7. Біль минулого

371 41 8
                                    

Автор

‼️Пишу на початку бо в самому кінці розділу це ігнорують. ‼️
Отже від вас прошу лише дві речі це:
1. Коментарі, але будь ласка не пишіть мені щось по типу: (коли прода, продовження, давай наступну главу, і так далі щось в такому дусі.) я чекаю справжніх коментарів, справжніх емоцій, справжніх думок. Я чекаю вас врешті решт! Мені хочеться читати "що ви думаєте з цього приводу", або "з цього рішення головного/ї героя/їні", "ситуації" те що відбувається в цьому розділі. Не соромтеся писати те що думаєте! Коментарі на те і коментарі щоб автор зміг почути і вашу думку та емоцію.
2. Зірочки. Будь ласка не ігноруйте цього! Це також важливо, це просуває книгу, це доводить те що я не дарма витрачаю свій час... Тож я сподіваюсь на те що ви не проігноруєте це знову, і все ж таки зрозумієте що це як не як дуже важливо ❤️
А зараз приємного читання (хоча в цьому розділі немає поки чогось милого 😢)

Елеонора

Сидячи за одним столом з його братами я зрозуміла що вони не такі як Адріано. Вони здаються не такими страшними, як він.

Еміліо про якого розповідала Ребека здавався не був таким... серйозним та грубим? Точніше він був веселим, жартував, але може тому що я щойно з ним познайомилася?

Інший чоловік - Роберто. Він мав сині очі, як і Маріо. Вони були схожі очима, але зовсім не зовнішністю. Роберто був блондином, а Маріо брюнетом, Маріо вище, але Роберто був трохи більший структурою тіла, але тільки він виділявся з поміж них.

Він був жахливо-лякаючий, та зараз за столом мені здавався що ми велика родина, як нічого не бувало просто снідали але... Все було далеко не так, я почувалася полонянкою, зрадженою своїм батьком який просто продав мене.

-Ти нічого не з'їла. - грубий голос відволік мене від думок.

- Так. - сухо промовила я.

- Чому? - темні очі пройшлися по мені і я відчула себе трохи ніяково. Я справді так погано виглядаю? Втім, начхати!

-Не хочу. - я встала зі столу, але він схопив мене за руку.

-Адріано, нам час іти. - раптом заговорив Роберто, але Адріано тільки кинув на нього гнівний погляд.

OBSESSION / ОДЕРЖИМІСТЬ |18+Where stories live. Discover now