1

127 5 0
                                    

A nevem Stacey Miller.14 éves vagyok és a szüleim tavasszal elhunytak egy repülőbalesetben.A nagynénimhez kerültem,aki mint kiderült boszorkány.Nyáron megtanított engem egy kicsit varázsolni így holnap egy fura varázslóiskolába kell mennem.Annyira nem akaródzik nekem odamenni,nem nagyon értek ehhez a varázslás dologhoz,de nincs választásom.Ma elmegyünk valami Abszól út nevű helyre,ahol megvesszük a dolgokat amire szükségem lesz a tanév során.

-Először menjünk el talárt venni-nézett bele Jenna néni a listába.
-Okés -feleltem.

Ahogy körbenéztem az utcába nem tudtam megállapítani melyik ruha bolt.Mindegyik furán nézett ki.Egyedül Olivander varázspálca üzletét ismertem meg mert ott már jártam.
Jenna nénivel bementünk az egyik üzletbe.Az ott dolgozó hölgy egyből a segítségünkre sietett.Elmondtuk mit szeretnénk,majd a nénikém ott hagyott,és elment megvenni pár dolgot.
Negyed óra múlva mind a ketten végeztünk,az összes dolgot beszereztük a listáról ezért beültünk egy cukrászdába.Kikértünk magunknak egy sütit és elkezdtünk beszélgetni a holnapi napról és a Roxfortról.

-Na és,várod már a holnapot? -kérdezte Jenna néni.
-Hát..is-is kicsit izgulok,és ez az egész még fura nekem,de előbb utóbb megszokom.Sőt lehet hogy jó lesz -mondtam pozitívan
-Na ennek örülök,azt hittem nagyon negatívan fogsz hozzá állni a dolgokhoz.Ha először furcsa is ez neked rájössz majd hogy nem olyan rossz dolog a varázslat -mosolygott.

Amikor hazaértünk összekészítettük az utazóládámat majd a nénikém adott nekem némi költőpénzt.Gyorsan elmagyarázta melyik pénzérme mennyit ér és hogy hívják őket ugyanis nem a sima megszokott pénz volt hanem ilyen furcsa galleonok vagy mik.
Amikor ezekkel készen lettünk,megvacsoráztunk majd néztem egy kis sorozatot és bealudtam.

A sárvérű és a halálfaló | Mattheo Riddle ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora