Reggel az ébresztőre ébredtem.Felöltöztem és elkészültem,majd lementem reggelizni Raqella,Lolával,Pansyvel és Melanieval.
Leültünk az asztalhoz.
-Jó reggelt köszöntem.
Visszaköszöntek a többiek.-Mikor fog Draco hastáncolni? -kérdeztem.
-Mindjárt,most jön be a nagyterembe. -válaszolt Mattheo.
Pont ebben a pillanatban érkezett meg Malfoy,talárban és pink haspólóban.
Odasétált a griffendél asztalához,sőt fel is lépett a tetejére.-Mehet a zene! -szólt Theodorenak.
Megszólalt Taylor Swifttől a Shake it off,Draco pedig elkezdte a hastáncot.
Körübelül a zene felénél érkezett a terembe McGalagony professzor.
-Malfoy!!Mégis mit képzel??Azonnal szálljon le róla!! 10 pont a mardekártól!! -üvöltötte a nyakán kidudorodó erekkel.
Az egész mardekár asztal,de még a hollóhát és a hugrabug is szakadt a röhögéstől.
Draco odaért az asztalhoz.
-Simán megérte,láttátok volna Potter,Weasley patkány és sárvérű Granger arcát. -röhögött.
Itt már feltűnt a Granger vezetéknév,hiszen nem olyan gyakori de még figyelmen kívűl hagytam.Csak akkor jöttem rá hogy tényleg az unokatestvérem amikor láttam hogy a kijárat felé viharzik két fiúval.(Ezek szerint valami Potter meg Weasley)
Felálltam az asztaltól és nem törődve a többiek kérdéseivel hogy hova megyek,elindultam Hermionehoz.
-Hermione! Hermione várj!
Hermione megfordult.
-Stacey!? -jött oda hozzám és megöleltük egymást. -De régen nem találkoztunk már! Vagy 3 éve a szüleink vitája óta.De jó látni téged!
-Téged is!! Ők a barátaid? -kérdeztem a két fiúra nézve.
-Igen Harry -mutatott a szemüveges fiúra. -És Ron. -nézett a vörösre.
-Sziasztok!Stacey vagyok,Hermione unokatesója.
Szia -köszöntek egyszerre.
-Nem is tudtam hogy ide jársz! -néztem a lányra újra.
-Hát nem volt alkalmam mondani mivelhogy,nem tudtunk beszélni.
-Nem baj.
-De..hogyhogy itt vagy? Nem kéne neked a szokásos sulidba járnod?
-Nem is tudod?Még tavasszal meghaltak a szüleim,Jenna nénihez költöztem.
-Oh annyira sajnálom Stacey. -mondta szomorúan.
-Nyilván nem tudtad,már mióta nem tartjuk a kapcsolatot.Na mindegy is hagyjuk ezt a témát,szálljon el a gyászos hangulat. -mondtam mosolyogva.
Okés.Látom a mardekárba kerültél,Mi volt az a mutatvány??
-Ja az..csak tegnap felelsz vagy merszeztünk és megszívta. -mondtam nevetve.
-Te most komolyan Malfoyyal barátkozol?? -nézett rám hitetlenkedve Ron és Harry.
-Jajj,dehogy Dracoval nem bírjuk egymást.Csak Mattheoval,Theodoreval,Blaiseel meg a lányokkal barátkozom.Malfoyyal meg szerintem sikerül megtűrnűnk egymást.
-Most komolyan??Mattheo Riddle?? -nézett rám elhűlve Hermione.
-Valami bajod van vele? -nem szántam flegmának a kérdést de lehet hogy annak hangzott.
-Az apja egy gyilkos!Megölte a szüleimet. -mondta magából kikelve Harry.
-Hogy tessék?? -ebbe a legrosszabb esetben sem gondoltam volna. -Nem Mattheo biztos nem olyan!
-Nem tudhatod!!Tudod mennyire flegma szokott velünk lenni?
-Velem pedig nagyon kedves,és még Draconak is megmondja hogy ne velem szarozzon!! -mondtam már én is dühösen.
-Szerinted egy kedves ember mióta áll be a halálfalókhoz??
-Az mégis mi? -kérdeztem.
-Tudjuk ki követői,embereket gyilkolnak és abban lelik az örömüket! -mondta Ron undorral az arcán.
-Ezt mégis honnan veszed??
-A napnál is világosabb!!Mattheo Voldemort fia!Nyilvánvaló hogy halálfaló!!És ha nem hiszed el,nem látod a tetkót a kezén??
Most esett le.Akkor valószinűleg igazat mondanak.De nem hiszem el,Mattheo és mindenki olyan kedves velem,nem!!Majd megvárom hogy ők mit mondanak.
Mattheo lépett mellém.
-Valami baj van? -súgta a fülembe és rákulcsolta az ujjait az enyéimre.
Ezt valószínűleg,észrevette Hermione és a barátai.
-Aha már értem. -mondta gúnyosan Mione és elviharzott a csatlósaival.
-Menjünk vissza,majd elmondom.
Visszamentünk az asztalhoz.
-Először is -Kezdtem bele. -Hermione Granger az unokatesóm és 3 éve nem láttuk egymást ugyanis a szüleink nagyon össze vesztek valamin.Nem is tudtam hogy ide jár.Először minden normális volt beszélgettünk,aztán szóba kerültetek ti.Azt mondták gonoszak vagytok és halálfalók.De addig nem hiszek el semmit amíg ti nem mondjátok el.
YOU ARE READING
A sárvérű és a halálfaló | Mattheo Riddle ff
FanfictionA 14 éves Stacey Miller mugliszületésű, és nem tud a varázslóvilágról.Egy repülőbaleset során elveszti a szüleit.A gyámja a nagynénje lesz,aki boszorkány,ez nagyon meglepi,de egy idő után megbarátkozik a tudattal.Nyáron megtanulja a varázslás alapfo...