Автор‼️Пишу на початку бо в самому кінці розділу це ігнорують. ‼️
Отже від вас прошу лише дві речі це:
1. Коментарі, але будь ласка не пишіть мені щось по типу: (коли прода, продовження, давай наступну главу, і так далі щось в такому дусі.) я чекаю справжніх коментарів, справжніх емоцій, справжніх думок. Я чекаю вас врешті решт! Мені хочеться читати "що ви думаєте з цього приводу", або "з цього рішення головного/ї героя/їні", "ситуації" те що відбувається в цьому розділі. Не соромтеся писати те що думаєте! Коментарі на те і коментарі щоб автор зміг почути і вашу думку та емоцію.
2. Зірочки. Будь ласка не ігноруйте цього! Це також важливо, це просуває книгу, це доводить те що я не дарма витрачаю свій час... Тож я сподіваюсь на те що ви не проігноруєте це знову, і все ж таки зрозумієте що це як не як дуже важливо ❤️
А зараз приємного читання :Елеонора
Після того, що сталося, Ребека відвела мене до кімнати, де я намагалася все зрозуміти. Що я зробила не так, щоб його очі так сильно палали бажанням вбити? Можливо я щось сказала не так? А якби я залишилася там, убив би він мене? Ця людина не здорова, у неї явно проблеми з агресією...Я лягла на ліжко скрутившись калачиком, можливо я засну і не згадаю про це? Саме так, я гадаю сон допоможе мені забути.
* * *
Голова болить, а горло сухе, але я все ще пам'ятаю його слова. "не давайте їсти, доки вона сама не попросить". Цього не буде я краще помру ніж проситиму у вбивці воду та їжу.
Я розплющую очі та намагаюся зосередитись де я. Це точно не та кімната, в якій я заснула. Я озираючись і на мене накочує страх. Це - його кімната... Боже мій, як я тут опинилася?
Швидко вставши з ліжка я прямую тихими але великими кроками до дверей, як тільки моя рука торкається дверної ручки мене повертають та притискають до стіни. Мої очі зустрічаються з вугільними очима.
- Намагалася втекти непоміченою? - грубо проговорює він і щось прохолодне одразу крапає мені на груди. Я піднімаю погляд і розумію, що у цього чоловіка мокре волосся. Чому воно мокре? Я ковзаю поглядом у низ і... Прокляття.! Двічі прокляття! Він голий... Тобто... на його стегнах низько обгорнутий рушник. І це все... Мої щоки червоніють і я щосили намагаюся не дивитися на нього. Так він привабливий чоловік та це все, що можна сказати про нього. - Дивися мені в очі ангел. - я не дивлюся. Не слухаюся. Як би це смішно не звучало, але саме зараз - я соромилася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
OBSESSION / ОДЕРЖИМІСТЬ |18+
ЧиклитМоє життя було вбито через людину, яка не боялася абсолютно нічого. Він хоче полонити всі мої думки собою, хоче щоб я бачила тільки його, хоче володіти мною. Він одержимий мною і саме через це він викрав мене щоб я належала тільки йому. Та от тіль...