10.Bölüm

11 10 0
                                    

Grup, YN’nin içsel karanlığı ve kasabadaki olaylar arasındaki bağlantıları daha iyi anlamak için araştırmalarını derinleştirdi. YN’nin yaşadığı travmanın ve kasabanın kolektif travmasının arkasındaki gerçekleri açığa çıkarmak, artık daha da kritik bir hale gelmişti. İçsel çatışmalar ve gerilimler, grubun işini daha da zorlaştırıyordu.

Grup, YN’nin geçmişine dair daha fazla bilgi edinmek için YN’nin eski okul arkadaşlarıyla konuşmaya karar verdi. Yumi ve Haeun, YN’nin okul yıllarındaki bazı öğretmenleriyle ve arkadaşlarıyla görüşmek için randevu aldılar. Bu görüşmeler, YN’nin yaşadığı travmanın ve olayların daha geniş bir perspektifini sağlayabilirdi.

Soojin, eski bir sınıf arkadaşıyla konuşurken, “YN’nin çocukluk yıllarında, ailesinin yaşadığı sıkıntılar açıkça görünüyordu. Ancak, içindeki karanlık, zamanla daha da belirgin hale geldi. O dönemlerde, YN’nin psikolojik durumu giderek kötüleşti,” dedi. “Bu, belki de kasabadaki olaylarla bağlantılıdır.”

Grup, bu yeni bilgileri değerlendirirken, YN’nin yaşadığı içsel çöküşün ve kasabadaki olayların bağlantısını daha iyi anlamak için çaba göstermeye devam etti. Bu süreçte, YN’nin ailesinin yaşadığı trajedinin kasabanın sosyal yapısındaki etkilerini anlamaya başladılar.

Bir gün, Joon ve Minho, kasabanın eski arşivlerinden yeni belgeler buldular. Bu belgeler, YN’nin ailesinin yaşadığı trajedinin kasaba halkı üzerindeki etkilerini gösteren raporlar içeriyordu. Joon, “Bu belgelerde, kasaba halkının YN’nin ailesine karşı nasıl bir önyargı geliştirdiğini ve bu önyargının olaylara nasıl yansıdığını görebiliyoruz,” dedi.

Grup, belgeleri dikkatlice incelediğinde, kasaba halkının YN’nin ailesine karşı hissettiği önyargının ve kasabanın genel atmosferinin, YN’nin içsel karanlığını nasıl etkilediğini daha iyi anladılar. Yumi, “Bu önyargılar ve dışlanma, YN’nin ruhsal durumunu derinden etkileyebilir. Bu durum, kasabadaki olaylarla nasıl bağlantılı olabilir?” diye sordu.

Bir akşam, grup, YN ile tekrar konuşmaya karar verdi. YN’nin yaşadığı travmanın ve kasabadaki olayların arkasındaki gerçekleri daha iyi anlamak için YN’yi ikna etmeye çalıştılar. YN’nin evine gidip, kapıyı çaldılar.

YN kapıyı açtı ve “Yine siz misiniz? Ne istiyorsunuz?” diye sordu. Joon, “YN, geçmişindeki ve kasabadaki olayların gerçeklerini anlamamız gerekiyor. Bu, hem senin hem de kasaba halkı için önemlidir. Artık gerçeği bilmeliyiz,” dedi.

YN, derin bir nefes aldı ve “Belki de bazı gerçekler ortaya çıkmalıdır. Ancak, herkesin bu gerçekle yüzleşmeye hazır olup olmadığını bilmek zorundayım. Herkesin bu konuda hazır olup olmadığını değerlendirmeniz gerekiyor,” dedi.

Grup, YN’nin sözleriyle birlikte, kasabadaki olayların ve YN’nin yaşadığı travmanın arkasındaki gerçekleri açığa çıkarmak için daha fazla bilgi edinme ve çözüm bulma çabalarını sürdürdü. YN’nin içsel karanlığı ve kasabadaki olayların bağlantısını anlamak, artık tüm grup üyeleri için daha da önemli bir hale gelmişti.

                          ♡.・✩°。⋆

Evet canlarım bununda sezon finali olmasına az kaldı bazen geç atabiliyorum kusura bakmayın <3

Endless Darkness | Yn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin