3

79 3 0
                                    

Már beletörődtem hogy az utazótársammal nem fogunk beszélgetni,ezért elővettem a könyvemet.Úgy kürülbellül az út felénél három fiú csörtetett be a kabinba.

-Hello Malfoy -köszönt az egyikük.

-Ki a barátnőd? -kérdezte a leghelyesebb fiú mindközül.

-Mit tudom én?Valami sárvérű,aki úgy gondolta beül ide. -mondta undorral az arcán.

Itt már azért én sem hagytam magam:

-Sehol nem volt hely,és amúgy nevem is van! -böktem oda.

-Minek szólogatsz már mindenkinek be Malfoy?Ne törődj ezzel a görénnyel -fordult felém. -Mattheo Riddle vagyok.Ők itt Theodore Nott és Blaise Zabini.Az meg ott Draco Malfoy. -mutatott be mindenkit.

-Én Stacey Miller vagyok -mutatkoztam be én is.

-Melyik házba is jársz?Nem tűnsz ismerősnek! -kérdezte Blaise.

-Ez lesz az első évem a Roxfortba -mondtam.

-Hányad éves leszel? -érdeklődött Theodore is.

-Negyed éves,Nyáron a nénikém tanított varázsolni így sikerült felzárkóznom. -feleltem a kérdésre.

Ti melyik házba jártok? -kérdeztem.

-A mardekárba -mondta Mattheo.

A kabinba benyitott egy fekete hajú lány és így szólt:

-Fiúk,mindjárt odaérünk.Öltözzetek át! -Majd észrevett engem is. -Szia Lola Ryan vagyok. -nyújtotta felém a kezét.

-Én meg Stacey Miller -ráztam meg a kezét majd azt kérdeztem:

-Te is mardekáros vagy?

-Igen -felelte.

Jó lenne oda kerülni.Onnan már ismerek pár embert és Mattheo is ott van.Mondjuk a bunkó Draco is..

Miután átöltöztem oda is értünk az iskolához.A vonatról leszállva bementünk a kastélyszerű épületbe.Oda állítottak az elsőévesekhez,és várakoztam.Izgultam hogy hova fogok kerülni.

A sárvérű és a halálfaló | Mattheo Riddle ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang