Dani mielőtt bekanyarodtunk volna az utcánkba félre állt, kicsit beszélgettünk egy-két dologról.
-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk kettesben.. - Mondta Dani a kormányon dobolva ujjával. - Ciprusra vagy Máltára. - Nézett rám.
-Kettesben? - Nevettem halkan. - Hogy akarod ezt kivitelezni?
-Miért ne mehetnénk kettesben nyaralni? - Nevetett halkan.
-Mert nem jó, ha csak kettesben látnak minket. - Sóhajtottam nagyot.
-Veled akarok lenni, együtt. - Nézett rám Dani. - Fel vállalni. - Mondta halkabban. Elővettem a telefonomat.
-Na akkor bele ássuk magunkat a büntetőjogokba. - Nevettem halkan és elkezdtem mindenféle címszavakat beírni a netre. Dani is elővette a telefonját és csak telefonoztunk némán.
-Meg van.. - Mondta halkan majd rám mosolygott szélesen.
-Na mit találtál? - Néztem rá kíváncsian.
-*A beleegyezési korhatár Magyarországon a 14. életév. - Mondta Dani a telefonját nézve. - Amennyiben a természetes személy betöltötte ezt az életkort, úgy ennek megfelelően jogot formál a szabad szexuális életre... - Nézett rám közben majd visszanézett a telefonjára. - Vagy is szabadon dönthet, hogy kivel, mikor és hogyan létesít szexuális kapcsolatot.* - Olvasta fel mosolyogva. - Elmosolyodtam én is.
-Akkor ez azt jelenti, hogy szabadon szexelhetünk. - Nevettem halkan.
-Ez azt jelenti, hogy nem kell bújkálnunk többet. - Mondta halkan és oda hajolt hozzám. - Az enyém vagy és a világ is tudni fogja. - Nézett ajkaimra. Szélesen elmosolyodtam ahogy Dani is megcsókoltuk egymást.
-Akkor el is vihetsz Ciprusra vagy Máltára. - Nevettem a csókunkba.
-Oh, bébi! - Döntötte homlokát az enyémnek.
-Viszont anyáék ki fognak dobi, Enikő pedig foggal és körömmel fogja ellenezni a mi kapcsolatunkat. - Sóhajtottam.
-Akkor jössz hozzám! - Mondta engem nézve. - Most haza viszlek és pakolj össze amit csak tudsz.
-Először várjuk meg, hogy reagálnak. - Sóhajtottam ahogy tovább gurult a házhoz. - Oké, nem számítottam erre.. - Mondtam ahogy ott volt Enikő kocsija is.
-Két legyet egy csapásra. - Nevetett halkan Dani és kiszállt, én is kiszálltam és elindultunk be a házba. Ebből kurva nagy balhé lesz.
-Helló.. - Mondtam mikor bementünk.
-Napot. - Mondta Dani is. Anyáék a nappaliban voltak.
-Sziasztok! - Mondta anya.
-Te már megint a húgommal vagy? - Nevetett Enikő ahogy beléptünk a nappaliba.
-Ja. - Nevetve karolta át a derekamat Dani. Anya szemei már kissé elkerekedtek. - Együtt is vagyunk. - Mondta. Beszívtam ajkaim.
-Csak idegesíteni akartok. - Nevetett Enikő. Dani szó szerint elsmárolt engem amit túlzásnak tartottam kicsit.
-Hát, nem úgyhogy viszem is el a húgodat. - Nevetett. - Hozzám költözik.
-Ez törvénytelen.. Bazdmeg! - Kiáltott fel Enikő.
-Hát nem mert 14 éves korától ő dönt, hogy kivel létesít szexuális kapcsolatot! - Nevetett Dani.
-Elolvastátok rendesen azt a jogszabályt? - Nevetett Enikő. - A napokban én is utána néztem mert nem vagyok hülye, sejtettem, hogy rá mentél a pasimra te hülye kurva.. - Vágott hozzám egy díszpárnát.
-Ne beszélj így vele és ne dobáld őt.. - Dobta a kanapéra a párnát Dani. Anya meg szólalni sem tudott.
-Felfoglak nyomni, hogy a 17 éves húgomat keféled és majd megnézheted magad.. - Mondta Enikő. - Ugyan is mivel kis korú anyáék mondhatják azt, hogy befolyásolod őt és megrontod. - Mosolygott. - Mellesleg nem értelmezett, tehát nem vagy felmentve, ha a bíró úgy dönt..
-De ez nem így van. - Nevettem és összekulcsoltam ujjaink. - Szeretjük egymást.
-Képzelem mennyire. - Nevetett a nővérem. - Tönkre teszlek, bazdmeg! - Vállalta le Danit és kiment az ajtón becsapva.
-Hülye kurva. - Mondta Dani az orra alatt. Anyára néztem.
-Gyerekek.. - Sóhajtott fel és fel állt. - Én ebbe nem szólok bele, ez a ti dolgotok.. - Mondta anya és kiment a nappaliból. Összenéztünk Danival.
-Nem kellett volna elmondani.. - Gyűltek könnyeim.
-Dehogy nem. - Mondta Dani. - Ne aggódj, nem lesz bajunk ebből! - Ölelt magához, a mellkasába bújtam sóhajtva. Remélem.
***
Nehezen nyugodtam meg, Danihoz hoztam annyi cuccomat amennyit csak bírtam. Rossz előérzetem van. A nővérem nagyon hatásos tud lenni és félek, hogy tényleg képes lenne tönkre tenni Danit.
-Bébi, mikor menjünk nyaralni? - Mosolyogva jött le a lépcsőn Dani. Én a kanapén ültem.
-Mehetünk amikor te szeretnél! - Mosolyogtam rá, megcsókoltam őt ahogy mellém huppant. Magához ölelt.
-Remélem ez nem a kretén nővéred.. - Sóhajtva állt fel amikor kopogtak az ajtón. Fel álltam a kanapéról, már láttam az ablakon át a kék-piros fényeket. - Jó estét, miben seg... Hé! - Kiáltott fel Dani ahogy a falnak nyomták és megbilincselték.
-Hagyják! - Kiabáltam én is.
-Bevigyük a sértettet is? - Kérdezte a rádiójába egy női rendőr.
-Nem vagyok sértett kurvára, engedjék már el! - Gyűltek könnyeim. - Dani! - Néztem rá szapora légzéssel.
-Nem lesz baj. - Nézett rám. - Ne aggódj! - Mondta engem nézve amíg ki nem rángatták.
-Ne érjen hozzám! - Húztam el a kezemet amikor megfogta a karomat.
-Velünk kell jönnie kihallgatásra! - Mondta a nő.
-Szeretjük egymást Danival, ennyi. - Nevettem. - Felesleges a kihallgatás.
-Ha ellenkezik akkor erőszakkal visszük be. - Nézett rám.
-Rohadj meg Enikő... - Kiáltottam fel és megfogtam a táskámat, kimentem a rendőrök után és becsuktam az ajtót. - Danival akarok egy kocsiba menni.. - Néztem rá.
-Jó, ültessétek a fiú mellé. - Mondta sóhajtva, kinyitották az ajtót és beültem mellé.
-Jól vagy? - Néztem rá. - Nem kellett volna elmondani. - Potyogtak könnyeim.
-Ne sírj, bébi. - Nézett rám Dani és oda hajolt hozzám. - Rendben lesz minden! - Puszilta meg az arcomat.
* Forrrás: Wikipédia, Beleegyezési korhatár a büntetőjogban.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...