KM/7 KIZ KARDEŞ

19 1 0
                                    

Eşref gitti . Beni bırakıp gitti . Yok artık . Yeter ya artık bir karar vermeliyim sert kız mı duygusal kız mı ? Tamam bu dakikadan sonra sert kız olucam . Kendimi toparladım dimdik yürüyerek bardan çıktım . Yanda üç tane yakışıklı duvara dayanmışti. Aralarından kumral olan arkamdan

" Bu gece boş musun ? Benimle olmaya ne dersin ? " diye laf attı .

" Olur " dedim ona dönerek . Şok olmuştu . Onun yanına gittim ve dudağına öpücük kondurdum. Diğer arkadaşları

" Hani bize " dedi

" İzin verir misin canım " dedim kumrala. Evet der gibi kafasını salladı ve sarışın olan beni duvara dayadı. Onu öptüm tabi bu sefer daha uzun süre öptüm . Sonra ötekini de öptüm . Kumralın elinden tutup . Burada olmaz dedim ve onu barın üst katındaki odalara götürdüm .

Bir odaya girdik vakit kaybetmeme gerek yoktu bence . Dudaklarına yapıştım ve boynuna bir kesik attım . Kanlar fışkırıyordu yazık garibin bagiramiyordu bile . Bunu siyahtan öğrenmiştim . Parmaklarını kestim ve artık ölmüştü . Gözlerine para yerleştirdim.

Pencereyi kırdım . Kafasına bir tane sıktım . Böylelikle biri pencereden içeri girdi beni iktirdi ve ona işkence yapıp öldürdü diyecektim . Makyaj malzemelerinden kırmızı alligi çıkardım . Elimin tamamına sürdüm ve yüzüme yapıştırdım . Adam bana tokat atmış olucaktı .

Her şeyi açısına göre ayarladim . Aslında hap kullanmıyorum ama titremem için işe yarıyordu ( bence sizde kullanmayın çünkü çok kötü birşey tabi ben bilmiyorum ama videolarda gördüğüm üzere yani kullanan varsa ki bence yoktur ama bıraksın ) . Ama yanımda yoktu . Kesin kumralda vardır diye düşündüm . Cebine baktım ve bulmuştum . Ama kullanmiyacaktim . Sağlığımı bozamazdim öyle değilmi ? Gözüme sprey sıktım ve polisi aradım . Polis geldi falan filan .

Eve geldiğimde Siyah offf Eşref alışamıyorum napiyim Eşref ve Uçhan beni bekliyordu . Uçhan hemen lafa atıldı .

" Bal köpüğü tabancaların hazır . "

" İyi verin bakıyım " diyerek koltuğuma oturdum .

" İlk sen ver Uçhan " dedi eşref .

İlk Uçhan sonra eşref verdi . Sinirliydim ve silahları alıp topuklarına sıktım . Ama ikiside süper di . Yani harika silahlardi.

" Şimdi defolun evimden " Dedim . İkiside seke seke gittiler . Üst kata çıkıp yatağıma uzandım . Yattığımda saat 10.00 du şimdi ise 15.00 baya bir uyumuşum .. Ah Laney olsun .. Direk kiyafetlerimle yattığım için kan çarşafa ve üstüme dökülmüştü. Hep bunlar annemi dinlemediğim için bana sürekli üstünü değiştirde yat derdi . Keşke dinleseydim . Kalkıp çarşafı ve yorganı topladım . Arkamdan bir ses geldi döndüğümde Eşref kapıya yaşlanmış kıkır kıkır gülüyordu .

" Ne o kırmızı alarm mi ? " dedi gülerek .

" Hayır canım kırmızı alarm değil . İnsan kanı . Hem niye geldin sen ? "

" Seni .... ( Hala gülüyordu . ) seni ... görmek için desem yalan olur . Tabancamı almak için . "

" Hahahahha ama alamazsın "

" Demek ki çok beğendin . "

" Evimden defol lütfen ve evet çokkk beğendim " dedim alaycı bir şekilde .

" Eminim öyledir . Zaten sende kalsın eşyalarım kalmışta onları almaya geldim . "

" İyi al çık 10 dk var "

" Aslında bir ricam daha olucak senden . "

" Neymiş " dedim . Elimdeki çarşaflari kirli sepetine atarken .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KATİL MADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin