1.Bölüm

13 10 0
                                    

Güney Kore'nin küçük bir kasabasında, lise öğrencileri büyük Yıldönümü Festivali için toplandı. Okul bahçesi, rengarenk ışıklarla süslenmiş ve festival atmosferi gençlerin enerjisiyle dolup taşmıştı. Müzik, kahkahalar ve sohbetler arasında, festivalin heyecanı tüm kasabaya yayılmıştı.

Ancak, kasabanın sakinliği son günlerde bir dizi ürkütücü olayla bozulmuştu. Bir cesedin bulunması, polis soruşturmalarını başlatmış ve kasaba halkı arasında bir korku dalgası yayılmıştı. Bu korku, özellikle gençlerin arasında yoğun bir şekilde hissediliyordu.

Grubun üyeleri, festival alanının kenarındaki ormanlık alanda toplanmıştı. Bu grup, cesur ve lider ruhlu Joon, zeki ve dikkatli Haeun, esprili ve sosyal Minho, çekingen ama yaratıcı Yumi ve güçlü ve güvenilir Jisoo'dan oluşuyordu. Aralarındaki bağ, yılların dostluğuyla pekişmişti. Ancak, grup içindeki YN, oldukça sessiz ve gizemli biriydi. Diğerleri, YN'nin içine kapanık doğasını genellikle görmezden gelmişti.

Grup, kasabadaki ürkütücü olayların izlerini bulmak için harekete geçti. Joon, liderlik rolünü üstlenerek, "Bu gece her şey olabilir. Cesur olmalıyız ve dikkatli hareket etmeliyiz. Birlikte çalışırsak, bu işin üstesinden gelebiliriz," dedi.

Haeun, Joon'un sözlerini onayladı. "İzleri dikkatlice incelemeliyiz. Her detay önemli olabilir ve aramızda hiç kimseyi dışlamamalıyız. Güvenliğimiz için dikkatli olmalıyız."

Minho, gülümseyerek, "Merak etmeyin, eğlenmek için geldik. Bize hiçbir şey korkutamaz," dedi ama yüzündeki endişe, durumun ciddiyetini yansıtıyordu. Karanlık, herkesin ruhunu sarhoş etmişti.

Yumi, elindeki not defteriyle izleri çizdi. "Belki de bazı ipuçları bu izlerde gizlidir. Her ayrıntıyı kaydetmek önemli," dedi. Yumi'nin gözleri, dikkatle izleri takip ederken odaklanmıştı.

Jisoo, grubun güvenliğini sağlamak için bir plan yaptı. "Birbirimizle sürekli iletişimde kalalım. Ormanda dikkatli olmalıyız. Her an her şey olabilir," dedi. Jisoo'nun sesindeki kararlılık, grup için bir güven kaynağıydı.

Gençler, cesur bir şekilde ormanın derinliklerine doğru adım attılar. Yavaş yavaş ilerliyorlardı, ancak YN'nin içsel karanlığı, her an yanlarında olabilir gibiydi. YN, grup üyelerini sessizce izliyor ve onların gölgeleri arasında sinsi bir şekilde dolaşıyordu. YN'nin gözleri, karanlıkta parlıyor, planlarını uygulamak için uygun zamanı bekliyordu.

Ormanın derinliklerinde, bir dizi garip iz buldular. Bu izler, cesedin bulunduğu yerin yakınına çıkıyordu. Joon, dikkatlice izleri inceledi. "Bu izler, buradan birkaç gün önce birinin geçtiğini gösteriyor. Ancak, bu izlerin neden bu kadar dikkat çekici olduğunu anlamak zor," dedi.

Haeun, izlerin etrafında dikkatlice dolaşırken, "Belki de bu izler bir mesaj taşıyor. Bir şeyler doğru görünmüyor," dedi. Grubun diğer üyeleri, Haeun'un analizlerine dikkatle kulak verdi.

Minho, "Burası biraz korkutucu olmaya başladı. Hemen işimizi bitirip buradan çıkmalıyız," dedi. Ama grubun ilerlemesi, YN'nin gölgelerindeki varlığını hissettiriyordu.

Yumi, dikkatle notlarına bakarken, "Bu izler, bir şeyi işaret ediyor olabilir. Belki de olayların arkasında biri var," dedi.

Jisoo, grubun güvenliğini sağlamak için sürekli etrafı gözlemliyordu. YN'nin tehlikeli varlığı, grubun aralarındaki güveni ve bağlılığı sınav altına alıyordu. İçsel bir korku, gençlerin ruhlarını sarhoş ederken, aralarındaki güven bağları da test ediliyordu.

Grup, olayların iç yüzünü çözmeye çalışırken, YN'nin planları giderek daha karmaşık bir hale geliyordu. Her bir adım, onları daha büyük bir tehlikenin içine çekiyordu ve YN'nin gerçek yüzünü açığa çıkarmak için her şey yolundaydı.

Endless Darkness | Yn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin