Shadows of healing | Lisoo

14 8 0
                                    

Jisoo, Lalisa'yı evine alıp kuruladığında, içeriye yayılan sıcaklık ve samimiyet, Lalisa'nın kalbinde bir parça umut ışığı yaktı. Jisoo, mutfakta sıcak çikolata hazırlarken, Lalisa oturma odasındaki koltukta sessizce oturuyordu. İkisi de henüz konuşmaya başlamamıştı ama aralarında söze dökülmemiş bir anlayış vardı.

Jisoo elinde iki fincan sıcak çikolata ile Lalisa'nın yanına oturdu. "Bunu iç, seni ısıtır," dedi, nazik bir gülümsemeyle. Lalisa fincanı alıp, ilk yudumu aldı. Sıcaklık içini ısıttı ve bir süre sessizce oturdular.

"Lalisa, burada olduğun için mutluyum," dedi Jisoo, sessizliği bozarak. "Bir süredir seni izliyordum, her seferinde yalnız ve üzgün görünüyordun. Seni böyle görmek içimi acıttı. Beni kabul ettiğin için teşekkür ederim."

Lalisa, gözlerinde biriken yaşları silerek başını salladı. "Teşekkür ederim Jisoo. Gerçekten yalnızdım ve birinin beni fark etmesi güzel."

O günden sonra, Jisoo ve Lalisa, her gün biraz daha yakınlaştılar. Jisoo, Lalisa'nın depresyonla başa çıkmasına yardımcı olacak aktiviteler planladı. İlk adım olarak, Lalisa'yı küçük yürüyüşlere çıkarmaya başladı. Her gün mahallede kısa bir tur atıyor, doğanın içinde kayboluyorlardı. Bu yürüyüşler sırasında Jisoo, Lalisa'ya kendi yaşamından hikayeler anlatıyordu. Lalisa'nın yüzünde hafif bir gülümseme belirmeye başlamıştı. Bu, Jisoo için büyük bir adımdı.

Bir gün, Jisoo, Lalisa'ya bir günlüğe yazı yazmayı önerdi. "Duygularını yazmak bazen onları daha iyi anlamana yardımcı olabilir," dedi Jisoo. Lalisa, bu fikri kabul etti ve her gece yatmadan önce günlüğüne birkaç satır yazmaya başladı. İlk başta zorlanıyordu ama zamanla bu süreç ona iyi gelmeye başladı. Kendi duygularını kağıda dökmek, içindeki karanlığı hafifletiyordu.

Bu süreçte, Lalisa'nın güveni de artmaya başladı. Jisoo'nun sürekli yanında olması ve ona destek vermesi, Lalisa'nın kendini daha değerli hissetmesine neden oluyordu. Her geçen gün biraz daha iyileşiyor, içindeki karanlık yerini yavaşça bir ışığa bırakıyordu. Ancak Lalisa, hala geçmişin ağır yükünü taşıyordu ve bu yük, zaman zaman onu karanlık düşüncelere itiyordu.

Bir akşam, Lalisa ve Jisoo birlikte akşam yemeği yerken, Lalisa aniden durakladı ve derin bir nefes aldı. "Jisoo, sana bir şey itiraf etmeliyim," dedi sessizce. Jisoo dikkatle ona baktı, endişeli ama sabırlı bir ifadeyle. "Geçmişimde yaşadığım bazı şeyler var. Çok ağır şeyler. Ve bazen, ne kadar iyileşmeye çalışsam da, onlar geri geliyor ve beni aşağı çekiyor."

Jisoo, Lalisa'nın elini nazikçe tuttu. "Lalisa, ne yaşadıysan, burada güvendesin. Sana yardım etmek için buradayım. İstersen konuşabiliriz, ama ne zaman hazır hissedersen."

Lalisa, Jisoo'nun bu anlayışlı ve destekleyici tavrı karşısında rahatladı. İlk kez, geçmişindeki karanlık sırları birine açabileceğine dair bir umut hissetti. Jisoo'nun yardımıyla, Lalisa'nın iyileşme süreci hızlanacak ve birlikte karşılarına çıkacak tüm zorlukları aşabileceklerdi. Ancak bu süreç, onları bekleyen karanlık ve ürkütücü olayların sadece başlangıcıydı.

Shadows of healing | Lisoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin