Grup, YN’nin içsel karanlığı ve kasabadaki olayların bağlantısını anlamak için oldukça derinlemesine bir araştırma yapmıştı. YN’nin geçmişi ve ailesinin yaşadığı trajedi hakkında topladıkları bilgiler, kasabadaki olaylarla nasıl ilişkilendirilebileceğine dair ipuçları sunmuştu. Ancak, henüz tüm gerçekleri ve olayların arkasındaki nedenleri tamamen çözemediler.
Grup, elde ettikleri bilgileri değerlendirirken, YN’nin ruhsal durumunun ve içsel çatışmalarının, kasabadaki korkunç olayların merkezinde yatan gerçeklerle ne kadar bağlantılı olduğunu araştırmaya devam etti. Bu süreçte, YN’nin içsel dünyasında bir kırılma noktasına ulaşıp ulaşmadığını öğrenmek istiyorlardı.
Bir gün, Yumi, eski bir günlüğü buldu. Günlük, YN’nin gençlik yıllarında yazdığı kişisel notlar ve düşünceler içeriyordu. Bu günlüğün, YN’nin yaşadığı travmalar ve içsel çatışmalar hakkında önemli bilgiler sunabileceğini düşündüler.
Grup, günlüğü dikkatlice inceledi. Yumi, “Bu günlük, YN’nin içsel dünyasında yaşadığı çalkantıları ve korkuları açıkça ortaya koyuyor. Ailesinin yaşadığı trajedi, onun psikolojik durumunu nasıl etkilediği hakkında daha fazla bilgi veriyor,” dedi. Günlükte, YN’nin içsel çatışmaları, yalnızlık hissi ve yaşadığı travmalar hakkında yazılmış birçok ayrıntı bulunuyordu.
Bir akşam, grup, YN’nin evine gidip, buldukları bilgileri ve günlüğü YN’ye göstermeye karar verdi. YN, grubun evine gelmesiyle birlikte, “Ne oldu? Neden buradasınız?” diye sordu. Joon, “YN, bulduğumuz bilgiler ve bu günlük, senin içsel çatışmalarını ve yaşadığın travmaları daha iyi anlamamıza yardımcı olabilir. Artık gerçeklerle yüzleşme zamanı geldi,” dedi.
YN, derin bir nefes aldı ve “Günlükte yazdıklarım, o dönemde yaşadıklarımın sadece bir yansımasıdır. Bu, belki de kasabadaki olaylarla bağlantılı olabilir. Ama her şeyin bir zamanı vardır,” dedi.
Grup, YN’nin bu sözleriyle birlikte, kasabadaki olayların ve YN’nin yaşadığı içsel çatışmaların arkasındaki gerçekleri açığa çıkarmak için son bir çaba sarf etmeye karar verdi. YN’nin içsel dünyasında yaşadığı kırılmalar ve kasabadaki korkunç olayların nedenleri hakkında daha fazla bilgi edinmeleri gerektiğini fark ettiler.
Ertesi gün, grup, kasaba halkının yaşadığı travmalar ve YN’nin içsel karanlığının daha derin bir şekilde araştırılması gerektiğine karar verdi. Kasabadaki diğer sakinlerle konuşarak ve topladıkları bilgileri analiz ederek, olayların sonuna yaklaşacak ve tüm sırları açığa çıkaracak bir çözüm arayışına girdiler.
Grup, topladıkları bilgileri ve elde ettikleri ipuçlarını bir araya getirerek, YN’nin içsel karanlığının ve kasabadaki olayların arkasındaki gerçeklerin ne olduğunu ortaya çıkarmak için hazırlık yaptı. Artık, her şeyin sonunda çözülmesi gereken bir sır haline gelmişti ve grup üyeleri, bu sırların açığa çıkması için en iyi stratejileri geliştirmeye çalışıyordu.