شخصيات الجزء الثاني.

295 2 0
                                    

ولاد رعد وملاك.
مالك الجارحي:شاب وسيم يشبه أبيه كثيرا ولكن أخذ شخصية ملاك عيونه زرقاء شعره اسود وبشرته بيضاء وعنده عضلات مجنون يحب الهزار والمرح لكن وقت الجد يكون شخص آخر وعند غضبه يحول 360 درجه عنده 29 سنه طويل القامة.
مراد الجارحي:شاب وسيم عيونه خضراء وشعره اسود وبشرته بيضاء مجنون يحب الضحك والهزار بتاع بنات مرح درجه اولي عنده عضلات وعند غضبه ينطبق عليه مقوله اتقي شر الحليم إذا غضب عنده 25 سنه طويل القامة.
تاج الجارحي:فتاه جميله جدا مرحه جدا تحب الهزار والضحك عيونها خضراء وبيضاء البشره وشعرها اصفر تشبه ملاك الي حد كبير حساسه تزعل بسرعه وتتصالح بسرعه عنيده عندها 20 سنه قصيره القامه طفوليه الي حد كبير في تالته كليه تحب شخص ولكن هو لا يشعر بيها.
ليل الجارحي:فتاه جميله تحب الضحك والمرح والهزار عنيده بيضاء البشره شعرها اصفر عيونها زرقاء حساسه تزعل بسرعه وتتصالح بسرعه عندها 17 سنه في تالته ثانوي قصيره القامه طفوليه.
ولاد صقر ونور.
جاسر الجارحي:شاب وسيم جدا يشبه أبيه الي حد كبير عنده عضلات عيونه خضراء شعره اصفر بشرته بيضاء يحب الضحك والهزار والمرح ويعشق عشق بنت مازن وغرام فهي حب طفولته طويل القامه عند الأمور التي تتعلق بالشغل يتحول الي شخص آخر وعندما يغضب من الاحسن أن تهرب من أمامه لانه لا يري أمامه عندما يغضب عنده 29 سنه.
لمار الجارحي:فتاه جميله جدا مرحه تحب الضحك والهزار عيونها زرقاء وشعرها اسود وبشرتها قمحاويه عنيده متوسطه القامه القامه حساسه طفوليه عندها 25 سنه.
ولاد سيف وكيان.
تالين الكيلاني:فتاه جميله مرحه تحب الضحك و الهزار تعشق الياس ابن مازن وغرام هو حب طفولتها عيونها فيروزي بشرتها بيضاء شعرها اسود عنيده متوسطه القامه حساسه طفوليه عندها 29 سنه.
ليث الكيلاني:شاب وسيم بارد احيانا لكنه مرح هو شخصيه غريبه كل شيء وعكسه مجنون وعاقل عيونه عسلي وشعره بني بشرته قمحاويه غيور بدرجه كبيره طويل القامه يعشق فتاه لكنها لا تشعر بحبه الواضح لدرجه لا توصف عنده عضلات عنده 26 سنه.
توبه الكيلاني:فتاه جميله مجنونه جدا تحب الهزار والضحك والمرح عيونها عسلي وشعرها بني فاتح بيضاء البشره حساسه طفوليه متوسطة القامه عنيده عندها 23 سنه.
ولاد بيجاد وملك.
ملاذ الحديدي:فتاه جميله جدا تحب الضحك والمرح والهزار تعشق فهد حب طفولتها وتغار عليه بشده عنيده طفوليه حساسه متوسطة القامه عيونها بني مثل القهوه وشعرها اسود وبشرتها بيضاء عندها 29 سنه.
ملوك الحديدي: فتاه جميله تحب الضحك والمرح والهزار عنيده حساسه عيونها رصاصي شعرها بني غامق طفوليه متوسطة القامه بشرتها قمحاويه عندها 26 سنه.
ولاد مازن وغرام.
الياس الجارحي:شاب وسيم جدا مرح يحب الضحك والمرح والهزار يعشق تالين بنت سيف وكيان عنده عضلات عيونه رمادي شعره اسود وبشرته قمحاويه لكنه جاد جدا في شغله سريع الغضب طويل القامة عنده 29 سنه.
عشق الجارحي:فتاه جميله تؤام الياس مرحه تحب الضحك والمرح والهزار تعشق جاسر ابن صقر ونور عيونها بني شعرها اسود وبشرتها بيضاء متوسطه القامه حساسه طفوليه عنيده عندها 29 سنه.
تميم الجارحي:شاب وسيم مرح يحب الضحك والهزار عنده عضلات عيونه رمادي شعره بني بشرته قمحاويه لكنه جاد جدا في شغله عصبي جدا طويل القامة عنده 25 سنه.
ولاد اسر وسلسبيل.
فهد الجارحي:شاب وسيم جدا بارد عصبي جدا جاد جدا بروده ممكن يستفز اللي قدامه غيور جدا يعشق ملاذ بنت بيجاد وملك يغار عليها بشده عنده عضلات عيونه رصاصي شعره اسود وبشرته قمحاويه طويل القامة عنده 29 سنه.
ناري الجارحي:فتاه جميله جدا مرحه تحب الضحك والهزار عيونها رصاصي شعرها بني بشرتها بيضاء متوسطه القامه في اخر سنه في الكليه عنيده طفوليه حساسه عندها 22 سنه.
باسل المنياوي:شاب وسيم جدا بارد لكنه في بعض الوقت مرح عنده عضلات عيونه زرقاء شعره اسود وبشرته قمحاويه طويل القامة عصبي جدا عنده في اخر سنه في الكليه عنده 22 سنه.
ايار المنياوي:شاب وسيم جدا مرح يحب الضحك والهزار عنده عضلات عيونه لبني شعره بني بشرته قمحاويه عصبي سافل وبتاع بنات طويل القامة في تالته ثانوي عنده 17 سنه.
معلومه(الكبار كلهم ماتوا وايار وسيف جيران الشباب وكمان صحابهم باسل مع ناري في نفس الكليه وايار وليل مع بعض في نفس المدرسة ليل وسيف قرايبين من بعض جدا).
الكاتبه/جنات محمد.

ملاك الرعد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن