XVI. Fejezet - Támadás

899 63 6
                                    

-Enikő tuti bepöccen. - Mondtam miközben elvettem egy pizza szeletet. Danival összebújva filmeztünk.

-Fel is jelentettem zaklatásért és rágalmazásért. - Mondta és elvett ő is egy szelet pizzát. - Hülye picsa, most aztán megtanulja, hogy ne basztasson.. - Vont vállat.

-Bele fog őrülni ebbe, hogy együtt vagyunk. - Nevettem halkan és rá néztem.

-Amúgy is egy elmebeteg szóval neki már mindegy.. - Nevetett. - Felőlem fejen is állhat, akkor is együtt leszünk. - Nézett rám és megpuszilta ajkaim.

-Igen! - Mosolyogtam rá. - Szeretlek! - Mondtam.

-Én is téged, bébi! - Puszilta meg a homlokomat.

***

Egy kicsit izgulok mert most lesz először, hogy valahol együtt mutatkozunk Danival mint egy pár. Lejöttünk a Keszthelyre pár napra kettesben. Közvetlen a Balaton partjánál van a Sirius hotel, gyönyörű a hely főleg, hogy itt a Balaton tényleg 10 méterre a hoteltől.

-Maradj csak így! - Mondta Dani. - Kicsit pózolj be, bébi!

-Ugye nem akarod kitenni? - Nevettem.

-Már ki is tettem, nézd meg! - Mosolygott.

/kép forrása: pinterest ( a szöveget én raktam rá )/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/kép forrása: pinterest ( a szöveget én raktam rá )/

-Hát, azért nem így akartam volna közölni.. - Nevettem halkan és a képet néztem.

-Lehet, hogy le se vágják sokan.. - Legyintett.

-Hát, nem tudom. - Dőltem el a fűben.

-De ugye nem untál meg? - Kérdezte ahogy mellém dőlt, összeértek a vállaink. Felé fordítottam a fejemet.

-Hülye vagy? - Nevettem.

-Nem..? - Nevetett halkan és bizonytalanul.

-Akkor miért kérdezel hülyeséget? - Fordultam felé a testemmel, kezemet a fejem alá tettem és úgy támasztottam. - Miért untalak volna meg?

-Hát, csak mert már nem titok, hogy együtt vagyunk. - Nézett rám sóhajtva.

-Miért, neked unalmas így? - Sóhajtottam.

-Nem, dehogy! - Nézett a szemembe.

-Akkor meg? - Nevettem és közel hajoltam hozzá, megcsókoltam őt hosszasan.

-Úristen, tit tényleg együtt vagytok?? - Jött oda pár csaj, szinte körbe rajongták Danit.

-Mondjuk ennyi erővel velem is lehetnél, Dani! - Nevetett az egyik.

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now