µmå þêqµêñå ¢ðñvêr§å

2 1 0
                                    

ᴅᴏɪs ᴍᴇsᴇs ᴀᴘᴏ́s ᴏ ᴄᴀsᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs ᴊᴇᴏɴ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴅɪᴀs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀʀ ᴘᴀssᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴏʀғᴀɴᴀᴛᴏ ʟᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ ᴅᴇ 7 ᴀɴᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ʟɪɴᴅᴀ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇʟᴀ ᴇʀᴀ ᴘᴀʀᴋ ᴋʏᴜɴ- ᴍɪɴ , ᴍᴀs ᴀʟɢᴏ ɴᴇʟᴀ ʜᴀᴠɪᴀ ᴀᴛʀᴀɪ́ᴅᴏ ᴊᴇᴏɴ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ ᴇ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴀᴅᴏᴛᴀʀɪᴀ ᴀ ᴍᴇɴᴏʀ, ᴍᴀs ᴛᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ ᴀɴᴛᴇs, ᴊɪᴍɪɴ ᴍᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴅᴇsᴄᴏɴғɪᴀᴠᴀ ᴘᴏɪs ᴏ ᴍᴀɪᴏʀ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴄʜᴇɢᴀᴠᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴍᴀɪs ᴛᴀʀᴅᴇ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ ᴍᴀɪs ᴍᴀʟ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴏsᴛᴇʀɪᴏʀᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴇʀɪᴀᴍ ɪʀɪᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ

30 ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴊᴇᴏɴ ᴄʜᴇɢᴀ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ ᴇ ᴠᴇ̂ sᴇᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ sᴏғᴀ́ ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴇ ʟʜᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ᴄʜᴇɪᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴏʀ, ᴍᴀs ʟᴏɢᴏ ǫᴜᴇ sᴇ sᴇᴘᴀʀᴀᴍ ᴊɪᴍɪɴ ᴘᴏ̂s - sᴇ ᴀ ғᴀʟᴀʀ.

ᴊɪᴍɪɴ: ᴊᴇᴏɴ ᴇsᴛᴀ́s ᴀ ᴍᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀ ᴀʟɢᴏ?

ᴊᴋ: ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ǫᴜᴇ?

ᴊɪᴍɪɴ; ᴛᴜ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴀᴛʀᴀsᴀ ᴘʀᴀ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴛᴇɴs ᴀʟɢᴏ ᴀ ᴅɪᴢᴇʀ- ᴍᴇ ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ sᴇᴊᴀ sɪɴᴄᴇʀᴏ.

ᴊᴋ : ( ʀᴇsᴘɪʀᴏ ғᴜɴᴅᴏ) sɪᴍ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ʟʜᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀᴍᴏʀ.

ᴊɪᴍɪɴ: ᴘʀᴏssɪɢᴀ

ᴊᴋ: ʙᴏᴍ ʜᴀ́ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘɪɴʜᴏ ᴊᴀ́ ᴇᴜ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴘᴀssᴀᴠᴀ ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴜᴍ ᴏʀғᴀɴᴀᴛᴏ ᴇ ᴛᴜ sᴀʙᴇ ǫᴜᴇ sᴏᴜ ᴀᴘᴀɪxᴏɴᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀs ᴇ ғᴜɪ ᴀᴛᴇ́ ʟᴀ́ ᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴀ ᴇʟᴀ ᴛᴇᴍ 7 ᴀɴɪɴʜᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴏғᴀ, ᴇ ᴍᴇᴜ sᴏɴʜᴏ ᴇʀᴀ sᴇʀ ᴘᴀɪ, ᴍᴀs ᴄᴏᴍᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ʙɪᴏʟᴏɢɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ᴇssᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴅᴇ ʙᴀʀʀɪɢᴀ ᴅᴇ ᴀʟᴜɢᴜᴇʟ ᴍᴀᴄᴀʙʀᴏ ᴅᴇᴍᴀɪs( ʀɪᴏ ᴇ ᴏ ᴍᴇɴᴏʀ ʀɪ ᴊᴜɴᴛᴏ) ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴀᴅᴏᴛᴀʀ ᴇʟᴀ ᴀᴍᴏʀ, ᴛᴀ̃ᴏ ғᴏғᴀ, ᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴏsᴀ ᴇʟᴀ ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴏᴜ sᴏʙʀᴇ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴍᴀɪs ᴄᴀᴛɪᴠᴀᴅᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇʟᴀ ᴊᴀ́ ᴘᴀssᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ sᴇʀ ᴄʜɪɴᴇsᴀ ᴇʟᴀ sᴏғʀᴇ xᴇɴᴏғᴏʙɪᴀ ᴅᴀs ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀs ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴀᴅᴏᴛᴀ- ʟᴀ?

ᴊɪᴍɪɴ: ǫᴜᴇ ᴀᴅᴏʀᴀ́ᴠᴇʟ , ᴍᴇᴜ sᴏɴʜᴏ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴏɪ sᴇʀ ᴘᴀɪ , sɪᴍ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴀᴄᴀʙʀᴏ ( ʀɪᴏ) ᴀᴄʜᴏ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴀᴍᴏʀ ( ғɪᴄᴏ ᴄᴀᴛɪᴠᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ) sɪᴍ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴇ ɪʀᴇᴍᴏs ᴀᴅᴏᴛᴀ - ʟᴀ ᴀᴍᴏʀ ᴇ́ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇʀᴏ.

ᴊᴋ: ᴇʙᴀᴀ ( sᴏʀʀɪᴏ ʟᴀʀɢᴏ ʟᴏɢᴏ ᴏ ʙᴇɪᴊᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏs ғᴇᴢ ᴄᴀɪʀ ɴᴏ sᴏғᴀ́ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴏ ʙᴇɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴜʀᴏᴜ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴍᴀs ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ғɪɴᴀʟɪᴢᴀᴅᴏ ғᴏᴍᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏs ɴᴇᴄᴇssᴀ́ʀɪᴏs ᴘʀᴏ ᴘʀᴏᴄᴇssᴏ ᴅᴇ ᴀᴅᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴇ ʙᴇᴍ ʀɪ́ɢɪᴅᴏ ᴍᴀs ɪʀɪᴀᴍᴏs ᴛᴇɴᴛᴀʀ.

JIKOOK| AMOR OU ÓDIO? Onde histórias criam vida. Descubra agora