KM/2 Dedektifimize bak sen

153 28 4
                                    

_Shadow_9 kişisine itafen melisa knk ya ....

mm: Lisa ( Candice accola)

" Bu gün gelip ise başlayabilirsin "

"Tabi zevkle ama önce bi hazırlanıyim iyi günler "

" İyi günler tatlım "

Barda barwoman olarak ise başladım tabi bu barda bir cinayet islemicem. Öteki barlarda. Bir adam is görüşmesine gelen birine yavşar mi ? Cidden o an gözünü Oymak istedim ama bu dangalak için 2 lirami kaybedicek değildim .

Eve gidip kıyafetlerini giydim . Saat 20.00 da ise baslicaktim . Çok da fifi yani değil mi ? İse başlıcam aman tanrım ne yapmalıyım diyen kızlardan değilim ve onlardan nefret ederim . Benim gayet iyi bir işim var zaten kiralık katil işi ama dünden beri bu piyasanın içindekiler beni Katil Madam olarak tanıyor . Hem 5 kuruş etmez adamlar için bile 200.000 ödüyorlar. Herkez de beni tercih ediyordu çünkü bu piyasanın içinde ki tek bayan ve Sexy bayan benim . Gerçekten hiç biri ağlayan bir kızdan şüphelenmez ...

İşime başladım . Herkez bana sürü gibi davranıyor ayarlamaya çalışıyorlar falan ama o kadar kolay değil. " Ben sizin bildiğiniz kızlara benzemem " diyip başımdan kovuyorum .

İçeriye bir adam girdi . Bu oydu Asil . İnsana bir adam dedektifim diyince onu kızlarla birlikte dans ederken hayal kurmanın biraz zor . Genelde ben onu sıkıcı sıkıcı oturan biri sanırdım . Heyyyy Asil bey bir kızı kaptı ve yukarıya çıkardı ne kadarda hızlı . Dedektifimize bak sen .

Al işte yine biri buraya geliyor buda sarkintilik yaparsa artık yukarı çıkar onu öldürürüm.

" Güzel bayan bana bir votka "

" Tabi ki... buyrun efendim "

" Bakıyorum yalnızsin bu arada ben Siyah tabi bana buralarda öyle diyorlar sen "

" Öyle mi o zaman bende barmen bana da buralarda öyle denir. "

" Harikasın tuttum seni gerçek adını öğrenebilirmiyim Madam "

Madam mı demişti o . Neyse tesadüf olmalı ama yüzüm düştü

" Madam "

" Ha Pardon ben de Lisa "

" Güzel isim ama Barmen kız bana bir içki koy da sana sarhoş olayım"deyip elime bir öpücük kondurdu . " ve ya benimle yukarı gelirsin "

" Hay hay zevkle "

Al işte ya ne güzeldi ama Size demiştim oda odun çıktı ve o öldü .

Beni bir hışımla yukarı çıkardı. Odaya girdiğimiz de beni yatağa attı . Deli gibi öpüyordu. Bende karşılık veriyordum. Üstünü çıkardı ve yatağa uzandı . Bende üstüne çıktım. Deli gibi öpüyordu birbirimizi . O benim üstümü çıkarmaya çalışırken kotumun cebindeki bıçağı aldım . Tam saplayacakken

" Ben olsam bunu yapmazdım ve o cesedi sen o hale getirdin demi Madam "

" Lanet olsun bak şimdi kim olduğunu bana söylüyorsun ve eğer merak ediyorsan evet o ceset ben yaptım aynı sanada yapacağım gibi "

" Katil Madam sakin ol gevşe şunu bilki kiralık katilleri de öldürmek için kiralık katiller tutarlar "

" Emin misin- " Bıçağı omzuna sapliyodum ki elimden tuttu .

" Evet ama bu gün ölmüyeceksin. Ve seni öldürecek katil ben değilim bana güvene bilirsin ."

" İyi sana güveniyorum ama emin ol sen bir gün benim elinden ölüceksin "

KATİL MADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin