Автор‼️Пишу на початку бо в самому кінці розділу це ігнорують. ‼️
Отже від вас прошу лише дві речі це:
1. Коментарі(10-15), але будь ласка не пишіть мені щось по типу: (коли прода, продовження, давай наступну главу, класно, гарний розділ або смайлики і так далі щось в такому дусі.) я чекаю справжніх коментарів, справжніх емоцій, справжніх думок. Я чекаю вас врешті решт! Мені хочеться читати "що ви думаєте з цього приводу", або "з цього рішення головного/ї героя/їні", "ситуації" те що відбувається в цьому розділі. Не соромтеся писати те що думаєте! Коментарі на те і коментарі щоб автор зміг почути і вашу думку та емоцію.
2. Зірочки(40-50). Будь ласка не ігноруйте цього! Це також важливо, це просуває книгу, це доводить те що я не дарма витрачаю свій час... Тож я сподіваюсь на те що ви не проігноруєте це знову, і все ж таки зрозумієте що це як не як дуже важливо ❤️Елеонора
Не знаю скільки я сиділа тут... з ним адже заснула, і на вулиці вже було темно. Я просканувала кімнату і на моє щастя тут нікого не було, але що здивувало мене так це те - що двері були відчинені. Мені здається за цим щось криється! Ніби все зроблено навмисне, щоб я спробувала втекти і коли буду на фініші він мене спіймає. Ні я не поведуся на цей прийом! З безтурботним обличчям я встала з ліжка і без зайвих рухів поволі попрямувала до дверей. Я навіть як у фільмі присвистувала хоч у мене це погано виходило.
Я озирнулася і побачила біля сходової Ребеку вона якраз побачила мене, але хтось з закутка потягнув її за руку так швидко що вона навіть не змогла видати звук жахіття. Я побігла за нею, але тепер скрізь було порожньо. Наче не було Ребеки. Це сон? Якщо він - тоді до біса дивний.
-Еййй! - закричала я. - Хто-небудь допоможіть! - на мій крик сюди прибігли всі. Кілька охоронців, Адріано Роберто і Маріо, але... Бракувало його. Еміліо. Отже не сон.
- Що сталося?
- Ем ... Тільки що, Ребеку хтось схопив! Він на моїх... очах викрав її. - Адріано насупився потім повернувся до охорони.
- Перевірте весь будинок та сад, негайно!! - він взяв моє обличчя в руки і хотів щось сказати, але не встиг так як Маріо перебив його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
OBSESSION / ОДЕРЖИМІСТЬ |18+
ЧиклитМоє життя було вбито через людину, яка не боялася абсолютно нічого. Він хоче полонити всі мої думки собою, хоче щоб я бачила тільки його, хоче володіти мною. Він одержимий мною і саме через це він викрав мене щоб я належала тільки йому. Та от тіль...