??- kérdezte Itadori ledöbbenve.
- ritkán szoktam csak.- feleltem a kérdésére nem válaszolva.Mikor oda pillantottam Itadorira már nem Itadori volt mellettem hanem Sukuna.
- még egy köszönömöt sem kapok?- kérdezte gúnyosan.
- köszönöm hogy tegnap és ma is "megmentettél" .- köszöntem meg kedvesen Sukunának hisz ebből igaza van ennyivel tartozom.
- ma is??? Azt hiszed miattad ütöttem ki a csávot?? csak nekem jött, vagyis Itadori testének de ezen már ketten osztozunk.- kacagot fel hangosan.
- atya világ bocsánat hogy nem tudtam.-mondtam ironikusan miközben a kezemmel hadonásztam ami miatt a cigim égő része a Sukuna kezébe nyomódott.
- szhhh, a faszomat már te kurva.- szisszent fel Sukuna miközben a kezét elkapta.
- bocsánat.- mondtam nevetve.
- nagyon vicces, ha neked ez a köszönet nyilvánítás hogy belém égetsz egy cigit akkor inkább nem is kell megköszönni.- mondta .- egyébként csak ezért jöttél? Hogy köszönetet mondjak neked?- kérdeztem felvont szemöldökkel.
- miért szerinted azért jöttem mert annyira veled akarok lenni? Ne viccelj.- nevetett Sukuna.
- akkor ennyi erővel már mehetsz is, a köszönetet megkaptad.- mondtam flegmán, igazából csak féltem valaki meglátja hogy vele vagyok. Távol akarom magamtól tartani ugyanis mindenki ellene van...
- jaj kicsiszivem, azt ne mond hogy nem élvezed a társaságom. Álmodban pedig az én nevemet kiáltod- mondta fél mosollyal az arcán.
- nem igaz! Ne hazudj.- mondtam de már kezdtem egyre idegesebb lenni.
- igen?? Pedig tegnap a szobádba én úgy hallottam.- mondta önelégülten.
- akkor ennyi erővel te mit kerestél a szobámba?- vágtam vissza
- hát már ideje lenne behajtani rajtad azt a sok tartozást, hisz elég sok dolog van a háttérben ami miatt már tartozol nekem. A csók, az ablak, amiért megmentettelek, aztán a cigi amit belém oltottál. Nem gondolod? Tegnap akartam viszont inkább meg gondoltam magam ezért nem ébresztettelek fel. - mondta- mégis mit vársz tőlem?- kérdeztem felvont szemöldökkel.
Itt lenne a folytatás, tudom ez kicsit unalmas viszont fáradtan írtam. Remélem azért tetszik és próbálom minél hamarabb hozni a következő részt.
ESTÁS LEYENDO
Átoki vonzalom
RomanceFelelsz vagy mersz? Hívd elő Sukunát majd csókold meg! Így kezdődött... . Felnőtt tartalom, trágár szavak.