4

78 3 0
                                    

A nagyterem ajtaja előtt várakoztam amikor is az kinyílt,és az igazgató Dumbledore professzor így szólt:

-Kedves diákok! Mielőtt szokásosan beosztásra kerülnének az elsőévesek felhívom iskolánk egyik új tanulóját,aki negyedévesként kezdi meg a tanévet. Stacey Miller!

Oda sétáltam a székhez és a teszlek süveghez,majd a kisszékre leülve a fejemre helyezték a kalapot.

-Mardekár -harsogta a süveg majd a mardekárosok asztala tapsolni kezdett,én pedig odamentem.

Mattheo integetett nekem hogy üljek mellé,így leültem oda.

-Na,látom a legjobb házba kerültél -mondta és átkarolta a vállamat.

-Szia Stacey,Pansy Parkinson vagyok -mutatkozott be a velem szemben ülő lány.

-Én Melanie Benett -szólt a másik oldalamon ülő lány.

Sziasztok -mosolyogtam körbe.

-Nem is értem hogy kerülhetett ide ez a kis sárvérű -motyogta Draco.

Lesütöttem a szememet,talán tényleg nem itt lenne a helyem.Sőt a roxfortba sem.Gondolataimból Mattheo szakított ki aki rászólt Malfoyra,hogy senki nem kíváncsi rá.

-Van egy bejelentenivalóm -szakította meg a beszélgetést Dumbledore professzor. -Idén iskolánk a trimágus tusának ad helyszínt!Aki kíván jelentkezni,dobja a serlegbe a nevét.Fontos hogy csak akkor lehet jelentkezni ha betöltötted a 17. életévedet.Most pedig itt az ideje hogy csatlakozzanak a Beauxbaton és a Drumstrang tanulói a lakomához.

Először egy kék ruhába öltözött lánycsapat vonult be,utánuk pedig szőrmékkel ellátott fiúk.
Elég furcsa hatást keltettek,de úgy gondoltam hogy a varázslóknál ez normális öltözet.

A két iskola tanulói választottak asztalt ahová leülnek,a kékbe öltözött lánycsorda a hollóhát asztalához,a szőrmés fiúk pedig a mi asztalunkhoz csatlakoztak.

Ahogy leültek az asztalnál ülők elkezdtek sutyorogni hogy valami kviddics játékos is itt van.
Ez oké.Csak én azt meg nem tudtam hogy mi az a kviddics.

Oda fordultam Mattheohoz hogy megkérdezzem mi az:

-Mattheo! -Mi az a kviddics? -kérdeztem,és egy kicsit kínosan éreztem magam amiért nem tudom.

-A varázslók sportja,olyan mint a mugliknál a foci.Annyi a lényeg,hogy seprűn dobálóznak labdákkal.És van egy játékos akinek az a célja hogy elkapjon egy kis aranyszínű labdát.Ha azt elkapják vége a meccsnek. -válaszolt kedvesen.

-Aha,és lesz esélyem olyat látni? -érdeklődtem.

-Igen,minden évben vannak itt is mérkőzések.Október végén szokott lenni először. -felelte.

-Oksi,köszi.

Válaszul csak mosolygott.

-Nem tudnátok halkabban enyelegni?Enni próbálok -morgott Draco.

Mattheoval egyszerre néztünk rá szúrós szemmel.

Befejeztük a vacsorát és elindultunk a klubhelyiségbe.Igazából én arra mentem amerre a többiek mert halvány lila gőzöm sincs merre van.

A festmény jelszót kért,majd pár felsőbbéves diák(azt hiszem prefekrusoknak nevezték őket)elmondta a jelszót amivel be tudunk menni,egész évben.

Mielőtt még bementem volna,a házvezető Piton professzor elmondta hogy melyik szobában fogok aludni és ki lesz a szobatársam.A 23-as szobát kaptam és Raqel Graham lett az újdonsült szobatársam.

Felmentem,megnézni a szobátt.A szobában ott volt egy vöröses szőkés hajú lány.
Köszöntem:

-Szia,Raqel vagy igaz?

-Igen,és te Stacey?

-Aha,én szerintem kipakolom a ruháimat és a többi dolgomat -mondtam és elkezdtem előszedni a göncölet az utazóládából.

-Kiket ismersz már innen? -Kérdezte Raqel.

-Hát nem sok mindenkit,Mattheot,Pansyt,Lolát,Theodoret,Blaiset és Dracot.

-Jujj Dracot nem bírom -húzta fel az orrát a lány.

-Én sem,nem is ismer és már szekál..

-Ne is mondd,egy született paraszt -röhögte el magát.

Én is elnevettem magam.

-Amúgy ha kérdezhetem,mugliszületésű vagy,ugye? -érdeklődött és kidüllesztette nagy zöld szemeit.

-Igen,de ugye te nem ítélsz el? -kérdeztem kicsit félve.

-Dehogy,Malfoy hülyesége. -mosolygott rám.

Kopogtak az ajtón,Raqel kinyitotta.Mattheo volt az.

-Sziasztok,Stace nem jössz beszélgetni?Jöhet a barátnőd is.

-Én megyek -feleltem,és Raqelra néztem.

Én is -válaszolta.

A sárvérű és a halálfaló | Mattheo Riddle ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora