Mert Hakan'a kisisel bi hakarette bulunmuyom arkadaslar kurgu bu yani bu kadar ciddiye almayin😬😬😬
"Galatasaray Spor Kulübü"
(0544 966 ** ** ~ Okan Buruk sizi "Galatasaray Spor Kulübü"ne ekledi)
Okan Buruk
Oyuncuların numaralarını kaydedebilirsin Zeynepcim
Bir de gruba attığım metinleri çevirmen gerekecek
Onun dışında ekstra bir şey kalmadı bahsetmediğimSiz
Tamamdır hocam🃏
"Evet babacım dediğim gibi dayanamıyordum artık dengesizliğine." dedim, elimdeki telefonu yatağa bırakıp laptopun ekranındaki babama bakarken. "Anladım canım kızım," dedi babam içtenlikle. "Senin için nasıl rahat edecekse öyle yap, ben senin hep arkandayım biliyorsun." Kocaman gülümseyerek öpücükler gönderdim babama. "Biliyorum babam teşekkür ederim." Babam derin bir iç çekerek arkasına yaslandığında zurnanın zort dediği yere geldiğimizi anlamıştım. O yüzden sırtımı kamburluğundan kurtarıp yatak başlığına yasladım.
"Nasıl geçti iş görüşmen?" Sıkıntılı bir nefes vererek anlatmaya başladım.
"Nasıl olsun baba bildiğin gibi. Okan Hocayla alakalı hiçbir sıkıntı yok da, takım..." o sırada babam sözümü balla kesti. "Okan bana bahsetti o durumdan kızım, elbet kabullenmeleri zaman alacaktır ama emin ol hiçbiri sana sırt çevirmez. Kendin demedin mi Barış Alper beni evime bıraktı diye?" Kafamı onaylar anlamda salladığımda babam yarı motive edici, yarı nasihat dolu sözlerine devam ediyordu. "Güzel kızım benim. Ateşe yalın ayakla basılır mı hiç dedim, dinletemedim ben sana. O oğlana gönlünü kaptırdın dur durak dinlemedin. Arsızın teki o, şimdi anlıyor musun?"
"Anlıyorum babacığım. Geç oldu ama anlıyorum şimdi."
Aslına en başından beri anlıyordum, biliyordum fakat insan yediremiyordu. O beni kullanmaz, o beni aldatmaz diyordu göz göre göre.
Babamla biraz daha konuştuktan sonra aramayı sonlandırdık. Hem iyi gelmişti hem de bu konuşma içimi oldukça rahatlatmıştı. Ailemden bir şey gizlememek her zaman ideallerim arasında ilk sırada gelmişti. Hoş, istesem de gizleyemezdim zaten ama yalan yanlış şişirme haber sitelerinden, magazin kanallarından duyup göreceklerine benden öğrenmeleri daha iyiydi.
🃏
Futbol camiasının ileri gelen orta saha oyuncusu, Fenerbahçe'nin 8 numarası Mert Hakan Yandaş ile eski sevgilisi Zeynep Gören'in gündeme damga vuran ayrılığı! Yoksa bu ayrılığın sebebi üçüncü kişiler mi?
Birkaç ay öncesinde sevgilisi Sinemnur Öztürk'ü aldatan Barış Alper, bu entrikayı ağzından duyduğumuz Zeynep Gören'in Barış Alper Yılmaz ile yasak ilişkisi mi var?
Geçtiğimiz saatlerde Tercümanlık mezunu Zeynep Gören'in eski sevgilisinin rakip kulübü olan Galatasaray Spor Kulübü'nde takım tercümanı olarak işe başladığı öğrenildi.
Takım tesisten ayrılırken Barış Alper Yılmaz kameralara yansımadı! Zeynep Gören geçen birkaç saatin ardından Barış Alper Yılmaz'ın arabasına binerken görüntülendi!
🃏
Dirseklerimi dizlerime yaslayıp, başımı ellerim arasına aldığımda sinirden yiyip bitiriyordum kendimi. Küllükteki kendi kendine yanıp sönmeye yüz tutmuş sigarayı söndüren Semih ayağa kalktı oturduğu yerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geçmiş olsun | barış alper yılmaz
FanficMert Hakan ile gündeme gelen tercümanlık mezunu Zeynep Gören, içten içe Barış Alper Yılmaz'a bir şeyler hissetmeye başlar. 🌟 1 #barışalperyılmaz 24.08.2024