KM/5 ŞANTAJLA RANDEVU

70 16 7
                                    

" Tamam ben iyiyim Siyah . "

" Emin misin ? "

" Evet hadi baybay " " Efendim Uçhan evet iyiyim , evet hadi baybay "

İkiside sürekli arayıp duruyorlar ama ben kendimi bomba gibi hissediyorum. Hemen televizyonda Nr1 açtım ve dans etmeye başladım . Saatlerce umursamadan dans ettim ama Sonra slow bir şarkı çaldı .

" Lisa bu dansı bana lütfeder misin ? "

Yerimde sıçradım bi an . Ne oluyor lan .

" Sen benim evime nasıl girersin ? "

" Arama emri "

" ıı ne araması " boğazım temizleyip söylemiştim . Korkmustum.

" Tamam bekleyin dedektif Asil üstümüze degistireyim "

Koltuğun üstündeki havluyu aldım . Yüzümde terini sildim ve merdivenlerden yukarıya çıktım. Üstümü giyinip aşağıya indim . Lanet olsun Lisa daha önce neden gizlemedin ki o odayı . Yüzümde ki endişeyi bir köşeye attım Asilin yanına doğru yürüdüm . Kolumu omzuna dayadim .

" Peki Asil bey evi arayabilirsiniz. "

" Zevkle "

"Peki birsey sormak istiyorum neden evimi arıyorsunuz? "

" Bomba ihbarı aldık " yüzümde şok ifadesi oluşmuştu. " Şaka yaptım seni vuranı bulduk oda evinde birseyler olduğunu söyledi yani daha doğrusu arama yapmamizi önerdi . "

" Sizde kandınız. "

" Aslında sende çok sırlı bir bayansin " dedi bana doğru ilerlerken . Yüzünü iyice bana yaklaştırdi ona dik dik baktım. Silkindi ve " artık şu evi bi arayalım "

" Tabi "

Direk üst kata çıktı sanki bu evi daha önce biliyor gibiydi. Yatak odama girdi . Yatak odamın içindeydi gizli odam . Kilitli olduğunu anlamış olucaktı ki " Burasi niye kilitli ne var " diye sordu .

" İş icabı onun için de birşeyler var "

" İş icabı bakabilir miyim "

" Tabiiki " terlemistim korku basmıştı vücudumu

" Anahtar "

Göğsümü açtım ama anahtari almak için açtım . O ise dik dik bakıyordu. Yanıma geldi . Göğsümden anahtarı kendisi aldı ve kapıyı açtı .

" Bunlar ne ? "

" Biliyorum suç gizli bir labatuvar açmak ama napabilirim işimi seviyorum "

" İşin ne ki ? "

" Onuda sen öğren dedektif Asil. "

" Seni izinsiz labatuvar açtığın için şikayet etsem veya bana bi aksam yemeyi sözün olsada labatuvarı unutsak. "

" Şantaj yapıyorsun yani , iyi peki kabul ."

" O zaman yarın görüşürüz "

" Peki "

Yüzünde pic sırıtma vardı anahtarı göğsüme geri koydu ve çıkışa doğru ilerledi. Tam giderken arkasını döndü

" Seni yarın kaçta alabilmem gerektiğini merak ediyorum "

" Hiç bir zamanı çeyrek geçe " dedim ve kapıyı suratına kapattım .

Hemen telefonu aldım Siyah'ı aradım .

" Bana Siyah ve kırmızı boya al gel "

" Peki "

Çok geçmeden Siyah gelmişti. Bende onunla hiç konuşmadım ama bi açıklama yapmalıydim.

KATİL MADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin