~Елеонора~
Я відчуваю, як мене болить практично все, але зап'ястя та голова найбільше. Я потроху розплющую очі, на що яскраве світло чи то від сонця, чи то від лампи змушує мої очі боліти. Я повільно піднімаю руку і злегка тру очі, а потім чую чийсь грубий шепіт:
- Нарешті прокинулася. - мурашки пробігаються тілом від незнайомця, який стежить за мною. Невже це все не сон? - Ти мене розчарувала мила Елеонора. - серце шалено починає битися об грудну клітку.
Боже невже я хотіла накласти на себе руки?
- Ти так сильно мене боялася, що вирішила вбити себе? - я повільно повертаю голову в бік, звідки долинав голос людини. -Я хочу тебе почути мила. - я розплющую очі і бачу - світло вже не таке яскраве, я можу нормально оглянути темну кімнату.
Я лежу на великому ліжку, а біля нього стоїть велике чорне шкіряне крісло, на якому сидить він. Король монстрів. Та людина яка вкрала людину, серед білого дня ніби це нормально.
- Відповідай мені. - у чоловіка в руці склянка з якоюсь рідиною кольору бурштину.
-Хіба не видно? - він усміхається як справжній псих.
- Ох, люба Елеонора, чим швидше ти приймеш свою долю, тим швидше ми зможемо з тобою порозумітися.
-Ось як? Для вас людське життя дорівнює - ніщо, ви буквально вкрали у мене життя, а тепер дозволяєте собі таке говорити? - чоловік залпом спустошив вміст в склянці і відкинув її в стіну.
- Я не звик до ніжності, тому беру силоміць якщо захочу. Але з тобою я терплячий, тому не випробовуй мого терпіння, і навіть не намагайся втекти звідси! Тепер ти - моя, а це означає, ти ніколи не зможеш повернутися до минулого життя. Я даю тобі вибір або ти зі мною добровільно або ти й далі сидітимеш під замком у чотирьох стінах. Що ж ти вибереш люба? - у куточках очей починають скупчуватися сльози, і ось-ось я просто розридаюся.
- Ідіть! - тремтячим голосом вимовляю я. -Провалюйте! Я ніколи не буду вашою, тільки насильно, але добровільно ніколи! - чоловік усміхнувся.
-Цього я очікував, але поглянемо що буде далі... - він обійшов ліжко. -Я не хочу щоб ти почувала себе як птах у клітці, і я намагатимуся щоб ти змогла покохати мене.
ВИ ЧИТАЄТЕ
OBSESSION / ОДЕРЖИМІСТЬ |18+
ЧиклитМоє життя було вбито через людину, яка не боялася абсолютно нічого. Він хоче полонити всі мої думки собою, хоче щоб я бачила тільки його, хоче володіти мною. Він одержимий мною і саме через це він викрав мене щоб я належала тільки йому. Та от тіль...