Lalisa ve Jisoo, geçmişin izlerini temizlemeye yönelik kararlı adımlar atmışlardı, ancak her şeyin tamamen yoluna girmesi için daha derin bir keşif yapmaları gerektiğini biliyorlardı. Bilge kadının önerdiği gibi, geçmişteki travmanın ruhsal etkilerini anlamak için, Lalisa'nın geçmişiyle yüzleşmesi ve bu travmayı işlemeye çalışması gerekiyordu.
Bir sabah, Jisoo, Lalisa'yı geçmişe dair bir gözlem yapmaları için eski bir yerleşim yerine götürmeyi önerdi. "Bu yer, yaşadığın olaylarla bağlantılı olabilir. Geçmişi anımsamak ve bu yerle yüzleşmek, belki de içsel huzuru bulmana yardımcı olabilir."
Lalisa, Jisoo’nun önerisini kabul etti. Kısmi bir cesaretle, geçmişteki travmayı anlamak için bu yolu denemeye karar verdi. Birlikte, eski bir kasabanın köylerine doğru yola çıktılar. Kasaba, Lalisa'nın geçmişinde önemli bir rol oynamıştı ve burada yaşanan olaylar, onun hayatını derinden etkilemişti.
Kasabaya vardıklarında, tarih kokan taş yollar ve eski evler arasında dolaşarak, Lalisa'nın çocukluğundan kalan anıların peşine düştüler. Lalisa, çocukken burada yaşadığı evlere ve mekanlara baktı. İçinde bulunduğu ortam, eski hatıraları canlandırıyordu ve bu anılar, hem acı verici hem de açıklayıcıydı.
Bir süre sonra, eski bir okul binasına rastladılar. Bu okul, Lalisa’nın travmatik olayının yaşandığı yerdi. Gözleri dolmuş olarak, okulun kapısına baktı. "Bu okulda çok şey yaşadım. Buradaki her köşe, bana geçmişin izlerini hatırlatıyor."
Jisoo, Lalisa’nın yanında durarak ona destek oldu. "Bu yeri ziyaret etmek, geçmişle yüzleşmene ve bu yükten kurtulmana yardımcı olabilir. Birlikte bu süreci geçirmemiz önemli."
Okulun bahçesine girdiklerinde, eski anılar Lalisa'nın zihninde belirginleşmeye başladı. Sınıfların pencerelerine baktı, çocukluk arkadaşlarının seslerini sanki hala duyuyormuş gibi hissetti. Bir zamanlar neşeyle dolu olan bu okul, şimdi onun için karanlık bir hatıra haline gelmişti.
Lalisa, içsel bir cesaretle okulun içini gezmeye başladı. Sınıfların duvarlarında eski çizimler ve notlar vardı. Bu izler, Lalisa'nın yaşadığı dönemi hatırlatıyordu. Bir sınıfa girdiğinde, eski sıraların üzerindeki izler ve yazılar, ona geçmişin izlerini anımsatıyordu.
Birden, Lalisa'nın gözleri eski bir masanın üzerine düşen bir not defterine takıldı. Defterin üzerindeki tarihler, travmatik olayların yaşandığı dönemi işaret ediyordu. Lalisa, notları açarak okudu. Bu notlar, onun ve arkadaşlarının yaşadığı olayları ve duygusal durumları detaylandırıyordu.
"Bu defter, geçmişimi anlamama yardımcı olabilir," dedi Lalisa, gözleri yaşlarla dolarak. "Burada yazılanlar, yaşadıklarımı daha iyi kavramamı sağlıyor."
Jisoo, Lalisa’nın yanına giderek onu destekledi. "Bu defter, geçmişle yüzleşmek ve yaşadıklarını anlamak için önemli bir adım. Bu bilgileri değerlendirmek ve içsel olarak çözmek, sana huzur getirebilir."
Gün boyunca, Lalisa ve Jisoo, okulun her köşesini gezdiler, eski eşyaları incelediler ve Lalisa'nın yaşadığı döneme dair izleri topladılar. Bu süreç, Lalisa için hem zorlayıcı hem de iyileştirici bir deneyim oldu. Geçmişin yüklerinden kurtulmak, zihin ve ruh üzerindeki etkileri anlamak adına önemli bir adımdı.
Akşam olduğunda, Lalisa ve Jisoo, kasabadan ayrıldılar. Yol boyunca, Lalisa'nın içsel olarak daha huzurlu ve hafiflemiş hissettiğini fark etti. "Bu deneyim, geçmişle yüzleşmeme ve yaşadıklarımı anlamama yardımcı oldu. Ama hala yapmam gereken çok şey var."
Jisoo, Lalisa’nın yanına giderek ona gülümsedi. "Bu sürecin başlangıcı. Geçmişin izlerini temizlemek ve içsel huzuru bulmak zaman alabilir, ama birlikte bu zorlukların üstesinden geleceğiz."
Evlerine döndüklerinde, Lalisa ve Jisoo, öğrendikleri bilgileri ve geçmişle yüzleşme deneyimlerini değerlendirdiler. Geçmişin derinliklerine yapılan bu yolculuk, Lalisa’nın iyileşme sürecinde önemli bir adım olmuştu. Ancak, hala yapmaları gereken çok şey vardı ve gelecekteki mücadeleler için hazırlıklı olmaları gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadows of healing | Lisoo ✓
FanfictionGözlerindeki ışık sönmüş,hayata arkasını dönmüş Lalisa bir gün yağmurlu havada dışarıya çıkıp ağlar.Komşusu Jisoo ise onu orada görür,ve o günden beri Lalisa'nın yaralarını iyileştirir