KM/4 İKİ SÜPRİZ MİSAFİR

65 17 1
                                    

mm : Uçhan ( Tavşan ) brant daugherty

" Sen"

" Ben "

" Uçhan "

" Lisa "

" Birtanem "

" Bebeğim "

" Hayatımın anlamı "

" Hayatımın rengi "

" Yeter ! Ne işin var burada "

" Seni özledim "

" Ben özlemedim. "

" Biliyorum . Eeee iz geçtimi? "

" Seninki ? "

" Evet. Belki yenisini yaparsın diye geldim buraya "

" Al ozaman "

Bıçağı kafasına fırlattım. Yakalamıştı tavşan ne ara bu kadar iyi olduki bu. Ara vermeden hızlıca Fırlatmaca devam ettim . Bıçaklar bitmişti ve çekmece onun yanındaydı. Ona hızlıca yaklaştım deli gibi öptüm. Oda hayvan gibi karşılık veriyordu . Beni tezgaha dayadı bende hemen çekeceği açtım ve bıçakla kolunu çizdim . Dönerek ce gülerek yanından uzaklaştım.

" Aşkım hayırlı uğurlu olsun yeni bir çizgi oluştu . İstersen bir tane daha yapıyımda belki gebelik testinden geçersin. " dedim .

" Dudağının tadını özlemişim "

" Sen ne saçmalıyorsun "

Bu beni çok sinir etmişti. Yüzüne bi tokat yapıştırıp elimdeki son bıçakla bir çizik daha yaptım .

"Artık hamilesin Uçhan "

" Senden mi ? "

" Mal " Bu beni güldürmüşdü. Onu özledim aslında hemde çok . " Hadi git duş al kolun kanıyor "

" Tamam , peki ama sende gelsen duşa "

" Belki sonra "

" İyi ben duşa girer sende bana o leziz hamburgerlerinden yap açıktım. "

" Tamam "

Yanağıma öpücük kondurup merdivenlerde çıktı . Bende hamburgerlerinden yapmaya koyuldum . Yaklaşık 20 dk sonra hem Uçhan duştan çıkmıştı hemde hamburgerler olmuştu .Ben tepsiye yerleştirirken o arkamdan bana sarılıyordu.

" Git gide dahada çekici oluyorsun"

" Öylemi ? "

Ona doğru döndüm ve dudağında öptüm . Kendini bana yasladı . İleri gidiceği belliydi . Onu iktirdim . Uçhan'la aramızdaki ilişki farklıydı . Biz düşmandık onunla . Ama hiçbir zaman ne o beni ne de ben onu geri çevirdim . Onu tam 2 kere oda beni tam 5 kere öldürdü yani öyle sandılar is verenlerimiz . Halen kendimizden nefret ederiz ama bu birlikte olmuyacağımız anlamına da gelmiyordu . Arkadaştan öte sevgiliden geri düşmanlık da çağır açmış bir ilişkimiz vardı .

" Lisa - ( elindeki patetesi yerken ) yoksa hala bakire misin ? "

" Puffffff sana bu konuda susmanı söylemiştim Uçhan "

" Tamam tamam ben anladım " dedi gülerek tavşan . Ona tavşan deriz biz . Yani eski arkadaş grubu ama dağıldık. Biz okulda plastiklerdik herkez bize yapardı resmen ama dedim ya dağıldık . Uçhan da cok iyi kaçar ve saklanır dı. Ben ondan başka o kadar iyi bir insan görmedim. Çok harika kurtuluşları vardır ama dövüşten bir şey anlamaz . Ama kendini geliştirmiş Tavşan .

" Hamburgeri yedikten sonra bana o gizli odanı gösterirsin demi ? Pisikobatım. "

" Tabi ama önce yemeğini ye. .... "

........

" İşte gizli oda "

" Gerçektende gizliymiş. " dedi alaycı tavırla .

" Al şu eldivenleri giy sen şimdi bir yerlere dokunurusun kesin "

" Ver !!! "

İçeri girdik . Ama ben ilk kez hiç mutlu değildim . Eskiden kurbanlarımın kanlarını görünce gülerim şimdi ise galiba kızları öldürdüğüm için ...

" Aman Allahım yokkkkkk artık Lisa yuhhhhhh bunlar bir koleksiyon artık kızlarıda mı ? öldürüyorsun. Kız bana bak yoksa kızlara karşı hislerin mi oluştu ? Bunlar kim ? ve de yabancılar "

" İlk soruna evet artık kızlarıda öldürüyorum. İkincisine Mal mısın tavşan ? Son olarak evet yabancılar Çünkü hepsi or*sp*ydu . "

" Yoksa se- " " O ses ne ? " Gerçektende o ses neydi Aşağıda bir bomba patladı hangi salak bu eve girerki. Şeker Bayramında çocuklar bile buraya gelip şeker istemiyorlardı. Çünkü burası hani amerikan filmlerindeki korkunç evler olur ya işte oydu .

" Ben bakarım Lisa sen burada kal "

" Harbi malsın unuttun galiba ben bir katilim. "

" Tamam haklısın sen de gel o zaman "

Uçhan'a gizli odamdaki dolaptan küçük bir silah verdim . Bunu daha çok. en özel yerlerinde saklardım . Hani şey yaparken onu direk öldürmek için yani . Tavşan bunu öğrenince kim bilir ne yapacak. İçimden kıkır kıkır güldüm.

Merdivenden aşağıya gayet rahat bir şekilde indik . Bildiğin elimizi kolumuzu sallayarak indik yani . Başka insanlar olsa şimdi sessizce saklana saklana aşağıya inerdi neden ? Çünkü eve hırsız girmiş.

Allahım ya ses yine mutfaktan geliyordu hangi salak hırsız saat 03.05 de eve girerim ı zaman herkez uyanık olur demi? yani ? mutfağa doğru ilerledik ben şok
dejavu mu geçiriyorum ? Ve patttttt.

" Salak mısın Uçhan ne diye vuruyorsun Siyah'ı ? "

" Siyah kim kız hem ben nereden biliyim bunun kim olduğunu cidden kim bu "

" Hayır a anlamıyorum sanane bundan "

" Nasıl bana ne ? "

Sorusunu cevapsız bıraktım . Siyah ile ilgilendim . Küfür ediyordu hödük. Türk usulü olarak bir kaç kere tokatladım.

" Lisa napiyon o bayılanlara yapılır "

" Ayyy doğru ya kafa mi bıraktın Uçhan. "

Uchanla Siyah'ı koltuğa taşıdık. Hastahaneye gidemezdik onun için ilk yardım çantasını getirip muyahane ettim . Tabi iyilik yaramazki hödüğe .

" Lisa bak beni oldurmezsin demi? "

" Aaaa ne demek canım tabiki öyle bir isteğin varsa hemen yaparım ama sen bana lazımsın daha " dedim .

Acıyla inledi. Kurşunu çıkarmıştım. Bana sanki sen nerden biliyosun bu işleri der gibi baktı . Bende benim hakkımda bilmediğin çok şey var bakışı attım . Eldivenlerimi çıkardım . Ayağa kalkarken dudağına bir öpücük kondurdum. Kulağına eğildim.

" Çabuk iyileş olur mu ? "

Uçhan sinirli bir şekilde Siyaha bakıyordu . Eminim suan içinden keşke kalbine ateş etseydim diyiyordur. Siyahın yüzünden aptal bir gülümseme vardı . Ben hayallere düşmüştüm ki din dan don kapı çaldı .

Kapıya doğru yürüdüm . Açtığımda şok oldum ve Bang. ..

" LisaaaaaâaAaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!? dayan aç gözlerini serefsizler " Uçhan yanıma koştu kafamı dizine yatırdı . O sırada Siyah tüm acısını unutmuş yanıma geldi .

" Dayan Lisa ambulans geliyor lütfen aşkım "

Aşkım demesiyle ona zar zor olsada baktım . Uçhan da dik dik bakıyordu . Ben Siyaha Son kez gülümsedim gözünden yaş geliyordu .

.......

umarım begenmisdinizdir. sizi seviyorum bybyby .

KATİL MADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin