Lalisa ve Jisoo, geçmişin karanlık sırlarını ve ruhsal yüklerini temizlemek için kapsamlı bir plan yapmışlardı. Ruhsal arınma sürecini başlatmak üzere, bilge kadının tavsiyelerine uygun olarak hazırlıklarını tamamladılar. Ancak, bu süreç yalnızca fiziksel değil, aynı zamanda derin bir ruhsal hazırlık gerektiriyordu.
Bir gece, hazırlıkları tamamladıklarında, Lalisa ve Jisoo, evde kapsamlı bir arınma ritüeli gerçekleştirmeye karar verdiler. Evdeki eski eşyaları ve belgeleri temizlemiş olsalar da, ruhsal olarak derinlemesine bir temizlik yapmaları gerekiyordu. Ritüelin başarılı olması için her iki tarafın da içsel olarak hazır olması gerektiğini biliyorlardı.
Gün batımıyla birlikte, Lalisa ve Jisoo, evin ortasında geniş bir alan hazırladılar. Evin dört bir yanına tütsüler yerleştirdiler, enerji temizleme tuzlarını serptiler ve eski ritüel kitaplarında yer alan duaları okumaya başladılar. Bu süreç, her ikisi için de hem fiziksel hem de ruhsal olarak yoğun bir deneyim olacaktı.
Ritüelin ilk aşaması, evi ruhsal olarak arındırmak için yapılan tütsüleme işlemleriydi. Tütsüler, evin her köşesine yayılırken, Lalisa ve Jisoo, her bir alan için belirlenen duaları yüksek sesle okumaya başladılar. Tütsülerin dumanı, evin her tarafına yayıldı ve bu esnada eski karanlık enerjiler temizlenmeye başladı.
Sonra, eski arkadaşlarının ruhlarının huzura kavuşması için özel bir arınma ritüeli gerçekleştirmeye karar verdiler. Bilge kadının önerdiği yöntemlere göre, ruhları arındırmak için belirli bir dualar dizisi uygulamaları gerekiyordu. Bu ritüelin, ruhsal yüklerin hafiflemesine ve evin enerjisinin temizlenmesine yardımcı olacağına inanıyorlardı.
Lalisa, eski notlardan ve belgelerden öğrendiği bilgileri kullanarak, arkadaşlarının ruhlarına yönelik özel dualar okumaya başladı. Her bir dua, geçmişte yaşanan travmanın izlerini silmek ve ruhların huzura kavuşmasını sağlamak amacıyla formüle edilmişti. Jisoo da Lalisa'nın yanında durarak, ona destek oldu ve aynı duaları kendi içsel huzuruyla birlikte okudu.
Ancak, bu süreç sırasında evin içinde tuhaf bir soğukluk ve karanlık bir enerji hissettiler. Renkli ışıklar titremeye başladı, ve odanın köşelerinden derin bir uğultu yükselmeye başladı. Bu olay, varlığın hala var olduğunu ve ritüelin etkisini test etmeye çalıştığını gösteriyordu.
Jisoo, Lalisa’nın yanına giderek cesaretini toplamasını söyledi. "Bu varlık, son direnişini gösteriyor olabilir. Bizim kararlılığımızı kırmak istiyor. Ama biz birlikteyiz ve bu süreci başarabiliriz."
Lalisa, Jisoo’nun desteğiyle ritüele devam etti. İçsel bir cesaret ve kararlılıkla, dualarını ve ritüel adımlarını eksiksiz bir şekilde tamamlamaya çalıştı. Ritüelin sonunda, evin içinde belirgin bir değişiklik oldu. Soğukluk ve karanlık enerji azalmış, evin atmosferi daha huzurlu ve sakin bir hale gelmişti.
Ritüelin bitiminde, Lalisa ve Jisoo, kendilerini tükenmiş ama huzurlu hissettiler. Gece boyunca, evdeki enerji temizlenmiş ve karanlık varlıkların etkisi büyük ölçüde azalmıştı. Ancak, bu sürecin sonunda, hala tamamlanması gereken bazı önemli adımlar olduğunu biliyorlardı.
Ertesi gün, Jisoo, Lalisa’ya yeni bir plan önerdi. "Bu ritüelin etkilerini tamamen görmek için, ruhsal olarak arınmamız gereken daha fazla şey olabilir. Geçmişin izlerini tamamen silmek ve ruhsal huzuru sağlamak için daha derinlemesine bir çalışma yapmamız gerekiyor."
Lalisa, Jisoo'nun önerisini kabul ederek, ruhsal arınma sürecinin devamına karar verdi. Geçmişin karanlık sırlarıyla tamamen yüzleşmek ve içsel huzuru bulmak için daha fazla çaba göstermek gerektiğini anladılar. Bu sürecin sonunda, hem ruhsal hem de fiziksel olarak daha güçlü ve huzurlu bir hayatı hedefliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadows of healing | Lisoo ✓
FanficGözlerindeki ışık sönmüş,hayata arkasını dönmüş Lalisa bir gün yağmurlu havada dışarıya çıkıp ağlar.Komşusu Jisoo ise onu orada görür,ve o günden beri Lalisa'nın yaralarını iyileştirir