XV. Fejezet - Szóval ilyen hatással vagyok rád...

989 60 6
                                    

* Dani szemszöge *

-Azt remélem tudják, hogy holnaptól nincs munkájuk. - Néztem a két csávóra akik bekísértek egy kihallgató szobába. - Levennék rólam ezt a kicseszett bilincset? - Nevettem.

-Nem. - Mondta és lenyomott a székre.

-Csak maguk alatt vágják a fát.. - Nevettem halkan és az asztalt bámultam. - Soha többet nem tudnak majd elhelyezkedni ebben a szakmában..

-Köszönjük az infót. - Nevetett a másik. - Majd kiderül ki nevet a végén..

-Hát, én fogok. - Nevettem. - Ezt biztos, hogy nem ússzátok meg..

-Jó napot. - Mondta egy idősebb nő aki bejött. Mikor meglátott láttam, hogy felismert.

-Jobbat.. - Mondtam motyogva.

-Szóval a vád, kiskorú megrontása. - Ült le velem szembe. - Maga 26 éves ugye?

-25. - Mosolyogtam. - És nem rontottam meg Tiffanit, szeretjük egymást és különben is 14 éves korától ő dönt, hogy kivel fekszik le..

-Tudta, hogy Tiffani kis korában pszichológushoz járt? - Kérdezte.

-Nem.. - Vontam vállat.

-Molesztálta őt az apai nagybáttya. - Mondta. - Emiatt lehet ez egy trauma a lány életében és emiatt nem tud dönteni egészségesen arról, hogy egy közel 10 évvel idősebb férfival legyen.

-Mi van? - Nevettem. - Tiffani nagybáttya már baba korában meghalt. - Vontam fel a szemöldökömet. Ez tuti mert sokat beszélnek róla, szerette a család.

-Nem, itt az áll, hogy 14 éves korában molesztálták. - Nézte a papírját maga előtt.

-Ki a franc nyomott fel? - Néztem rá nevetve. - Ki mondta ezeket a hülyeségeket?

-A lány családja.. - Mondta.

-A nővére, nem? - Vontam fel a szemöldökömet.

-Ilyen információkat nem mondhatok el.. - Mondta sóhajtva.

-Minden szart elhisznek, komolyan? - Néztem a szemébe. Zavarba is jött. - Kurva gyorsan vegyék le rólam a bilincset mert a gatyájukat leperelem. - Mondtam erélyesen. Csendben tették amit mondtam.

* Tif szemszöge *

-Mesélnél az apai nagybátyádról? - Kérdezte tőlem a nő aki kihallgatott.

-Hogy jön ez ide? - Nevettem.

-Csak meséld el mire emlékszel.. - Nézett rám.

-Úgy nagyjából semmire, baba voltam mikor meghalt.. - Vontam fel a szemöldökömet. - Egyébként nem törvénytelen így itt tartani valakit?!

-Meghalt? - Kérdezte összeráncolt szemöldökkel. A papírjára nézett.

-Igen, még baba koromban.. - Néztem rá.

-Ezt nem értem.. - Fogta a fejét.

-Akkor én most elmegyek. - Álltam fel. - Nem tudom milyen hazugság van a papírján de Danival szeretjük egymást, jogom van vele lenni és semmi törvénytelent nem csinálunk. - Nyitottam ki az ajtót. Elindultam a folyosón Danit keresve benézve mindenhová. - Dani! - Szóltam mikor a hangját hallottam.

-Ebből kibaszott nagy balhét fogok csinálni! - Jött ki az egyik ajtón idegesen. Rám nézett. - Gyere, bébi! - Karolta át a nyakamat.

-Elengedtek? - Kérdeztem.

-Nem is volt indok, kibaszottul megbánják ezt az egészet.. - Lökte ki az ajtót durván. Kimentem utána.

***

Dani egész délután ügyvédekkel beszélt és a rendőrséggel, mindenáron próbálták megvesztegetni de nem nyugszik. Nem is láttam még őt ilyen idegesnek. Már vagy két doboz cigit elszívott, kicsit aggódok is érte.

-Most már egy kicsit megnyugszol? - Néztem rá ahogy letette a telefont.

-Szét robban az agyam.. - Nézett rám sóhajtva.

-Gyere ide! - Mutattam neki a mutató ujjammal majd megpaskoltam a kanapét.

-Végül is elég sok dolgot elintéztem! - Mosolyodott el halványan és ledőlt mellém.

-Lazulj le! - Simogattam a mellkasát.

-Ez jól kezdődik! - Mosolygott rám és kezeit felemelve a feje alá tette. A hasára rajzoltam apró köröket körmömmel.

-Most már nem lesz semmi baj.. - Csókolgattam a nyakát gyengéden, a hajamba túrt és a másik kezével magára húzott.

-Olyan rég szexeltünk már! - Nevetett halkan. - Ki vagyok rád éhezve! - Cirógatta a fejbőrömet.

-Én is rád! - Mosolyogva csókolgattam a mellkasát, oldalra néztem amikor a telefonom csörgött. Marci.

-Ez a kutya.. - Mondta majd megfogta a telefonomat. Felvette. -Ne hívogasd a nőmet, csá! - Nyomta ki majd eldobta a telefont a kanapé végébe.

-Beletapostál a lelkébe! - Nevettem.

-Szarok rá! - Nevetve fogta meg a derekamat majd ledöntött, így én voltam alatta.

-Szívtelen vagy! - Rajzoltam körbe a tetkóját az ujjammal.

-Ha rólad van szó nem vagyok az.

Mosolygott és lehajolt, a nyakam csókolgatta gyengéden. Kezeim a fejem fölé fogta és úgy folytatta, lehunytam szemeim és hagytam magam. Szabad kezével a pólóm alá nyúlt és megfogta a mellemet, gyengéden megszorította majd simogatta. Jó érzések kavarogtak bennem.

-Csak az enyém vagy! - Búgta a fülembe Dani. A mellbimbómat simogatta. - Mond ki!

-Csak.. - Kissé rekedtes volt hangom így megköszörültem a torkomat. - Csak a tiéd vagyok! - Ismételtem meg őt. Levezette kezét és a bugyimba nyúlt, gyengéden simogatott.

-Hozzád ért valaha így az a kis buzi? - Csinálta gyorsabban. Összeráncoltam szemöldököm kissé.

-Mi?! Nem.. - Mondtam halkan, kissé kapkodtam a levegőt. Még gyorsabban dörzsölt ujjával.

-Csak én érhetek így hozzád! - Súgta a fülembe majd a fülem alatt csókolgatta a nyakamat, közben még gyorsított ujjával. Éreztem ahogy elönt a forróság. - Csak az enyém vagy! - Húzta le a bugyimat hirtelen, levette a boxerét és belém hatolt. Átkaroltam a nyakát.

-Csak a tiéd! - Mondtam a fülébe ahogy mozgott. - Csak is a tiéd! - Mormoltam el újra, Dani összerándult ahogy belém élvezett.

-Bazdmeg.. - Bukott ki belőle lihegve kissé. A plafont néztem mosolyogva. - Ez kurva ciki, nem akartam ilyen gyorsan elmenni.. - Törölte meg a homlokát.

-Szóval ilyen hatással vagyok rád.. - Nevettem és a tarkóját simogattam.

-Igen, bár ez nagyon gáz, hogy tized másodperc alatt elélveztem.. - Nevetett és megtörölgette magát ahogy kihúzódott belőlem. Ajkamba harapva néztem rá.

-Nekem tetszett! - Nevettem mint egy kis lány.

-Na menjünk letusolni! - Nevetve húzott fel a kanapéról.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now